søndag 16. mai 2010

Bomskudd

Mandagstema Det er utrolig hvor mange bilder man lagrer på PC’en eller på andre måter som kun kan betegnes som søppel. Bilder man aldri kommer til å bruke, tørre å vise frem eller som man aldri vil finne noen grunn til å publisere. I løpet av denne langhelgen har jeg brukt litt tid til å rydde litt opp på en ekstern harddisk som jeg lagrer bilder på, og jeg kan med hånden på hjerte si, at jeg har fått plass til mange flere bilder der nå!! Det var mens jeg ryddet der at jeg bestemte meg for å la ukens ord på Mandagstema bli, ja nettopp, BOMSKUDD! Her er mitt bidrag:

Bomskudd

Dere vet  hvor vanskelig det er å ta bilde av seg selv uten stativ og selvutløser. Og få seg selv og hunden med på samme bilde, er enda verre. Her har jeg forsøkt å ta bilde av Jølle og meg. Dessverre var ikke armen min lang nok og det resulterte i et skikkelig bomskudd!

32 kommentarer:

Kathrine 'Glimt' sa...

syns egentlig det var et herlig bilde jeg da ...hehe
kult bomskudd ;)

Annettes space sa...

Aiiii :-)) Det er da et skønt billede ;))

EndeligMamma sa...

Hehe, utrolig festlig bilde i grunn! Koselig :)

Monica o Jacob sa...

Haha hur fel det kan bli.
Ha det;-)

Trine Kvalnes sa...

Digger dette bildet! :)

Berit sa...

Artig var det nå alikevel.
Såg jo med en gang det var deg og Jølle så da var det ikke helt bort.

Ønsker deg og dine en flott dag i morgon, Hipp hurra.

Frk.Badegakk sa...

Snasne ører!;D

Rimkogeren sa...

Fejlskud er rare at have.
De sætter de gode skud i relief.
:-)

Ruth Synøve sa...

Ai ai ai.... et godt forsøk..:)

Gamleheksa sa...

Artig var det nå læll ;)

Ha en flott 17.mai. Her i huset feirer vi rolig. Som regel er det bare ei lita pause i våronna, ser på barnetoget og slapper av.

Sommertid sa...

ja, ikke lett det der med for korte armer..he he he.
Som sagt så sletter jeg ganske så fort bomskudd..så her finns det ikke mye lagret av slikt.

Klar for dagen imorra, bunad er klar..håper resten av familien blir klare når klokka slår...
Skal bare...har du hørt om den ??

Ønsker deg en fin 17 mai og så sneiks vi ;)

Tinkerbell ... sa...

Jag tycker att din bild är lite häftig !!!

thorzo sa...

Morsomt bilde. Man kan virkelig lure på hva du har tenkt på her :-)

Mandy Lou sa...

Det var et knallbra bilde, Petunia! Lykke til med 17 mai-feiringa!

Siw Aina sa...

Hehehe, jaa-a du, der gac du meg dårlig samvittighet. Min ehd er også fylt til randen av bomskudd ;)
Må vel rydde, men tror jeg gjemmer det til høsten *fnis*

Maria sa...

Gillar din bild jättemycket!
Ibland är faktiskt misslyckade bilder bra :)
Ha en riktigt bra och fin 17:de maj!

Helle K. sa...

"Ups" skal være min gennemgående kommentar idag ;)

Anne sa...

Fn dag til deg også kjære venn. Litt sånn bob bob følelser til hele dagen i grunn, mulig faktisk jeg trør inn i selveste hulderbunaden og drar til skogs en plass, men så da vet du, truende skyer og bob bob...

Klæm te dæ.

Pialotta sa...

Ja du, här kan man tala om "Vill inte va med på bild" effekten;)
Förargligt, men hur långa armar som helst har vi inte ..
Ha en fin Nationaldag.. heja Norge:)

9na sa...

Til å være bomskudd var det jo ganske perfekt da... Stilig bilde ikke lett å gjenta det der...

Donald sa...

Det er nu et meget sødt billede alligevel, som også Kathrine Glimt siger, det er faktisk sjovt at se, hvad blogg-vennerne finder frem som de "bedste bomskudd" :-)

(bomskudd = bomskott på svensk?)

Wildhearts sa...

Skärpan var bra i alla fall :)

MajorogMeg sa...

Synes nå bomskudet ditt var et morsomt bidrag jeg da:)
Håper du har hatt en flott 17.mai:)
Klem:)

mariannlostinline sa...

Åh, vilket roligt tema! Det ska bli kul att titta på alla misslyckade foton. Ditt bl a . Armarna räcker inte alltid till!
Jag har förstått att man ska gratulere på dagen när det är 17 maj. Min blivande svärdotter är norska. Ha det så bra!

mariannlostinline sa...

Åh, vilket roligt tema! Det ska bli kul att titta på alla misslyckade foton. Ditt bl a . Armarna räcker inte alltid till!
Jag har förstått att man ska gratulere på dagen när det är 17 maj. Min blivande svärdotter är norska. Ha det så bra!

Malys krok sa...

Så det er ikke bare når synet svikter at armene kan bli for korte! Egentlig et stilig bonskudd!
-Margit-

ASSA sa...

Men bomskuddet ditt var et morsomt bilde med flotte farger :)

Liv sa...

Ørene er slett ikke verst:))

marte sa...

Hi hi...det er jo flott bilde. Moro med bilder som får frem smilet. Hi hi hi...det gjorde det i alle fall hos meg. ;)

Marte

Gunsside sa...

Det var jo et kult bilde også da,
noen ganger blir de kasserte bildene faktisk ganske gode ;)
Ha en fin uke.

Melusine sa...

Jeg øyner at dette kunne blitt et veldig bra portrett av dere to, men med historien som bakgrunn synes jeg at bildet er sjarmerende. Bilder man tenker "SLETT" ved første øyekast kan også være verdt å ta vare på :)

linsky sa...

Det var jo kjempefint! :)