onsdag 26. mai 2010

Dagens oppfordring!!!

Kiss

 

Gi et lite kyss!!!

12 kommentarer:

ArneA sa...

Done, twice
:)

Mia Folkmann sa...

Åhr, et dejligt billede!!!

Synnøve. sa...

Gjorde det akkurat nå....

Tofo sa...

Okei, da får Joey en suss!
(Det er bare han og meg her nå...)
;-)

Jannickes Hjemmekos. sa...

Så søtt bilde med en god oppfordring. Leste innlegget ditt under om Jøllle og Luke - det er rett og slett fascinerende å lese og se. Får håpe vi får dyrene våre til å leve i harmoni sammen, vi også. Ha en fin dag. Klem fra meg

Kathrine 'Glimt' sa...

pusspuss... ;)

Annettes space sa...

He he, den opfordring får jeg lidt svært ved at efterleve :-))

Ha' en dejlig dag

Gamleheksa sa...

Næææh, så nydelige. Oppfordringen skal følges opp bare det kommer hjem noen som vil ta imot :)

lisa sa...

Den oppfordringe tar jeg!
Må bare finne gubben ute i hagen et sted<3

Anne sa...

Det krangles nå litt også inn hos meg da...

Elisabeth sa...

For et blinkskudd!
Det ble mange kyss i dag. Gubben reiste på nordsjøen :-(

Morten Pedersen sa...

Flott utformet bilde.