fredag 23. oktober 2009

Lykketroll!

Fotomorro har utlyst konkurransen “Lykketroll” og siden fristen går ut i morgen, fant jeg ut at det var på tide å henge seg på med et bilde…

Lille Bulle

Dette er mitt lykketroll! Bildet er tatt av yngste sønn, Bulle, da han var 6 måneder gammel. Han var en skikkelig smørblid baby! Han skrattet og lo bare han fikk bitte litt oppmerksomhet. Fra å være en tynn liten spjæling da han ble født, ble han på få uker forandret til en liten dunderklump som godt kunne ha reklamert for hvilket som helst meieriprodukt på 50 –tallet! Bildet er skannet av et fotografi som har hengt på veggen siden 1999, så kvaliteten er ikke så bra. Den som hadde hatt digitalkamera da???

Jeg valgte nettopp dette bildet fordi jeg blir så inderlig glad av å se på dette fotografiet!

19 kommentarer:

happy in pink sa...

uff ja...jeg må inn å åpne opp for kommentarer for hvert eneste innlegg...og noen ganger glemmer jeg det;) har prøvd å stille inn på innstillinger...men den vil bare ikke:( takk for at du sa ifra:)))

klem tara

Mariann S sa...

Heia Petunia.
Jammen fant eg bloggen din på Hobbyforum :)
Har ikkje hengt meg på ABC denne runda, klarer ikkje følge med på alt ;) Herlig bilde av gutten din, ett skikkelig lykketroll :)

Petunia sa...

Marianne S!
Kjekt at du fant meg på HF da! Der har jeg vært siden før bloggingen og fikk god hjelp av frk Badegakk til å komme i gang med bloggingen:)
ABC'n tar mye tid, så jeg har full forståelse for at man har andre ting å gjøre også!

Tovepia sa...

Skikkelig godklump!!
GGod helg til deg og klem fra meg;)

Catta sa...

åååh, så herlig bilde :D skjønner godt at du liker det =)

Gamleheksa sa...

Hælledussen. Skikkelig god-klump, sikkert og visst.

Wenche sa...

Ein skikkeleg go'gut det der. Smilet sit laust, er ingen tvil om det:-) Ha ei strålande helg!

Eirin sa...

Så skjønn! Ligner på min Honningblomst, Henning, som nå er 18, men var like smørblid og rund som din lille prins da han var liten. ;-)
Artig å følge bloggen din, mye forskjellig, det liker jeg.
God helg, fra Eirin.

TorAa sa...

Bulle er virkelig, som du sier, et funn for, mer enn, meieri produkter.
Så naturlig glad.
Skjønt å se.

btw. Takk for din kommentar. Flott å få det. OOOPPPs, fikk jeg en ide for neste ukes bokstav? He he - den som følger med får se.

Thusnelda sa...

Han var jo berre skjønn, MÅ VINNE med ein slik sjarm. Ønsker deg ei god helg. PS. Kanskje eg skulle våre med.

Ida sa...

Herlig! :)
Blir glad, jeg også! :)))

Pupziz sa...

Utrolig fint bilde altså! Skjønner godt at du er glad i dette!

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

For en søtnos - en liten dunderklump man blir i godt humør av! Lykke til, dette bidraget må da være en sterk konkurrent til alle?! God helg til deg!

Om å få livet snudd på hodet.. sa...

Herlig med sånne små som bare ler hele tiden:) Håper han ikke har ledd fra seg..he he.. God helg!

naturglede sa...

En herlig liten sukkerunge:)

Marie sa...

Å så skjønn :))) Ja, dette var verkeleg eit lykketroll :)

Innlegget med dikt og vakre bilde under dette gjekk rett i hjarte på meg. Det er som med oss menneske, me er ulike og i ulike fasar av livet, men me er verdifulle og vakre på kvar vår måte.
Me har så lett for å måle ting og menneske mot kvarandre, eg trur mange av oss treng å få utvide horisonten vår litt.

Fin start på laurdagen min dette :) Takk :)

bmfoto sa...

Har mange digitalbilder fra før jeg- men har en tendes til å glemme de bort. Får håpe at ungene setter pris på det når de blir store. Målet er å få laget noen fotobøker etterhvert. Skjønner godt at du er glad i dette bildet- må smile når jeg ser han jeg også.

Donald sa...

Somme tider får jeg gode billeder ved at affotografere billeder med digitalkameraet, men det er dog ikke altid. Det kræver at der ikke er reflekser m.v.

Det er et dejligt billede af en dunderklump i gott humør! God week-end til Jer.

Monica sa...

HERLIG!! Sånne bilder blir man glad av :)) Og gode minner er det definitivt!
Kjempekjekt at du ble med på konkurransen på ***Fotomorro*** :)