lørdag 13. februar 2010

God helg!

God turhelg!

30 kommentarer:

Tofo sa...

Herlige Jølle! God tur begge to!
Håper han deler Kvikk-lunsjen med deg;-)

Malys krok sa...

Skrevet med Kvikk-Lunsj-fargene! Stilig! God turhelg til dere også!
-Margit-

MajorogMeg sa...

Herlig bilde av Jølle:))
Riktig god turhelg til deg også, vi har nettopp kommet inn etter 1 times tur på blankis:)
Klem fra meg:)

Thorunn sa...

Herlig bilde og herlig hund!

GAWO sa...

Vet at Jølle er blodgiver, men jeg visste ikke at han er reklamefigur for Freia. Hadde jeg visst det hadde jeg kikket ekstra godt etter han i løypen i dag.

Ingen ting å si på fantasien til matmor :-)

Mokomoko sa...

Artig bilde, god helg til deg også.

Pernille sa...

Aww, Jølle <3<3<3 For en vakker God Helg-hilsen! Håper du hadde med noen godbiter til han og. Han virkelig ber deg så vakkert med det blikket. Og for en snill hund som ikke spiser opp snadderiet han bærer på:)) God helg til dere alle:)

Stor klem fra Pernille og Lucky:)

PS: Gratulerer med dagen i morgen:))

Petunia sa...

Jølle fikk faktisk hele kvikklunsjen etterpå. Han likte ikke innpakningen og spyttet den ut flere ganger, men da han forstod hva jeg ville, så var han kjempeflink og da fortjente han å få den synes jeg... Kvikklunsj er ikke den verste sjokoladen. Det er jo mye kjeks i den:)

Pernille sa...

Så godt å høre at han fikk den:)) Sitter no å forteller gubben kor kul og vakker Jølle er, så no tror jeg Jølle har fått en ny fan;)

Vi sender en stor klem til han og deg:))

Knitgirl sa...

Så koselig turbilde! Håper du fikk smake litt sjokolade du også....Ha en fin søndag!!!

Rigmor sa...

for noen flott bilder nedover her!!! Stlige hund da, han har virkelig forstått hva som MÅ være med på tur!!
Ha en flott søndag og alt den innebærer i dag!

Marie sa...

Stileg bilde :)

God turhelg til deg også :)

Har kikka gjennom fleire innlegg; å så masse fine og koselege bilde :)

Gamleheksa sa...

Tusen takk for hekletips. Her skal det studeres nøye. Jeg har hekling helt inn i beinmargen som arv etter farmor, men når man skal snu om på det man nærmest kan i blinde, så blir det rart. Da er man ingen spesielt god lærer ;)

God 3-gangers søndag!

RuneE sa...

Dette MÅ jo være sesongen for Kvikk-lunch!

9na sa...

Å for en fin turkamerat da... Skjønner godt at du må ut på skitur...!

hobbyvenn sa...

Herlig bilde. Nå er det en stund siden sist jeg var en tur på bloggen din, så nå har jeg kost meg lenge her inne. Mange flotte bilder du har tatt. For meg som elsker snø og kulde så var det riktig fristende bilder av skiturene. (Skrev ikke at jeg er flink til å gå på ski...) Ønsker deg en fin morsdag, romantisk valentinedag og deilig fastelavenssøndag. Klem

9na sa...

Ja, hjemme igjen... Back in business, vurderer å rydde litt her...

linsky sa...

Å, han er så søt! God tur! :-)

Blammy sa...

Hei. For noen nydelige bilder.. mmm.. jammen fint med snø.. Har noe til deg i bloggen min..

Ida sa...

God søndag til de to sjarmørene, deg og Jølle, og gratulerer med dagen, på alle måter! :)

Mariann S sa...

Nydelig bilde av Jølle, Petunia :)
Ønsker deg ein fortsatt fin søndag :)

Rune (Bildebloggen) sa...

Herlig bilde av selveste turvennen som ser veldig klar ut for en lang helg med fine turer og sjokolade :)

Petunia sa...

Ja, Jølle er alltid klar for tur og sjokolade. Enten sammen eller hver for seg:)

Lisa sa...

Hihi! Er ikke dette litt å la bukken passe havresekken? Hva om han bare stakk av med sjokoladen? Det hadde nok min lille Timmy gjort. Han er virkelig en hund etter sjokolade og får egen godtepose om lørdagene. Sammen med ungene, men naturligvs hundesjokolade da og det han klarer å tigge til seg fra ungene. Du skulle sett han da de ga han en sur goddis. Han tygget og spyttet ut og tygget og spyttet ut igjen, med de grimasene. Men ned gikk den til slutt. Bare så synd vi ikke fikk filmet det hele.
Ha en flott tur uke også da, Petunia og Jølle

Smarie sa...

Så flott bilde ;o) Håper dere koste dere masse på tur i det flott været!

Synnøve. sa...

Men har Jölle spist opp appelsinen og drukket opp sjokoladen og´?
En kjempeflott bild på Jölle.
Den skulle du nesten sende til Freia hehe...
Vilken reklamebild.
Klems.

naturglede sa...

Håper du hadde en fin søndag. Ønsker deg ei herlig ny uke:)

Torilpia sa...

Hihi .. herlig bilde .. nå skal det bli godt med Kvikk lunsj ja :o)

Håper dere har hatt ei super helg og at dere får en minst like bra ny uke - klemmer!

Anonym sa...

Hvor har du laget dette bildet med sånn skrift med farge på. Tøft!

Petunia sa...

Jeg har brukt programmet Picasa 3 nå jeg har lekt meg med dette bildet. Dette programmet kan du laste gratis ned på maskinen din og der er også enkle redigeringsmuligheter som er greie å bruke:)