søndag 23. mai 2010

Kjærlighet uten grenser

Kjærlighet uten grenser

Jølle og Luke tar en middagslur i godstolen til far. Luke lager kurrelyder som en due og koser seg skikkelig! Begge åpner øynene for å se hva jeg kommer og forstyrrer for; Bilde nå igjen!! Det er aldri fred å få i dette huset!!

Mandagstema

Jeg henger dette innlegget på MANDAGSTEMA denne uken som har ordet FØLELSE(R) som oppgave. For det er ingen tvil at det er sterke følelser mellom disse to krabatene. Forelskelse/kjærlighet er kanskje noen av de sterkeste følelsene som finnes og i den andre ytterkant; hat… Men kjærligheten kjenner ingen grenser, ingen alder, ingen rase eller tilhørighet og å være forelsket er vel noe av det deiligste som finnes! Jeg er sikker på at det er ren kjærlighet jeg ser i øynene til Luke når han får klatre rundt på Jølle og krype godt inn til han og sovne der under det ene øret!!!

31 kommentarer:

Mia Folkmann sa...

Åh, hvor er de dejlige begge to. Og hvor sødt at de kan hygge sig sammen... :-)

Turid sa...

Hælledussen! :)

Om å få livet snudd på hodet.. sa...

Å så utrolig herlig!! Haha, må le av marsvinet.. med den pelsen som stikker ut overalt.. De ser ikke veldig smart ut ;-) Men skjønne er de..:)

Berit sa...

Herlig, tenk at det går an, det gjør godt å se slikt.

TurboLotte sa...

Så utrolig herlige!!

Om å få livet snudd på hodet.. sa...

Jeg er heller ikke glad i tagging, men Grafitti blir kunst når de gjør det på steder som er lovlig.. Ja det var så kult å være med ungdommene der i dag! De er så herlige og virkelig dedikert til dansen..kjempegøy!

Nydelige bilder forresten!!!

Gamleheksa sa...

Herlige bestevenner!

Frk.Badegakk sa...

Å herregud jeg elsker bildet!!! Så skjønne de er! Nero hadde antakeligvis elsket en liten marsvinvenn. Med tanke på hvor glad han var i chillaene. Men men...

Jeg har lyst på marsvin. Tror ikke huseierne mine ser forskjell på chilla og marsvin. Og vi har tillatelse til å ha chilla...=P *gruble*

Gunsside sa...

Herlig bilde Petunia,
flotte fotomodeller ;)

Annettes space sa...

Oiiiijjj da, hvilket utroligt billede :-)) Hvor er de søde :-))

Ha en dejlig 2. pinsedag

Synnøve. sa...

Så söta de är tillsammans.
Kram Synnöve.

Gamleheksa sa...

Hei igjen.

Jeg har Olympus E-620 og vanlig kitlinser (14-42 og 40-150mm). Blomsterbildene er tatt med 50 mm makrolinse, F 2,0. Den er dr... dyr, men jeg er så bortskjemt at jeg fikk den av mine foreldre da jeg kom til å nevne den for min far, hmmmm. Koser meg veldig med den iallefall.
Har hatt det kameraet over ett år og i går bladde jeg litt i instruksjonsboka ;) og fikk meg noen skikkelige aha-er. Træg totning ama.

Monica o Jacob sa...

Vilken underbar bild, dagens bästa vilka sötnosar;-)
Ha det bra;-)

Rimkogeren sa...

Tak for din kommentar, men jeg kan kun se den i min mailboks + alle andre kommentarer.
Tak fordi du sprang til, hvor er det et skønt indlæg - Modsætninger mødes og sød musik opstår!

Siw Aina sa...

Flottere bestevenner skal man nok lete lenge etter. Du og du så søte de var sammen :))

hobbyentusiast sa...

For et herlig bilde. En søt liten skapning og en stor søt skapning. Begge med nydelig pels og følelser i sving.

Vilt og vakkert sa...

Heisann!

Skriver i all hast til dere som har vært så hyggelige og lagt inn noen ord på bloggen min mens jeg har vært på Lia i pinsa. Der er det ikke Internettforbindelse, bare fritid og skjønn natur.
Ang filtlys kan jeg ikke mer enn det som står i urtebøkene mine, og teksten i den "gamle" er særdeles artige synes jeg-- og det synes dere også ser det ut som...
Mange av dere undrer og kommer med spørsmål jeg slett ikke er i stand til å svare på.Den som først finner et brukbart svar, får legge det ut for alle...
Kommer tilbake ved neste korsvei. Ha det godt så lenge. Stor klem fra meg ❀
Skjønt bilde. Jeg får ikke tid til å være med på mandagsfoto nå-- kanskje til høsten!

linsky sa...

Naaaww, så herlig! :)

Malys krok sa...

Så koselig! Kjenner jeg får en god følelse av å se på disse skjønne to!

Må spørre deg om du kan slette meg på nr 19 på Mr.Linky? Ble noe feil der!
Håper det lar seg ordne!
-Margit-

Irene sa...

Hællandussen så søte de er! Så koselig at de er så gode venner!
Ha en fin uke ... nå drar jeg på ferie og får dessverre ikke besøkt så mange denne runden. Lover å ta det igjen senere! Irene

Liv sa...

Ååå, så herlig!

Hilde S. sa...

Så vidunderleg herleg.
Me hadde marsvin når Rasmus var liten,
og dei to var gode venner.
Det endra seg når han vart større og fekk for stort jaktinstinkt.
Ser du hadde badeseanse under her, og det var nokre herlege bilete.
Kattane slepp eg heldigvis å bade, men Tinni må til pers av og til. Han er ikkje så veldig glad for det, men har funnet ut at han slepp ikkje unna.
Ha ei finfin ny veke petunia.
Smil H

Tofo sa...

Åååå...så søte de er:)

Mona sa...

Bilden är så underbar att jag nästan blir tårögd. Fantastiskt att se två djur ha det så gott tillsammans!

Donald sa...

Jeg kan godt lide at du siger "kærligheden kender ingen grænser, raser, alder"

Det er sjovt at se hund og mus, tænk at de ikke spiser hinanden :-)

Anne sa...

Jøsses!!! er det mulig??

Sommertid sa...

å ja..de her storkoser seg sammen..og godt er nå det..ikke alle som går såå godt sammen...

Har slengt meg på mandagstema jeg også..og det ble ikke det jeg nevnte for deg...
Ha en fin dag og ei go uke..

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Så herlig - vi har mye å lære av dyrene!

Hobbygåsa sa...

Dette er bare det søteste og det mest sjarmerende jeg noensinne har sett Petunia - for et knallbilde! Vet du, Fotopia.no har konkuranse i juni med tema dyr - du måååå bare sende inn dette altså. Du må melde deg inn for å delta da, men det gjør jo ikke noe. Ha en fin uke!

Turid sa...

For noen gode søte venner :-)

Hagemor sa...

naaww!!!