tirsdag 11. august 2009

Valgsvada

Valgsvada

17 kommentarer:

Linda sa...

Jeg er helt enig!

Flott bilde du har tatt!

Vi tok veterantoget "Gamle Vossebanen" på søndag, takket være bloggen din! Ellers hadde vi aldri visst om det. Det var kjempegøy for hele familien og jeg vil anbefale alle å ta seg en tur! Siste søndag er 13. september, med feiring av 100- årsjubileet.

Sommertid sa...

Akk og ve ! så sant som det er sagt..
utrolig hva politikerne klarer å få sagt i disse valgtider...

Tovepia sa...

Herlig:D Som om jeg skulle sagt det selv;)

Ida sa...

Hehe!
Tenkte det samme i dag, da jeg hørte på radioen.
Nå er det "på an igjen", som Eggum ville ha sagt det... ;)

Gamleheksa sa...

Du får sagt det, igjen! Jeg er så hjertens enig.

Line sa...

He he, den var herleg og så snat som det er sagt;0)

Marie sa...

Hehehe, ja grøne skogar vil vel skogduene ha og gullet går til skjæra. Byduene da? Nei, dei får det vel som oss andre nokolunde som før.

Eg synest nå ikkje me har det så verst heller eg da, dei fleste av oss sjølv om det er både mange og store ting som trengs å ta tak i.

Så må me ikkje gløyme at det er media som set dagsorden.

Det er dessutan så lett å love, men akk så vanskeleg å halde løfta. Kanskje me hadde trudd meir på dei om dei hadde love litt mindre eigentleg.

Anne-Berit sa...

Til og med duene har skjønt det.
Fint bilde.
Klem til deg:o))

GundaM sa...

Herlig bilde petunia!!!

Tror jeg stemmer grått iår jeg ;)

Anne sa...

Gidder ikke en gang høre jeg, blogger i stede :-))

TurboLotte sa...

Holder jeg helt med de i. Kloke fugler det der.

The single girl! sa...

Hehehe! Skikkelig stilig bilde! Er så sant det der, og hørte faktisk på radio i går at AP ved forrige valg hadde gått ut 2 dager før valget og sagt at det sku lages barnehager til 10 000 barn, men når de vant valget sa de dagen etter at det fantes ikke så mange til å lage barnehager så de måtte ligge det på is... Snakk om å lure folk. Derfor går jeg inn i et nytt valg og håper "det politiske parti" (standup komikerene som laget parti for noen år siden på tull) kommer tilbake med skikkelige lister så jeg kan stemme på de!

Beate sa...

He he :)

9na sa...

Haha du der tok du dem på kornet... Stilig!

RuneE sa...

Du skulle ha brukt måser... ; (da hadde du fått svar på tiltale!)

Dagrun sa...

Hehehe... denne kunne vært brukt i valgkampen.

TorAa sa...

skvatt skvatt skvatt,
og media lager sirkus.

Om man ikke kjenner til partienes grunnholdninger, kan man jo bare stemme etter skvalder på TV og Radio.

Dog, vi må ikke glemme at pressen i dette landet overlever takket være statsstøtte. Om den er farget av det, kan jo den enkelte leser med en viss form form kritisk sans selv vurdere.

Jeg sier ikke mer;-))