fredag 10. april 2009

Party, party, party

Skål

paskeinvitasjon[1]Manne har laget påskeparty på Hobbyboden og her er et lite bidrag fra meg på langfredag. Det er veldig kjekt å titte innom blogger jeg ellers kanskje ikke hadde oppdaget og fått besøkt. Dette er litt som å gå fra hytte til hytte:) Men etter en liten tur rundt på bloggene, hvor det er mye fint å se på, så slo det meg at vi mangler en ting! Vi mangler musikk!!! For hva er party uten musikk. Denne sangen under her setter meg i feststemning og gir meg lyst til å danse. Og etter å ha spist opp det meste av påskesnopet allerede, så trenger i alle fall jeg å røre litt på meg:) Grip fatt i gubben og finn dansegulvet!!!

I dette innlegget finner du en liste du kan sette deg på, så besøker jeg deg om litt! Skål!!






18 kommentarer:

JULIE K sa...

De påske figurene dine er så søte : )

Sommertid sa...

Enig at musikk må en ha da..og på min blogg er det ALLTID musikk..skifter ut sangene innimellom...så der er det litt for enhver smak...tror jeg.
Ser de fine herrene dine koser seg med noe godt i glasset..
Ha en forts fin freddaskveld.

ASSA sa...

Ja her var det høy PARTY-faktor ;D

Ha en fin fredagskveld!

Ruth@ sa...

party party og så musikk også det ver kjekt...

Catta sa...

Hihi! Har falt helt for de påskefigurene!

Hehe... Nei, kunne vel ikke egentlig bli annet enn Erling *rødmer*. Henger litt etter med ting for tiden, så E kom litt sent, men syntes han Erling passet så bra med Framtid - som er ei veldig maskulin hoppe - ettersom de to er bestevenner =)

Her ble det hjemmeskole takket være mine tre-foringer-på-to-dager-bragd. Jeg ville gjerne på hytta, men en natt ble ikke nok for å finne hytteroen for mitt vedkommende, og da ville de andre holde meg med selskap her hjemme i stedet :)

Fortsatt god påske!!!

organic-lizzi sa...

Åhhh!Sååå søtt:-)Herlig bilde og musikken svingte ja..
Stoor nattaklem fra Randi

Stubbetufsa sa...

Hei, Petunia! Jeg ser at du har gjort mye ut av det med fjellvettsreglene, og det er jo fint. Bra at du repeterer de ordentlige også!
Jeg har også gjort klart til å motta besøk...

Gamleheksa sa...

Det er vel Gammel Opland i det glasset håper jeg... ;)

Vims sa...

Hei å hå. Partytime her å ja. Koselig med masse nye blogger på veien. Kos deg!

Brit sa...

Yepp musikk må man ha på party. Godt det endelig var noen som kom på det!!
Takk for besøket fra deg og ha en hyper god party time videre i påsken:)

Lindaen sa...

Nå har jeg ingen gubbe å slenge rundt på dansegulvet, men der er andre ting man kan gjøre til denne sangen. Sjekk her;

Woobie Doobie hjelper til

Fortsatt god påske!!

kari - carpe diem sa...

VI ELSKER DENNE SANGEN!!!Begge jentene må høre den hver dag...den er rå...

Martemor sa...

Heisann.
Koselig besøk i bloggen min.
Så herlige Alfred Kvikklunsj og Herr Appelsin var!=)
Ha en fortsatt fin påske.

The single girl! sa...

Rart ingen har tenkt på at vi trenger musikk før, for det gjør vi jo virkelig!! Veldig kjekt med dette partyet altså!!

Kose deg masse videre på festen!! Hehe!

Ida sa...

Herlige rytmer! ;)))
Gubben er uttaskjærs, men jeg kan ta med meg jentene og danse litt. Litt forsiktig på en fot.... Hehe.

sjante sa...

Party time:-)
Bare innom for å ønske dæ og dine ei fortsatt go påske
Påske klem

Havfrua sa...

innom deg på påskeparty besøk. Kjempekoselig, skål.

TorAa sa...

I all beskjedenhet,
vi hadde champagne
og drakk det hele.
Ikke kommentert før i dag, en uke etter min sølle "bursdag".

Ingen ting er bedre for kropp og sjel enn et hyggelig og spirituelt party med family and friends.

btw. kommentere på denne tid av døgnet? Mr Podagra. Igjen.