søndag 28. mars 2010

Invitasjon til After Ski!

After ski 1 Da er påsken her igjen og fakta er jo at det ikke er alle av oss som pakker kvikklunsj og appelsiner i sekken og dra til fjells for å gå på ski . Etter min mening er man rimelig glad i snøen om man drar etter den i år med tanke på den vinteren vi har hatt. Jeg er mer enn nok forsynt av snø, takk, og skal ha noen herlige fridager hjemme. I den anledning har jeg lyst til å invitere dere til å være med på påskeblogging!

Velkommen til; AFTER SKI!

Hver dag fra skjærtorsdag til og med 2. påskedag vil jeg legge ut et tema som dere kan, om dere ønsker det, lage et innlegg om. Det kan være et bilde som passer, en oppskrift (mat/håndarbeid) dere har lyst til å dele eller noe dere har lyst til å skrive om. For å gjøre oppgavene litt lettere, legger jeg ut temaene her, så har dere litt tid til å planlegge litt;

AFTER SKI TEMA

1. april Skjærtorsdag: Julen varer helt til påske!

2. april Langfredag: Gult er kult!

3. april Påskeaften: Kriminelt god(t)!

4. april 1. Påskedag: Ut på tur - aldri sur!

5. april 2. Påskedag: Nu livnar det i lundar!

REGLER OG PREMIE:

Premie Dere står fritt til å være med så mange dager dere vil. Har dere lyst til å være med på bare ett tema, så er det helt i orden. Alle som er med, er med i trekningen om en Bergans Hugger tursekk som inneholder et par overraskelser!! Jeg er pr i dag litt usikker på om jeg vil legge ut mr. Linky i hvert innlegg, men dere melder dere på hver dag ved å skrive i kommentarfeltet hos meg og så lager jeg en liste som gjør det lettere å besøke hverandre. Også dere som er med på å reklamere for denne påskebloggingen,(vis til dette innlegget her), er med i trekningen om premien. Bare si i fra til meg at dere har fortalt det videre til andre på bloggene deres. Alle som er med., linker tilbake til bloggen min, så det er lett for alle å finne frem om henge seg på om det frister!!!

Om du sitter hjemme, er på fjellet eller har funnet roen i hytten ved sjøen, er du hjertelig velkommen til være med. Manne fra Hobbyboden arrangerte Påskeparty i fjor påske og det var veldig artig å være med. Jeg ble kjent med bloggere jeg ellers ikke ville ha gjort!

De fleste av dere forbinder gjerne after ski med munter festing og hva dere velger å ha i glasset når dere er med her, er helt opp til dere. Jeg håper bare på sprudlende innlegg og bloggere med godt humør!

Har du spørmål eller innspill, ta kontakt i kommentarfeltet eller på mail. Mailadressen finner du der man skriver kommentarer eller på profilen min:) 

God Påskehelg!

43 kommentarer:

Monika sa...

KULT - eg er HJEMME i påsken og vil så gjerne vere med
SMIL fra monika

Petunia sa...

Kjempekoselig Monika!!!

9na sa...

Jaaaa så morsomt! Dette skal jeg være med på..., lover ikke hver dag men prøver!

Strikk innom sa...

Kjempekjekt, skal være hjemme hele påska og bli med på "leken" din.

Petunia sa...

9na og strikk innom;
Det er flott at dere vil være med! Spre det glade budskap!!!

Sommertid sa...

Visste at du hadde noe i "ermet" men at det skulle være noe slikt det var megakult !!'

Eg blir med vettu !

Skal prøve å få vært med alle dager...om jeg har tid og er hjemme...

strikkegal sa...

Jeg er med alle dagene jeg husker det, skal inn i bloggen min og reklamere nå :)

Petunia sa...

Sommertid og Strikkegal; Jeg er glad dere vil være med om det så bare er en av dagene:)

sissels sa...

Tøft - her skal jeg jammen prøve å være med så godt jeg kan - ikke sikkert det blir hver dag da.
Må skynte meg inn på bloggen min og reklamere for deg her altså.

aria sa...

Tøft! Kommer nok til å stikke innom jeg også, men kanskje ikke hver dag .....:)

Lunamon sa...

Ja dette blir jeg med på, sitter jo her likevel. Skal blogge jeg og reklamere for dette.
Arti, gleder emg til fortsettelsen

Donald sa...

Hvor er det en god ide! Jeg får desværre ikke tid til at være med til mere end en enkelt dag (torsdag), men det glæder jeg mig meget til! :-)

Gunsside sa...

Hei Petunia, Dette var kult.
Reklameringen ligger nå i bloggen min, prøver å få vært med !!
God after ski ;)

ArneA sa...

Som kjæresten til 9na og noen flere av oss sikkert støtter:
ikke er særlig hypp på tur i Marka med ski og universalklister og alt som hører til

Her blr det deltakelse med eller uten linky!
a

Elisabeth Augusta sa...

Jepp, jeg vil gjerne være med. Får ikke tid til å lage reklameinnlegg før i morra, for vi setter snart kursen oppover mot shopping før Stadion! (Fy søren, jeg har angst. Tenk om vi gjør det like elendig i dag. Vel, uansett, ny sang er innøvd og jeg er klar ;-)

Mia Folkmann sa...

Hvor sjovt! Jeg vil også gerne være med... :-)

Ditte sa...

Herlig!! Jeg er med :-) Reklameinnlegg er skrevet (i OppNed&BakFrem-bloggen min), nå gjenstår det bare å glede seg :-)!!

Hilde S. sa...

Eg skal også vere heime i påsken, og har lyst å vere med på After Ski:)
Det blir kanskje ikkje noko innlegg kvar dag, men skal prøve etter beste evne.
Ha ein superduperfin dag:)

Vera sa...

Så hyggelig med en påskekonkuranse! Melder meg hervede på :) har lagt et lite innlegg i bloggen min om den så får jeg se hvor mye jeg klarer å blogge i Påska. For en super premie,Petunia!

Irene sa...

Så artig! Hvor tar du all energien fra? Jeg er så imponert! Jeg har fått bloggedilla og har tenkt å henge med så godt jeg kan!
Ha en god påske!

Anonym sa...

Jeg har ikke blogg. Hvordan kan jeg delta? Eller kan jeg ikke delta uten blogg?

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Dette skal jeg helt klart være med på - ære være deg og alle dine "oppfinnelser". God påske!

Eva sa...

hej
lyder hyggeligt jeg kan nok ikke være med alle dage men prøver.
knus Eva

Vilt og vakkert sa...

Heisann!
Kreativiteten lenge leve! Så flotte temaer du kommer opp med.
Dette var noefor enhver smak om det måtte være appelsinspisere eller kvikklunsjspisere!
Håper du får stor respons. Jeg reklamerer!

Malys krok sa...

Hei! Vil nok prøve meg her og! Får se hva jeg får til! Syns det høres artig ut! Tusen takk for hyggelig hilsen hos meg! -Margit-

Trollmor sa...

Å dette hørtes koselig ut, skal prve å få med meg hver dag:)Moro!! Iler inn i bloggen min nå og legger innlegg der med link hit:)

Petunia sa...

Til anonym!
Jeg må jo svare deg her siden du ikke har gitt noen mailadresse eller annen måte å kontakte deg på.
Det enkleste er jo å ha en blogg eller hjemmeside om du vil være med. Men det er jo muligheter å legge ut bilder for de aktuelle temaene på for eksempel flickr og åpne for at besøkende kan kommentere der.
Men jeg vil absolutt anbefale deg en blogg. Det er ikke så vanskelig og å være med på en slik
"happening" er en fin måte å komme i gang med blogging på.
Man blir kjent med andre blogger og får litt trafikk inn på sin egen blogg med en gang.
Håper vi hører fra deg igjen på egen blogg:)

mreteveian sa...

Jeg er med, - tusen takk for at du arrangerer dette!

karna sa...

Med laderen til kamera gjenfunnet er det ny gi, og gode temaer for "After Ski" så tar jeg hopp og prøver meg med.

Kari Aspenes sa...

Da er jeg klar!
http://kari-sandset.blogspot.com/2010/03/after-ski.html

Mitt lille rosa syrom sa...

Dette ser morsomt ut! Jeg er med!

Marita sa...

Jeg vil gjerne være med. Jeg har vært så frekk å kopiert Kyllingknappen for å identifisere After-ski innleggene, håper det er ok. Bruker Hagebloggen min til denne artige aktiviteten også.

Anonym sa...

Jeg får stå over denne konkurransen. Synd, for det hørtes morsomt ut. Men, blogg er jeg ikke interessert i å ha.

Anne sa...

Allerede i ferd med å vri min hjerne....

Melusine sa...

Så gøy! Jeg blir gjerne med,
og har nå reklamert litt på bloggen min :)

ussamor sa...

hei

dette vil eg vere med på , kan bli artig!
Linkar hit på bloggen min!

Tine sa...

Sjovt! Jeg er med - så meget jeg når... Har linket til invitationen på min blog, og har allerede en idé om hvad det skal handle om i morgen :-)
Tine i København

Fruen sa...

Å så gøy dette så ut da :) Får ikke vært med,tror jeg.... da. Men skal aldri si aldri det hadde vært spennende og utfordrende. Fikk meg til og tenke på kinder egg reklamen dette :)
God påske og lykke til :) :)

Mona sa...

Det här låter jättekul. Jag ska vara med åtminstone några av dagarna. Jag har nu gjort reklam för denna utmaning på min blogg!

ArneA sa...

Så var det ingen aprilspøk likevel
:)

lise sa...

Vips så var jeg med jeg også.

Ida sa...

SÅ GØY!
Du er både flink og kreativ.
Lykke til! :)

Selv tar jeg bloggfri til over påske,
men kommer sterkt tilbake. ;)

GOD PÅSKE!
Klem.

P.S.
Fikk mld. din på FB.
Svarer etterhvert... ;)

Mona sa...

Jag är inte säker på att min länk fungerar så jag lägger in den en gång till.