søndag 26. april 2009

Kreativ

Kreativ er ordet for Mandagstema denne uken og jeg benytter (enda en gang vil nok noen si) anledningen til å vise en liten filmsnutt som mine to sønner + en kamerat laget for noen år siden. De brukte mange timer på å bygge opp en liten legoby og laget en artig action video. Jeg synes dette er rimelig kreativt, for ikke å snakke om den tålmodigheten guttene viste.
Husk å ha lyden på. Kul musikk!
Enjoy!

video

Hva jeg gjør når jeg vil være kreativ, kan du se her.

34 kommentarer:

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Kreativitet er arvelig, det ser man her. Flinke unger og kul video! Ha ei fin uke!

Anette sa...

Hvor er det godt og kreativt lavet. Det må have taget rigtig lang tid at optage det. Ha en god uge.

Charlotte sa...

Utrolig stilig den der. Jeg er så imponert altså!

MajorogMeg sa...

Råstilig!!!! Og så absolutt kreativt. Enig med Randi..kreativitet er arvelig:)
Tøff musikk til en tøff film:)
Flott innlegg!
Klem:)

naturglede sa...

Mektig imponert! Virkelig kreativt.

Sommertid sa...

Wow...det er gutta sine det. Tålmodige og flinke..for det her er ikke gjort i en fei !
Tøff musikk va det også.
Noe å se tilbake på når man blir "voksen" det her ja..stå på !

Ramme alvor sa...

Kjempeflott bidrag ! Det er utruleg mykje ein kan få til om ein tek seg tida til det. Flott film!

Evami sa...

Så utrolig flinke og kreative de har vært:) Skikkelig bra var det og den tålmodigheta,WOW.. Ble mektig imponert jeg:) Flinke gutter du har:) Ha ei riktig flott uke:) Kelm eva

linsky sa...

Oi, så utrolig kult!
Sønnen min på syv er mektig imponert også. :)

Anne sa...

DU!! JEG fikk lyst å bygge lego jeg :-)) en dag på teppe her med smågodt og lego...

Men slike går vel ikke under egenmelding vel???

Hils gutta med at dette var MEGA!!
Nesten så jeg rekk å bite av meg en fingernegl...

kate sa...

Utrolig stilig!!!
Og skikkelig tøff musikk:)
Ja dette må man kunne kalle for kreativt:)
Ha ei fin uke,
klem fra Kate:)

The single girl! sa...

Dette var jo virkelig kreativt da! Skikkelig morsom film! Og den trolldeig figuren var jo virkelig flott da!!

Berit T sa...

Utrolig flott, imponerende!!!

Siw Aina sa...

Wow, dette er IKKE gjort på en-to-tre. De er virkelig flinke de gutta dine. men når jeg hoppet over til trolldeigkurset ditt, så var det jaggu ikke vanskelig å se hvor de har arvet kreativiteten fra. Når det kommer til norske nettsteder meg greie "lær å scrappe guider" så finnes det 3 forum med flotte jenter som gjerne hjelper nybegynnere. www.catscrap.com - www.scrapscandistyle.org - www.datascrapping.no. Og jeg svarer jo gjerne på spørsmål også, bare kjekt å være til hjelp.
Klem fra Siw Aina

Wenche sa...

Utruleg stilig video! Er mektig imponert over gutta som har laga filmen. Det kjem under kategorien for veldig kreativt:)

Hobbygåsa sa...

Så herlig! Ja det har nok krevd tålmodighet - noe jeg ikke har hehe. Skikkelig kreativt! Mente jeg la igjen kommentar her før i kveld jeg, men det har nok klikket..

foto CHIP sa...

Vilken härlig kreativitet dessa killar har! Imponerande!

Cathrin sa...

Så flinke guttene har vært, er skikkelig imponert! Flott tolkning av temaet! :O)

Randi's Tanker sa...

Imponerende kreativitet og tålmodighet. Så flott at dette er filmet!

Miriam Elisabeth sa...

Flott løsning og film. Hvordan lager man slik film?

Madame sa...

Det er nogle kreative unger, du har - det var en flot film ;-) Men de har jo arvet deres mors kreativitet - dine smukke figuer med tryllegej/trolldeig er da helt utrolige!

Ha' en god uge :)

Line sa...

Herleg innlegg PEtunia, og det er ingen tvil om at krativiteten boblar:0)
Fin mandag til deg, klem

Lone sa...

Det må virkelig have taget lang tid at lave den lille film. Alle de billeder og derefter redigeringen. Men resultatet er blevet flot :o)

Du er sandelig også kreativ, Petunia. En dag vil jeg forsøge at lave trylledejfigurer efter dine anvisninger. Dine nisser er søde :o)

adama sa...

Søtt og kreativt!
By the way....det ligger en Award og venter på deg i bloggen min ;-)
Ha en skjønn uke!

LiBeReJo sa...

UTROLIG BRA FILM! må ha tatt evighet lage! flinke gutter!
håper du bringer kommentaren videre til de tre:D

HildeS sa...

Hvis du vil ta en liten titt i min blogg så finner du en aldri så liten award til deg.. Du har helt sikkert fått den før, men er det noen som fortjener den så er det du..

Malys krok sa...

Så flott og utolig KREATIVT! Må si jeg var spent på hva jeg fikk se hos deg. De guttene har vært kjempeflink! Hils dem og si det.
Ikke mindre KREATIV er du. Jeg har vært inne og sett på en flott nissegutts tilblivelse. Ikke vanskelig å se det arvelige. Supert bidrag.

Nettan sa...

Kul video du visar!
Du har riktigt kreativa barn.

Ha det så gott // Nettan

Melusine sa...

En utrolig stilig video! Virkelig kreativt av dine sønner og kameraten, og jeg tenker de har hatt mye moro underveis!
Trolldeigfigurene dine er også virkelig idèrike, skikkelig flotte :)

Bea sa...

Skikkeleg kreatvie unger, ja! :D

Hege sa...

Fantastisk bra laget!! Og perfekt musikk til filmen også - gutta dine er virkelig kreative! :)

Gleden er stor sa...

krativt laget video!! laga noen sånne som skoleoppgaver på vgs. blant annet en "bord dekk deg" film. så veit innmari godt at det er TIDkrevende! men flott absolutt=) imponert over gutta!

Melusine sa...

Jeg lurte på en sak; har de brukt kun kamera?

Ida sa...

Stilig! :)))