onsdag 10. juni 2009

Brynje og hjelm

Brynje og hjelm

24 kommentarer:

TurboLotte sa...

Du tar noen utrolig flotte bilder må jeg si. HImmel og hav.
Stilg hjelm og greier.

Sommerminner ja.. joda. I dag pøsregner det her. Men sommeren er jo på vei.

Frk.Badegakk sa...

Skummle bildet!!!!=0

organic-lizzi sa...

Kjempefiiint...
Krysser fingrene for oppholdsvær i dag jeg:-))
Superdeilig dag &Stoor klem fra Randi

Angelo sa...

Herlig bilde. Du er jo bare så flink til å ta bilder!
Ha en fin dag. Håper ikke Bruce har holdt hele Bergen våken i natt :)
Kristin :)

ArneA sa...

Elegant komposisjon

Rimkogeren sa...

Dit billede fik fantasien til at koge:

Med opbydelse af sine sidste kræfter svang den gamle krigsmand sværdet Tordenkilen og huggede i et eneste huk dragen Gunglas syv hoveder af. Hans fødeegn var efter mange års tyranni endelig befriet.
Uendelig træt tog han sin hjelm og brynje af, lagde sig og kiggede en sidste gang på den døde Gungla, smilede og lukkede sine øjne….

Lindaen sa...

Skikkelig tøft bilde!

L i n d a l o v e sa...

Herlig bilde Petunia!! KNalltøff hjelm..var så autentisk at jeg følte at jeg var tilbake i Vikingealderen ;) Ha en fin sommer! -Linda:)

Gamleheksa sa...

Knalltøft bilde! Det var også de som virkelig klarte å krige med det der på kroppen;)

Ha en flott onsdag! Misunner dere Bruce The Boss i Bergen da.....

Anne-Berit sa...

Dette var et flott komponert bilde,kjempestilig!

naturglede sa...

Dette blir nok fint til en sommerfest eller????

Petunia sa...

Hjelmen kunne lagt igjen hjemme, men jeg hadde galant stil i en brynjekjole. Synes det er vakkert og fascinerende! Hadde kanskje ikke blitt så mte dansing, men det blir det ikke på meg likevel...

MajorogMeg sa...

Stilig bilde Petunia:)

9na sa...

Klar for krigen?

Randi's Tanker sa...

Stilig bilde!

Annepålandet sa...

Fint bilde! Tenk så tungt det må ha vært - å være kriger i gamle dager. Men folk var mye sterkere før i tida, de satt jo ikke så mye foran PC-en...

Anette sa...

Flot billede! Jeg synes nu også det ser lidt tungt ud det udstyr. God onsdag til dig.

Wenche sa...

Stilig bilde! Flott komposisjon.

Catta sa...

Hihihi! Jeg kan virkelig ikke se på en vikinghjelm uten å nesten knekke sammen i latter... Jeg får virkelig ikke bildet fra forrige OD-dag ut av hodet; Noen gutter i klassen så for seg at pengene bare ville rase inn om de kledde seg ut som vikinger og tilbød alle turister i Frognerparken et bilde mot en liten femmer. Litt nedslåtte kom de hjem med nesten tom lommebok og med brukket stolthet, men en god historie, det ble det!

anne - moseplassen sa...

lekkert! kult motiv, og flott fotografert :)

TorAa sa...

Jeg er bare såååå imponert.

btw. Det blir noen O-er i morgen

Rimkogeren sa...

Tak for opfordringen til læsningen. Jeg har lagt en kommentar under den aktuelle dato :-)

rh-bilder sa...

utrolig stilig bilde!

Har kikket gjennom bloggen din litt og her var det jammen mange skikkelig bra og inspirerende bilder.

eira sa...

Åh... har du flere bilder eller?
Ser ut som om du har vært på viking- og middelalderfestival gitt:)