mandag 14. juni 2010

nordiske VM føtter

Merete med bloggen “En reise med små (s) ting i bagasjen” har flere ganger hatt “Nordiske føtter” gående  på bloggen sin og på Flickr. For et par dager siden startet det opp en ny uke (12. – 19. juni) med denne artige oppfordringen.  Du kan lese om hva dette går ut på HER.

Jeg har flere ganger sagt at jeg skal være med, men har ikke kommet så langt. Derimot gjør jeg et forsøk i dag med disse VM føttene:

 Forventningsfull før kampen Forventningsfull før kampen!

Krysser fingre 2 Spennende… Krysser fingre…eæhh… tær!!!

Hurra 1

Mååååål!! Hurra!! Vill jubel…

Skulle ha tisset i pausenHuff!! Skulle ha tisset i pausen… 

 

Og skulle du ikke vite helt hvordan du skal klare å holde ut dette VM greiene, har jeg noen tips HER som kanskje kan hjelpe…

Men nå tar jeg på meg fjellskoene og stikker en tur..

14 kommentarer:

9na sa...

Hihi. Morsomt innlegg.

regnbuesting.net sa...

Fotballinteresserte føtter er av det gode. Fint at du er med på leken.

Berit's fotoblogg. sa...

Hi, hi, arti:))

Gamleheksa sa...

Hehe, enda en god latter for dagen ;)

RuneE sa...

Vakre føtter - men det på skjermen var mer gjesp.. :-)

Tittei sa...

Artige føtter du har. Bra du lar de slippe løs på tur av og til, kan ikke bare sitte inne og se på fotball vet du. Hihi.

Donald sa...

Hvor er du god til fodgymnastik! Det har jeg også dyrket lidt, og jeg kan også samle en klud eller en lille bold op med storetåen :-D

munamaj sa...

Hejsan, kom nyss hem från ett lanseringsmöte som, Natures of Scandinavia, hade här. Mycket intressant.
Vad gäller Irland så var det semester för mig men min man är född där så de blev att hälsa på släkt och att vistas i Dublin. Men de finns mycket grönt även där. Bilder kommer framöver.
Kramen / Ulla

Anne sa...

Morsom du :-)

Tror jeg kanskje må pønske litt på denne utfordringen jeg også!!!!

GAWO sa...

Nå fikk du meg til å flire gitt... og jeg ble nesten interessert i fotball i tillegg. :-)

Godt du tok på fjellsko til slutt og ikke ble sittende i timevis. Om du ikke husker fotoapparat kan du alltids bruke mobilen. For bilder fra turen vil vi ha :-)

Laila L S sa...

Først: takk for hilsen i bloggen min.
Måtte bare le når jeg leste innlegget ditt her. Selv holder jeg meg laaaaangt unna alt som lukter fotball-VM. Men når det var vinter-OL, se det var en annen sak og en annen (års)tid.
Nå lurer jeg bare på hva morgendagens (oops må vist si dagens) bilde og innlegg fra meg skal bli. Kanskje kamera må bli med på jobben for å dokumentere travle jobb-føtter, eller kanskje lunsjpause med bena på en stol-føtter..... Jeg finner sikkert på noe. Og venter spent på hva du kommer opp med. Ha en fin tirsdag!

Marit sa...

Fotballinteresserte føtter er bra! Dine var særs aktive :o)

mreteveian sa...

Kjekt at du er med, - og det er nå bra å se nakne føtter i disse sommerlige tider!

lisa sa...

Morsomme Petunia!
Du er alltid så full av gode ideer!
Herlig!