fredag 1. januar 2010

Godt nytt fotoår!

Godt nytt år!

19 kommentarer:

organic-lizzi sa...

Et Fantastisk Nytt År til deg også...(kan ikke sies for mange ganger:-)
Deilig dag & Klemmm Randi

Anne-Lise sa...

Herlig motiv! Riktig Godt Nyttår til deg også! Anne-Lise

sologbolig sa...

Godt nyttår til deg også.

9na sa...

Godt nytt år til deg herfra også. Flott bilde.

TurboLotte sa...

Godt nyttår,Petunia!! Herlig bilde!

MajorogMeg sa...

For en søtnos du har fått her:))
Ønsker deg et riktig godt nytt år:)
Klem fra meg:)

Tofo sa...

Fint bilde!
Riktig godt nyttår til deg også;-)

Evami sa...

Ønsker deg og dine et spennede nytt år:) OG vil takke for at du har orket å dra igang ABC på norsk,et stykke arbeid du skal ha all respekt for:) Klem Eva

Anne-Berit sa...

Å,så fiint.Et riktig godt nyttår til deg og dine Petunia.Klem:)

mreteveian sa...

Godt nytt år til deg med! Ser fram mot et spennende 2010!

Januarsola sa...

Ønsker deg ett knakende godt nytt fotoår! Bilde ditt traff i senter av hjerte mitt, nydelig hilsen!!

Marie sa...

Takk for følgje gjennom året som gjekk :)

Bloggen din er til inspirasjon og glede for meg :)

Ønskjer deg masse godt i året me no er i startsgropa på :)

Klem

Bjørg 47 sa...

Riktig Godt Nytt År til deg, gleder meg til å se dine bilder og lese dine skriblerier i 2010.

RuneE sa...

Godt Nytt År til deg og fuglen også! Vi får håpe at du ikke får så mye bruk for den spaden i 2010...

hobbyentusiast sa...

Et riktig godt nytt år. Nydelig bilde.. :o)

Ida sa...

ÅÅÅÅÅ...
SÅ bedårende og søt! :))
Herlig!

Godt nytt år, min venn!
KLEM.

ArneA sa...

Godt år til deg også

Linda sa...

Godt nyttår! Gleder meg til å se mange flotte bilder på bloggen din i det nye året!

anne - moseplassen sa...

Godt nytt år Petunia, (og blåmeisen til petunia) :D