lørdag 24. oktober 2009

Ukens benk

Den godeste RuneE har lenge hatt noen som heter “Bench of the week” – ukens benk - gående på bloggen sin. Jeg har mange ganger hatt lyst til å være med, men har ikke vært helt fornøyd med bildene jeg hadde tenkt å legge ut, så det har liksom aldri blitt til. For et par uker siden var jeg avgårde for å ta noen høstbilder for dette innlegget her og i den forbindelse tok jeg mange bilder som jeg ikke brukte akkurat da. Jeg satt nettopp og gikk gjennom bilder for å slette ubrukelige emner og fant et bilde som jeg med en gang fikk meg til å tenke “Bench of the week”:

Ukens benk Så dette blir mitt første bidrag til RuneE sitt koselige tema om å vise ukens benk. Bildet er tatt ved Fantoft stavkirke.

14 kommentarer:

9na sa...

Hei P! Herlig bilda av Bulle nedenfor, og denne benken var da et funn! Og som alltid har du flotte bilder...

RuneE sa...

Det var veldig hyggelig at du stakk innom! Det er lenge siden jeg har vært innom på de traktene der, men jeg ville absolutt ha prøvd den steinbenken (eller benkene?) der. Med eller uten sitteunderlag :-)

Eirin sa...

Nydelig, mur og stein er vakkert. Og dine bilder yter rettferdighet til det hele. ;-)
Nå fikk jeg lyst til å sette opp en benk i bakhagen min. takk for inspirasjon, jeg trenger det for tiden. God klem, Eirin.

Hagemor sa...

bra benkebilde:))

Tovepia sa...

En "naturlig" benk i en narlig setting.Flott bilde;) Og fargen på bloggen din er myknet, og den ble lekker!
Ha en god lørdag og klem fra meg;)

TurboLotte sa...

Stilig benk da! Bench of the week. Hørtes gøy ut.

Nikoline sa...

Benken såg litt kald ut,men ellers ein riktig innbydande sådann... kan jo ta med eit lite sitteunderlag...
At du skal ha tatt dårlige bilder som skal slettast kan eg ikkje forestilla meg... blir heilt satt ut kvar gong eg er innom her! Eg trur ikkje det er mange som har evnen til å fanga øyeblikket like skarpt som det du har.
Riktig god helg :0)

Wenche sa...

For ein flott naturbenk! Det er jo berre å slå seg ned og nyte hausten.

Om å få livet snudd på hodet.. sa...

Kjempekoselig benk :o) Kunne godt sittet der en stund med en kopp varm kakao..:)

Donald sa...

Det er jo en rigtig god ide for en spadseretur: Tag et billede af ugens bænk (benk).

Det er et dejligt billede, du har taget, med dybde og farver. Men jeg er bange for at man bliver kold i enden af at sidde på stenbænkene :-)

RennyBA's Terella sa...

Jeg følger Rune's benk bilder også og ditt var et flott bidrag!

God Søndag :-)

Petunia sa...

Blir nok kald i stumpen av å sitte på denne benken, ja. Her trengst det et solid sitteunderlag og kakao på termos!

anne - moseplassen sa...

så fin benk!
Det er så artig med alle de ulike benkene Rune (og andre) finner frem til, benk er jo så mangt :D

Anne sa...

Noe så sinnsykt bra!! og for en plass. Der kune jeg virkelig tenkt meg å sitte med deg, delt en Kvick-Lunch og en termos med kaffe :-)