søndag 7. juni 2009

Jeg fant, jeg fant!

Jeg oppretter en ny post her inne hos meg som jeg kaller “Jeg fant, jeg fant”. Her vil jeg legge ut foto av ting og tang jeg finner på min vei. Bilder som kan stå for seg selv og som ikke trenger så mye tekst.

Og hva fant jeg i dag? Jo, jeg fant Sherwood skogen:

Sherwood skogen

Dette er bøkeskogen rundt Fantoft stavkirke. Hele området oser jo av gammel historie og her venter jeg nesten å møte på Robin Hood og Litle John … eller kanskje Kevin Costner.

14 kommentarer:

Tunes Photo sa...

Skikkelig lekkert bilde!

Sommertid sa...

hvis jeg kan velge....så velger jeg Kevin Costner....av de tre du nevner her...
Litt av en skog du fant ja

Go mandag imorra..
god natt sier jeg...klokken er nå...tja...00:32

The single girl! sa...

Vakkert! Mye vakker norsk natur rundtom, det er sikkert!!

Som mine dager er sa...

Om du skulle snuble over Mr. Robin Hood himself med Marion ved sin side, så må du lage nok et innlegg med "Jeg fant jeg fant" for da kommer jeg sporenstreks på besøk. Disse to figurene har fascinert meg siden jeg var lita jente og skulle gjerne sett dem Real Life.

Kreativt å starte dette Memet. Det er nemlig mye man kan snuble over i hverdagen og gjerne dele med andre.

Klem fra Marit

TurboLotte sa...

Vel, kevin kan du beholde. Det er noe med blonde menn som jeg ikke stoler på. Aner ikke hvorfor. Men for et spennende sted da!

hobbyvenn sa...

Skal rope høyere neste år... Så nydelig bilde av skogen. Stakkers vovven da, må jo ha masse oppmerksomhet når han er syk.
Alltid like koselig å besøke bloggen din.
Og alt er bra med meg.

Ida sa...

Håper at du finner mange slike "steder" og inspirasjon fremover.
Alle mister vi "piffen" innimellom. Det går vel litt i bølgedaler.
Har erfart det samme selv.
Blogging skal være gøy.
Om lysten og gløden ikke er tilstede, så er det lov å ta seg noen pauser av og til.
Kos deg med sommeren og alt det andre livet har å by på.

P.S.
Såg dessverre ikke før etterpå at du skulle ta deg en tur innom Msn. Men vi sees der igjen en dag, ja.

Nyt mandagen, kjære venn. :)

God klem fra meg.

Lindaen sa...

Tror du stiller for høye bloggkrav til deg selv, Petunia!
Blogging blir jo kjedelig hvis man gjøre det hele tiden.
Enig med Ida!
Ellers må Jølle ha god bedring. Ikke kjekt med syke dyr...

Anne-Berit sa...

Nydelig bilde av et flott sted.Syns det er så koselig å gå rundt i sånne skoger der trærne ikke står så tett at du vil kveles.
Ha en fin dag.

Arya sa...

Å ja, denne skogen er en av mine favoritt-steder også! Neste gang du skal på oppdagelsesreise i flott natur så ta turen så langt du kan komme inn på Drange i Lysekloster/Lysefjorden. Der er det også helt magisk!

Nydelig bilde!

Marihøna sa...

Et nydelig bilde! Litt trolsk på en måte :)

Charlotte sa...

Kjempe lekkert bilder. Nydelige farger og lysspill mellom trærne!! :)

VALKYRIEN sa...

Utrolig nydelig! Lys og farger og stemning er bare vakkert! Og litt trolsk.....så jeg hadde ikke blitt forbauset om det dukket opp en med pil og bue der nei!

TorAa sa...

Eller dukker det en viking opp fra en av hagene.
Olav Kyrre kanskje?