onsdag 1. april 2009

"Vi vasker alle våre gjester når de sjekker inn!"


Innsjekkingsvask


Da jeg gikk forbi dette hotellet her i Bergen i dag, så måtte jeg bare ta kameraet opp av lommen og knipse noen bilder. Bloggtørke eller ikke. Denne setningen malt over døren vekket bloggeren i meg. Hva i all verden er dette for et hotell som vasker alle sine gjester når de sjekker inn?

Dekkhotell

Et dekkhotell!!!
Hva det er? Det er et sted du kan lagre vinterdekkene dine i sommerhalvåret og
sommerdekkene gjennom vinteren.
Vel, jeg tenker de får noen travle uker fremover nå som alle vintergjestene sjekker ut!




26 kommentarer:

Evami sa...

Fantastisk obervert:) Holdt på å le meg skakk jeg,da jeg så at der var et dekkhotell:)Tar godt vare på gjestene sine ja:)ha en flot tonsdag:) Klem Eva

Juni sa...

Så utrolig godt sett!
Jeg satt her med åpen munn og bare glodde. Leste om igjen og om igjen for å være sikker på at jeg hadde lest rett.
Flott å spare poenget slik du gjorde.

BEA sa...

Kuult!!! Hadde masse rare tanker oppi hodet før avklaringen kom:o))

Koselig koselig sa...

hahaha så fantastisk herlig!!! :)

bea3855 sa...

Helt artig!!! Takk for bilder!!! :))
Klemz
Beatrice ✿

MajorogMeg sa...

hehehe....utrolig godt fanget Petunia. Skjønner godt dette fikk bloggeren i deg til å våkne opp:)

Ja de får litt å vaske i tiden framover, godt for dem det!
Nyt onsdagskvelden..uten vasking:)
klem fra Major`n & meg

Line sa...

He he he. ler så eg nesten dett av stolen her!!
Gjett om eg måtte lese den setniga oppatt for å vere sikker på at det verkeleg var det det sto;9)
Så tenkte eg: AHA, Aprilsnarr!! Du lurer ikkje meg!! Og så fekk eg meg enda eit smil når oppklaringa kom...
You made my day!!
Klem

Anne-Berit sa...

Hehe,det er ikke måte på hva de har hoteller til i Bergen.Er nok en spøkefull dekkselger som holder til der.
Bra observert.
Ha en fin kveld!

Anemone sa...

Utrolig hva men ser du :-)
Nesten så en kunne hatt lyst tilå vært blogger på heltid, men da hadde vi vel sultet ihjel sikkert :-)

Ati. Norway. sa...

Takk for smilet i dag :-))

Lyst på livet sa...

Haha....
Snakk om sesongarbeide da!
:-)

Marie sa...

Ja det er berre fantasien som set grenser! Mange måtar å sikre seg ein leveveg på :)

Flott innlegg >:)

The single girl! sa...

Ja, er artig den der!! At jeg ikke har tenkt på det selv, kjører jo forbi der hver dag! Hehe! Men skikkelig morsomt innlegg!!

Tofo sa...

Hehe...ja nå har jeg sett det og!
;-)

VALKYRIEN sa...

Måtte jo klikke meg inn her og se hvordan du får til det der, vaske gjestene dine før de sjekker inn... Holdt på å le meg fordervet da jeg så hva det var!

En god fortelling har alltid poenget til slutt ja!

JULIE K sa...

Ha ha artig : )

ArneA sa...

Enhver bloggtørke forsvinner fort når slikt dukker opp.
Trodde først det var forberedelser til påsken og at "Jesus" på nytt vasket føttene til sine disipler, men så ble det heldigvis bare et sikkert vårtegn med hjulskift.

Hanne sa...

Herlig med sånn gullkorn....

Sommertid sa...

Så kjekt da gitt ;) alle gjestene rene og fine...tenk om det hadde vært sånn for det menneskelige hotellet også :D
*smil* Ja ja..imorra er det ny fredda alt...tia går fort !

Hobbygåsa sa...

Hehe, ja det var reklamen sin det. Jeg har jobbet med bildekk i mange år og vet at tiden med dekkomlegg er rimelig travel ja. Nattarbeid er nok rimelig obligatorisk på et sånt sted. Godt observert, og herlig bilde!

Malys krok sa...

Ha ha .. lurte på hva dette kunne være. Dekkhotell! du fikk et skikkelig blinkskudd der!
Fra Margit.

GAWO sa...

Jeg har ofte lurt på om det hotellet bare finnes i Bergen eller om det er en hotellkjede. Hva tror du? Jeg kjenner flere som har dekkene sine der. Inn med 4... ut med 4 andre. Enkelt og greit. Mine står ute, til stor glede for kattene som bruker å markere oppetter de.

Gärdsmygen sa...

Kul! :)

Stine sa...

Ha Ha Ha. Trodde først det hadde med dyr å gjøre...

qehenne sa...

Denne lo jeg godt av når jeg så den første gangen :-) Trodde først det var snakk om gamlehjem eller noe sånn.Hadde aldri forventet med dekkhotell!
En liten tanke på tampen:
Jeg synes det er litt vanskelig å følge med på nå noen legger ut på fotosafari.Er det muligheter for å lage noe a la "Mister Linky's" for dette også. Da er det lettere å følge med på hvem som legger ut nye ting her.

Camilla :) sa...

God idè! Hvorfor har ikke flere tenkt på det? Eller campingvognhotell, det hadde passet meg fint! ;)