tirsdag 12. januar 2010

Walk the dog

Walk the dog

Ut på tur – nesten aldri sur!

23 kommentarer:

9na sa...

Flott bilde! Er du på skitur? Nei, sannsynlig ikke, ser ikke staver?

yesheimen sa...

He-he...litt av ett blinkskudd.
Klem Ann<3

Malys krok sa...

Stilig bilde! Helt supert!

Gamleheksa sa...

Tøft!!!!

MajorogMeg sa...

Råstilig bilde:)) Om man er litt sur før man går ut så hjelper turen definitivt. Man blir glad av frisk luft:)
Flott kveld til deg og klem fra meg:)

Arya sa...

Utrolig tøft motiv!!

Marie Höglund sa...

Underbart kreaktiv bild som jag gillar jätte mycket. Vilken fantastisk vinter bild :-)

Jag har nu länkat till Stafettpinnen :-)

Anne sa...

Hærlig!!! betyr du har sol jo :-)

asbjørg sa...

Ingen grunn til å være sur i slike omgivelser!
Flott bilde!

Stine ♥ sa...

Hehe.. Stilig bilde!

Takk for tipset om temaet i værfotokonkurransen. Bilde er sendt inn :)

RitaK sa...

Så kult! Kunne vært meg det der, er også på tur med min firbente venn daglig :-)

Ida sa...

Kreativt, morsomt og stilig! :))

TurboLotte sa...

Skikkelig stilig bilde! Alltid kreativ du. :-)

mette b sa...

Skønt billede og hundene elsker sneen :)

Linda sa...

Stilig! Tok du det selv?

Petunia sa...

9na - jeg gikk ikke på ski, ikke på truger heller, men på bena ved side av skisporet.
Anne - Vi har jo bare sol i Bergen. Sol, snø og kuldegrader;)
Stine - Krysser fingrene for deg i dag!!! Vinner du, føler jeg at jeg har en del av det! Haha!
Linda - Ja, tok det selv! Det er ikke helt klart siden jeg gikk da jeg tok det;)

Torilpia sa...

Så kult bilde :o)
Bare det å komme på det .. :o)

Ha en flott onsdagskveld :o)

Sonja sa...

Artig bilde. Man kan lage mange figurer av skygger. Både i sollys og når det er mørkt og en går under gatelysene, men jeg har aldri tenkt på at man kunne ta bilde av det.
Godt tips.

FlorasFrue sa...

Så stilig bilde!! Morsomt :)
klem

yesheimen sa...

Hei igjen. Må få takke for info åssen jeg skal få til det der!!! hehe, jeg skal prøve meg frem etter din oppskrift, men det er så mye jeg ikke kan, bl.a det med å lime inn. Storebarna mine har vist meg, men jeg glemmer det, og de bor ikke hjemme. Så da velger jeg enkleste løsning. Superdårlig på data:-(
Men tusen takk igjen, for at du prøver å hjelpe meg.

Klem Ann<3

naturglede sa...

Her klapper jeg i hendene for et fint bilde.Morsomt!

Thorunn sa...

Morsomt og trivelig bilde!

TorAa sa...

Hvilket herlig snapshot fra en vidunderlig vinterdag