mandag 30. mars 2009

Ovenfra

mandag[1][1]

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å være med på Mandagstema denne uken. Har litt “bloggtørke” og er lite kreativ. Men da jeg stod på kjøkkenet i sted og holdt på med en kylling, så oppdaget jeg disse tre forhåpningsfulle karene bak meg. Jeg grep kamera med ene hånden, voktet kyllingen med den andre og knipset før de forsvant. Bildet er ikke av aller beste kvalitet, men gullguttene mine er nå gode der de sitter. Jølle er han med lakris snuten nesten helt oppe i kamera, Todd er den røde tjukke og Silver er den litt mer dannede som venter pent på tur. Med andre ord : Dyrene mine sett ovenfra.

3398391573_48b90db4be_o[1]

De tre musketerer!

54 kommentarer:

♥Angel♥ sa...

Nydelig bilde!! Virkelig! Det likte jeg :)

Ida sa...

Tre venner med bedende blikk.
Skjønne! :)
Håper at det ble litt rester igjen til dem da.... ;)

Anemone sa...

Juhu!!! de har lyst på kylling :-)
utrolig tøft et bilde!!

Alt godt sa...

Fiiine! :D

Line sa...

For eit herleg bilde, Petunia:0)
Så skjønne og bedande alle tre...
Klem

MajorogMeg sa...

AH...hvem bryr seg om kvaliteten på et så vakkert bilde?? HERLIG Petunia!!
Klem fra meg:)

Sommertid sa...

Så herlig bedende blikk....får jeg noe da matmor ?..he he ..fikk de smake litt da ?. Fint bilde syns nå jeg da. Go uke til deg...og på freddan har bloggtørka di forsvunnet..jepp ;)

heidi sa...

Så morsomt bilde, skjønner godt at du bare måtte forevige dette! Godt at du la det ut på bloggen også, for slike bilder liker jeg! ;o))

Wenche sa...

Utruleg flott bilde!

Hobbygåsa sa...

Flott bilde! Hehe, ja jeg kjenner til de store øynene som stirrer når kyllingen dufter. Tror Leon kunne gått i spagaten for en kyllingbit (han slipper det da, det holder med å gi labb) Ha en fin uke!

Tove sa...

Virkelig et av de beste bidrag denne gangen,- etter mitt syn da! Ha en fin kveld!

~♥~ Monica S sa...

Ååååå herlig gjeng!!!! :-) Dette var FLOTT!!

Monica

BEA sa...

Dæken kor æ skvatt med det samme:o)) og alle de der går fint overens?? Flott bilde i allefall:o))

Bloggtørke?? har ikke sett så lite innlegg her inne siden jeg begynte i november:o))

Ha en trivelig kveld--

Charlotte sa...

hihi, stilig!! herlig bilde :)

organic-lizzi sa...

Helt fantastisk!!! Glad du "kom til fornuft"og delte denne herligheten med oss andre.. Bloggtørke er vel helt naturlig at dukker opp til tider...&vips så er man i gang igjen...
Fortsatt deilig kveld & Stooor klem fra Randi

Malys krok sa...

Stilig ovenfrabilde. Den firbente her er også glad i kylling. Flott løsning hos deg! Fra Margit.

Merethe sa...

Blinkskudd :)

Blogg tørke...-ja jeg har vel et snev av det jeg også ;)

sammen på veien sa...

Så trivelig selskap du har. Kjekt du deler disse herlige med oss:)

God klem til deg

hobbyentusiast sa...

Nydelig bilde og nydelige dyr. Så utrolig herlig!

Lone sa...

Herligt billede af dine søde pelsdyr :-)

Monica sa...

Skjønne :-) Herlig bilde!

Charlotte sa...

Fantastisk!! Til og med Gubben lo her.

RuneE sa...

VOV, nei jeg mener MJAU - nei skitt au... :-)

The single girl! sa...

Dette var virkelig et flott bilde da! Er jo ofte slik det er, ting detter til en når en minst venter det!!

Anne-Berit sa...

Herlighet så nydelige de er,du kunne vel ikke stå for de blikkene.Det ble vel en liten kyllingsmak på dem,eller hva?
Ha det godt.Klem fra meg

Mandy Lou sa...

Knallbilde! Så bra at du hadde kameraet innen rekkevidde. Fine dyr!

kate sa...

For et hærlig bilde!!! Et skikkelig blinkskudd og flott bidrag til mandagstema:)
Klæm fra Kate:)

9na sa...

For et utrolig knalltreff, petunia!!! Kjempestilig bilde. Ram det inn og heng det opp...

Tofo sa...

Kjempeherlig!
Jeg håpe de fikk en bitteliten godbit....;)

Vanja sa...

Herlig tolket:-) har også 12 poter rundt meg nå jeg er på kjøkkenet...noen ganger tigger de...andre ganger sitter de bare å ser på...herlig med dyr:-) Ha ei trivelig uke, klem Vanja

Hildblond sa...

Hærlig. Dette bildet likte jeg kjempegodt. Hehe. De ser ut som de tigger som pokker...

Lindaen sa...

Oi! Sånn har jeg det alltid på kjøkkenet, og jeg elsker det ;)
Helt herlig bilde!!!
Jeg har forøvrig også bloggtørke for tiden. Kommer sterkt tilbake senere ;)

Marte :) sa...

Herlig bilde!=)) Håpefulle, flotte dyr =)

Kerstin sa...

For noen herlige dyr du har... Kattene så skjønne og voffsen herlig...
Håper de fikk smake litt etter at de hadde posert så fintO=)
Klem

ArneA sa...

Var ikke alle de tre musketeer forelsket i My Lady
:)

NUSSE sa...

Ha,ha for et blinkskudd! Utrolig herlig at du fikk alle tre i fokus. Ser at vi har valgt samme type fotoobjekt ;-)

Klem

Koselig koselig sa...

Å herlig Petunia! Da fikk jeg dagens tiltrengte latter her og nå!!! :) Den var herlig... skjønne de er, da åååh....

klem fra Mette

Kathrine sa...

Hi hi. Så morsomt bilde! Og det måtte jo bli med på mandagstema ja:) Ha en fin uke!

:)

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Et ordentlig blinkskudd av tre sjarmører - herlig!

happy in pink sa...

for et UTROLIG skjønt bilde!!! love it:)))

klem tara

Elisabeth sa...

Bra du ble med likevel. Kjempestilig bilde!

Emilio sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Melusine sa...

Skikkelig flott bilde!
Det er ikke alltid de mest kvalitetsgode bildene er de beste, jeg sparer alltid på bilder som gir meg fine minner selv om de ikke er så gode sånn kvalitetsmessig :)

LiBeReJo sa...

kult bilde:)
alltid moro med katter som går overens med hunder:)

Jenn sa...

Nææ så nydelige,spesielt Jølle..jepp,har en forkjærlighet for hunder;)
Er ikke du Petunia fra Hobbyboden mon tro,syns jeg kjenner igjen navnet ditt,og ikke ikke minst Jølle:))
Var ofte innom HB før men har blitt litt skjelden de siste to årene.
Ha en fin kveld.
Klem Jenn.

Lyst på livet sa...

Tre skjønne sjarmtrolle dette!

KLem :-9

naturglede sa...

Herlige da! De ser litt "sultne" ut:))))

Rimkogeren sa...

De ser op til dig :-)

Cathrin sa...

Nydelig bilde! Sitter der så forhåpningsfullt å venter på at det kanskje skal ramle ned en liten bit...:O)

Annepålandet sa...

Kanonbilde! Du kan nå kunsten å fange øyeblikkene!

ASSA sa...

Herlig bilde! som gav en flott tolkning.

Frk.Badegakk sa...

Nah! Simpelthen vakre! ...dessuten er det godt å se at det ikke bare er på kjøkkenet vårt at det "hoper seg opp" når det er mat på gang...=P

Lena sa...

Wow for et blinkskudd av såååå mye uskyld!! Hihi, uskyldige og bedende blikk; så utrolige skjønne dyr du har! Ha en riktig god påske, og kos deg med dine; og dyra!

Jorids BestemorBlogg. sa...

Helt uimotståelig denne gjengen din!!!
Og for noen flotte og humoristiske sider du har å by på, deg vil jeg stikke innom oftere for en skikkelig kosestund i bloggelandia.
Ønsker deg fortsatt Gode Påskedager!!!