mandag 14. september 2009

Blåmandag

Mandagstema Mandagstema har valgt ordet “BLÅMANDAG” i dag og jeg er veldig fristet til å skrive noe om politikk siden det er valgdag og alt. En ting er i alle fall sikkert at i løpet av kvelden, så er det noen av partiene som vil sitte med denne litt gufne følelsen. Men resultatene er enda ikke begynt å komme, og dette skal ikke være noen politisk blogg heller, så jeg nøyer meg med et bilde som jeg vil illustrere ordet “Blåmandag” med. For hvem har ikke lyst til å skrike ut sin frustrasjon så alle hører det når blåmandagen virkelig treffer en. Virkelig skrike ut høyt!!!

Blåmandag

11 kommentarer:

Sommertid sa...

Jepp..skrike så man blir hes..det hjelper litt på frustrasjonen...men ikke altid på situasjonen...dessverre...
Takk for koselig kommentar til et innlegg du såvisst kjente deg igjen på ja...uffåhuff sier jeg..
God mandag og godt valg....
og sier også en god uke til deg...vi sees igjen på fredda'n

GAWO sa...

Blåmandag er ikke et ord jeg bruker. Skjønner egentlig ikke hvorfor mange synes det er noe negativt med mandag. Jeg synes det er en fin dag. Starten på en ny fin uke. Har helgen vært god sitter følelsen i fortsatt og har ikke helgen vært så god er det greit å hopp over i en ny uke. Og når uken har startet er det da en ny helg i enden. Alltid noe fint å strekke seg mot.
Og denne mandagen vi har hatt i dag har jo slått de fleste sånn værmessig i hvertfall-
God uke til deg.

Malys krok sa...

Skikkelig blått på ditt bilde! Og skrik og rop så det høres.
Takk for kommentar, jo, det var trist at disse ting ble knust,men hun fant iallefall en ny lampe på nettet. -Margit-

Turid sa...

Ja, en kan nesten høre skriket i bildet. Er imponert over alle bildene du har og evnen til å finne motiver å ta bilde av! Turid

Cathrin sa...

Utrolig stilig bilde, og tror nok de fleste av oss har hatt lyst til å skrike skikkelig høyt når blåmandagen treffer oss! :o)

Anne sa...

Blåmandag??? vet de finnes, men aldr funnet en eneste en jeg gitt .-)))

(men svartsøndag...., det vet jeg hva er!! hmmmm, når mor støvsuger og gjør alskens praktiske gjøremål på en søndag det, noe må man jo gjøre når det er dårlig vær og en ikke kan på tur vel??? :-))

Kjekk turkis tirsdag til deg snuppa.

Rimkogeren sa...

Uf, hvor jeg kender det. Prøv at klikke ind på denne adresse:

http://rimkogeren.blogspot.com/2009/05/514.html

ninabakke sa...

Stiilig bilde!

Donald sa...

Skrike, men med MEGAFON så man ikke bliver hes :-)

Den lille har skam lært noget! Det geller om at bruge moderne teknik.

Den stakkels voksne burde have høreværn :-)

Marten sa...

Morsomt og stilig bilde! Skrik i vei :)

Melusine sa...

Det ble absolutt blåmandag for noen av partiene, ja! Selv er jeg glad regjeringen fortsetter og at det ikke ble blått flertall.

Artig bilde, har du knipset en vegg i Bergen?