søndag 23. august 2009

Aha!

Take on me

“Take on me!” 

I just join The Monochrome Weekly blog!

28 kommentarer:

TorAa sa...

Supert og en skikkelig bra symbolikk.

btw. Jeg kommer tilbake til ABC så fort jeg har fordøyd alle intrykkene etter 6400 km på veien og mange herlige besøk hos venner og familie i Europa.

Vita Stunder sa...

Så vackert och vilken symbolik!

Jag tycker mycket om den här bilden!!
Ha en fin vecka!
Anna

Anne sa...

Enormt min venn!!!

og i det fjerne hører jeg vår 80 talls helt Moten Harket!!

Dagrun sa...

Hehe! Knallbra dette! Gode kontraster, som det bør være på s/hv-bilder, og flott komposisjon.

James sa...

Aha, 1980's music!

"Take on me (take on me)
Take me on (take on me)
I'll be gone
In a day or two"

Great shot!

Artlover sa...

Du, jag fastnade för den här bilden. Jag älskar den, inte bara bilden som sådan att den är vacker utan också innehållet av den
Hade gott!
Min andra blogg: http://artlover-mittlivibilder.blogspot.com

foto CHIP *Birgitta* sa...

Vilket kanonbidrag! Hoppas de kommer ihåg AHA :) Dt gör i alla fall jag. Verkligen ett passande foto till :)
Ha en fin vecka!

Marie Höglund sa...

En vacker bild och med en fin symbolik dessutom. Aha minns jag, åh vad jag var kär i Morten ;-).

Aileni sa...

Well petunia, there is nothing wrong with that - very good in fact.
Welcome to the Mono Weekly.

Liz sa...

Great photo and it looks like a fascinating sculpture.

Welcome to Mono Maniacs!

christina sa...

Vilken läcker bild! Snygg start i svart/vitt!!

/christina

RuneE sa...

Velkommen i klubben - du har tatt det på kornet. Her kan man konsentrere seg om det sentrale, strukturen,linjene, symbolikken. Det har du.

Keep it simple!

Dina ... UK sa...

Excellent monochrome and caption...
Real life exhibit.

Susan sa...

Wonderful shot! Sharp contrast and amazing detail! I realy like this photo! Well done!

Landliv sa...

Wow!

AnneKa sa...

Du kan det du, vet du:)
Tenkte også å prøve meg her siden Sunday Challenge ikke kom opp.
Får vel beskjed om jeg gjør/har gjordt noe galt, håper jeg.

Carver sa...

What a wonderful work of art. Wonderful!

Thanks for visiting mine and I don't know how long it took to pain the portrait on the building but it does seem like it would take a long time.

Your EG Tour Guide sa...

Very nice in monochrome, Petunia. It's good to see you posting with this meme.

Sistertex sa...

Nice photo of an interesting sculpture!!

Arya sa...

Ble jo både nostalgisk og gira på å ta bilder av statuer, jeg!

Rune sa...

Det var et flott bilde Petunia! Pent utsnitt og fint lys i det. Ha en fin uke :)

MajorogMeg sa...

Ah....stilig bilde Petunia:)
Ha en flott mandag i Bergen.
Klem:)

BJ Roan sa...

Love the sculpture. Would like to see it in its entirety.

Daryl sa...

Quite a few statues and gargoyles today .. this is good one!

MyMaracas sa...

I love the detail that you chose for the focus here. It's a wonderful image, and it sparks the imagination as to what the rest of the piece looks like.

Greyscale Territory sa...

Love how you have focused on one "connecting" element of the statue! Fascinating!

Dragonstar sa...

Excellent! Love the framing.

Bim sa...

You make those statues look quite dynamic :)