mandag 13. april 2009

Påske sorti…

Så er det over for denne gang. Påsken varer heldigvis ikke helt til jul. Nå legger vi vinter, ski og snø bak oss og ser fremover til sommer, sol og sjø! Påske er skillet mellom vinter og sommer. Påsken min har vært ganske så digital i år. Men ingenting skal være uprøvd. Jeg har vært med på Manne sitt påskeparty og har besøkt ABC deltakere.

So long 1Jeg har vært ute og tatt bilder av herr Appelsin, Alfred Kvikklunsj og Urban Løk. Å ha appelsin og Kvikklunsj med på fjellet er ikke så uvanlig, men at jeg skulle løpe rundt med en utkledd løk sekken, hadde jeg ikke trodd jeg noen gang skulle gjøre;) Igjen ser vi hva man er villig til å gjøre for bloggen sin. Her ser dere herr Appelsin og Alfred Kvikklunsj vinker på gjensyn til neste gang. Men husk at fjellvettreglene gjelder ellers i årets også….

So long fra to litt slitne karer…

21 kommentarer:

Charlotte sa...

Jaaaaaaaaaaaa.. hurra det er mot sommer ikke mot høøøøøøøøst.

MajorogMeg sa...

Ja hva gjør man ikke...så er det sikkert morsomt også mens det står på:) Herlige innlegg ble det iallfall av det. Ja..nå kan vinterting legges bort og jaggu er det godt.
Gubben reiste hjem i dag men Major og jeg la oss ned å blånekta..så vi er på hytta fortsatt. Fyrer på peisen og suller rundt. Må nyte det mens jeg har muligheten. På tur ikveld så jeg at bjørka har så vidt begynt å sprette..
Klem fra hyttegalskapen:)

GAWO sa...

En ting er nå sikkert, du har hatt en leken påske. :-)
Og i det været som vi har hatt her vest var nok det lurt. Sånn holdt du i hvertfall humøret på topp. Emn egentlig så husker vi sikkert påsken som fin, for den gikk inn med strålende sol palmlørdag og slutter idag med ... ja sommervarme.
Deilig at sommeren er like om hjørnet. For det er den vel, selv om april kan være lunefull.

Kerstin sa...

Virkelig herlig innlegg..så morsomt påfunn da... minner meg litt om to flotte damer i Trøndelag detteO=)=)

Ønsker deg en fin uke..
Kerstin

Anne sa...

Åja, dette har vært en noen gode dager, hadde det bare vart litt lenger. Sønnen sa det så godt her i går...; kunne han (jesus) ha dryga den litt med å stå opp igjen da, så kunne vi hatt litt lengre fri... Sant nok, hverdagen er vel best i det lange løp, hvis ikke hadde vel jeg spist meg rett forderva :-))

Varm klem herfra, og i mitt dagens innlegg har jeg kamp mot deg og Arne .-))

Anne-Berit sa...

Det var no et artig påfunn av deg dette da.Kjekt at noen gidder gjøre noe extra ut av bloggingen.Men nå er påsken over og våren er i anmars.Er det ikke deilig å tenke på?
Ha en kos morradag!

Vanja sa...

Takk til Herrene Appelsin, Kvikklunch og Løk for trivelig og morsomme innslag i påsken:-)
vårklem fra Vanja

Donald sa...

Hvis man skriver weblog-postings med så skægge billeder, så er det sjovt for os læsere! Det er en skøn udklædning :-)

ASSA sa...

Jeg vil si ha det til herr Appelsin, Alfred Kvikklunsj og Urban Løk.
Det har vært noen trivelige besøk hos deg disse Påskedagene ;D

Og nå ønsker jeg deg ei riktig god uke!

happy in pink sa...

disse 2 karene er jo så uimotståelig søte & sjarmerende::))
vinker tilbake!!!

Ati. Norway. sa...

Tusen takk for moroen med appelsin, løk og kvikklunsj.Det var en fest hver gang jeg sa på bloggen din :-)

Sommertid sa...

Du får hilse dine turkamerater..og si at det har vært moro å bli kjent med dem. Nå fortjener de en hvil. Ha en fin uke der i Bergen og omgn.
Tada !

Tofo sa...

Vel overstått påske! Nå fortjener du VIRKELIG den KVIKK LUNSJEN..og appelsinen, tja og løken også..hihi:)))

Viola sa...

Det er virkelig noen morsomme figurer du har laget der! Og nå er de blitt med i Blogglandia ;) Kanskje de dukker opp neste påske igjen? Om ikke akkurat de samme, så av samme slag :)

ArneA sa...

Ikke glem at kvikk Lunsj også har en varighetsdato.
Dumt å ikke spise den mens det ennå er tid

Lisa sa...

Endelig er påsken over sier jeg. Jeg har hatt hytten full av familie og familiens familer og fandens oldemor.
Er helt satt ut:)
Skal bli godt å komme seg tilbake til hverdagen.

turvid sa...

Takk for moroa! :)

The single girl! sa...

Ja, det er herlig med fridager i påsken, men det er og noe med at når påsken er overstått først da kan en liksom se frem mot sommer! Jeg er virkelig klar for evig varme! Hehe! Ikke det at vi har lov å klage for tiden, her er det virkelig varmt og fint!!

A-mora sa...

hehe, du kommer på så mye artig:)))

herlig at vinteren er over for denne gang:))

Klem

TorAa sa...

Du har vært til stor inspirasjon både før og etter påsken.

Her har vi hatt jubileer, bursdager, turer og fått store overraskelser, som jeg må vente litt med å publisere.

Vi får ta det ABC;))

btw. 2 av mine 3 laptops brøt sammen i dag. GRRRRR.

Koselig koselig sa...

Lykke til på reisen til de fine karer! :) Dette var utrolig fin fotoserie med disse påskegutta dine. Håper vi får se de igjen en gang? ;)