onsdag 9. september 2009

Say no more…

Gyda

13 kommentarer:

9na sa...

God bedring til deg da stakkars deg... Og ta deg en lur, kanskje det er lurt...

Koselig koselig sa...

Jeg må vise denne til min gubbe hahahaha ;)

JULIE K sa...

: = )

MajorogMeg sa...

hehe...Hårek er topp!! Å de har fjernet Hårek`s tegneseriestripe fra Adresseavisa. Tror jeg må sende klage!!
Min gubbe er lur og han tar seg en lur.. hva blir det?
Ha det flott og klem fra meg:)

Line sa...

He he, nei den der seier vel det meste;9)

Anne sa...

En god latter forlenger livet!!

Viola sa...

Hehe! Takk for at jeg fikk meg en god latter! Det er ikke så alt for mange årene siden at jeg måtte lese Billy på sengen/sofaen! :)

AnneKa sa...

Fine den:))

Hilde S. sa...

Ho Gyda er ikkje så dum:)
Me hadde ein prest som alltid tok ein Gyda/Hårek vits når nokon skulle gifte seg. Alltid lika spennande om det var den same vitsen han tok,hehe.
Eg trur ikkje han kunne så mange ser du....
Godt å høyre at du er på beina igjen.
Forkjølelse er noko av det verste eg veit.
Ein er berre rett og slett sjuk, og det er ingenting som hjelper.
Ha ein flott torsdag Petunia.
Smil H

Wenche sa...

Nokon kan få sagt det:-) Hårek er topp:-)

Anne-Berit sa...

Godt med en liten lur ja:o)

Marit sa...

Helt sant! ;o) Fikk meg en god latter nå. Hårek er bra!

Morten Pedersen sa...

Hva med en mann som er lur og tar seg en lur?