onsdag 5. mai 2010

Hva er det med våren?

Hva er det med våren dere? Hva er det som gjør denne uforutsigbare årstiden så etterlengtet? Hvorfor er det som vi nesten sprudler over av energi av livsglede på denne tiden av året? Har dere sett dere rundt?

5

Høsten har tross alt så mange flotte og gylne farger..

6 

Våren ser ut som en bleket kopi i forhold…Hvitveis 1  Den ene dagen er det ullundertøy, lue og votter.

Hvitveis 2

Den neste dagen er der shorts og småsko.

Våren er ikke til å stole på …Likevel elsker vi den!

3338071973_8c29bf29f8_b[1] Det er fordi i våren ligger håpet… Knopp Håpet om nytt liv…

Solstråler

Håpet om at solen skal komme og varme oss slik at vi kan strekke ut armene mot himmelen og ønske den velkommen .

Knopp 2

For håpet… håpet er nemlig lysegrønt…

16 kommentarer:

asbjørg sa...

Så nydelig innlegg,ja for det er akkurat sånn det er!!

Elsa sa...

Flott innlegg med flotte bilder.

Fruen sa...

Så herlig du er :) Et kjempe søtt innlegg :) Ja elsker våren,og ønsker den velkommen etter disse vakre ord :)
Klem

Anne sa...

Her manglet bilde av skittne veier med gammlt støv, her manglet søppel i veikantenfra sist år..., hermanglet bilde av alle plikter en synes en `bør` gjøre nå på våren, her mangler bilder av drømmer i grus...

Hilsen en hulder som bare elsker høsten...

organic-lizzi sa...

Det er nok sånn det er ja...
Personlig er jeg glad for at det blir lysere og varmere,men høsten er favoritten...
Har du mulighet/orker å linke inn D-innlegget mitt som jeg har lagt ut...Reiser bort og har ikke tilgang på data...
Suuuperdeilig dag & Klemmm Randi

Synnøve. sa...

Er så enig med deg ang våren. Man lengter etter den for man vet det kommer varme, grönske og blomster. Håpet er der.
Flotte bilder du viser.
Klem meg.

Linda sa...

Nydelig innlegg:) Ja visst er våren fin, den markerer en ny start og nye muligheter til å utføre ting man har lengter etter gjennom en laaang høst og vinter:)
Nydelige bilder:)

Bjørg 47 sa...

Årets skiftninger er både etterlengtede og gledelige. Etter en laaaang og iår iskaaaaald vinter, er det vel klart vi lengter etter våren !! Jeg tror nok de fleste som flytter til f.eks. Syden savner skiftningene. For meg har alle årstider sin sjarm. Flotte beskrivende bilder. Takk.

Marie sa...

Nydeleg innlegg :)

"Det er mång slags ver om vårdagen" seier eit gammalt uttrykk og det stemmer.

Våren ber med seg lys og forventning og håp :) Og som du seier, håpet er lysegrønt :)))

Fin vårdag til deg min venn :)

Annettes space sa...

Det er nemlig rigtigt....:-))
Fårår er lig med håb, begyndelse, livets begyndelse, løfte om varmere tider, ny afgrøde og meget andet.
Dejlige billeder :-)
Ha en fin dag..

Annettes space sa...

Forår....naturligvis....

Gamleheksa sa...

Nemlig... forventning om bedre tider. Håpet!

Ha en fin vårdag.

Tofo sa...

Våren gir nytt liv til ALT som lever og gror:)
Er det rart vi elsker den:)

bestemors hage sa...

Flotte bilder og tekst. Det er jo Bergen, jo. Her har jeg gått i stekende sol (en 17.mai) og i sur vind.
Hyggelig kommentar hos meg. Imponert over at du rekker å kommentere.
Jeg skal ta så mye bilder i sommer. Og jeg skal ta bilder de samme stedene til høsten, vinteren og neste vår.

TorAa sa...

Vilken herlig tur.
Skulle ønske jeg hadde anledning til å stikke ut i nærmiljøet...

Petunia sa...

Våren er herlig!!