lørdag 10. juli 2010

I mitt neste liv…

I mitt neste liv vil jeg være  katt…

Neste liv 8som kan ligge og slappe av i solen på varme heller

Neste liv 6 og titte på menneskene mine som styrer og steller rundt i hagen min

Neste liv 2 og når jeg blir lei av det, kan jeg alltids hjelpe til med å male litt mens jeg samtididg tar meg en blund når menneskene mine beiser huset…

Neste liv 3 Og når de kaster misunnelige blikk etter meg og synes jeg bare ligger der og later meg, tar jeg meg en kattevask for å vise at jeg gjør da på noe jeg også…

Neste liv 9 Så sender jeg dem et kjærlig blikk for da vet jeg at maten står klar når jeg til slutt gidder å rusle inn for kvelden…

Neste liv 7 Men først av alt må jeg bare sove litt…

17 kommentarer:

-hanne sa...

Så fin serie av en herlig pus! Jepp, det er kat man skulle være ;)

TurboLotte sa...

ÅÅh så herlig!! Deilig-deilig katt.
Min røde bamse ble desverre overkjørt her om dagen.. snufs..

Skal ha meg en ny etter ferien, en rød ja.

Pass godt på pus!

Marit sa...

For et herlig katteliv! :o)

Koselig koselig sa...

Så skjønn :)

purrrrrrrrrrrr

Helle K. sa...

Vi ses! For i mit næste liv vil jeg helt sikkert også være kat :)

Hjertebank sa...

Herlige bilder, og fint innlegg.
Hvem vil ikke være katt og nyte livet etter å ha sett dette?

sologbolig sa...

Herlige kattebilder fra et godt katteliv !! Ha ein fin dag. Klem.

Anette sa...

Sikke nogle skønne katte-billeder ;) God søndag.

Anne sa...

Å ja, det kunne vært fristende, men Kitekat på boks ser ikke særlig fristende ut du...

Ha en superkjekk søndag på din kant av landet. Her er godvær og jeg står i startgropa for tur!!

Anneklem

Linda sa...

Herlig:) Ja kattelivet er nok helt supert, iallefall om man har et godt hjem:)

Gamleheksa sa...

Hehe, ja de har det bra disse luringene ;)

9na sa...

Jeg også skal bli katt neste gang, det er helt sikkert. Men det må være i et godt hjem slik som hos deg.

ArneA sa...

Herlige bilder.
Dessuten har ryggsekk-gaven nå vært aktiv i bruk hver dag i fem uker.
Utrolig hvor mye den rommer, og to store badehåndklær festet i strikken utenpå, gjør at T kan flanere til stranden med ingenting.
Ellers er bæring av en 5 liters vanndunk, noen vin og øl, serano og ost, det som mest har vært innholdet.
Takk nok en gang for premien.

Skautrollet sa...

Hehe....
Tror jeg satser på et liv som katt jeg også:)
Flott bildeserie.

Fruen sa...

Å så søtt skrevet :)
Tror jeg også vil være katten neste liv om jeg får en eier som bryr seg :) NYDELIGE BILDER
Klems

Donald sa...

Her er der hedebølge. For os her i Danmark er det usædvanligt, men i landene omkring den persiske golf kommer temperaturerne langt højere op. Jeg har det fint om natten uden at sove - temperaturen er passende. Så jeg gør som Todd og sover lidt om dagen :-)

Men i mit næste liv vil jeg være måge, eller måske skuespiller :-)

wigdis sa...

For en herlig bildeserie av en helt skjønn pus. Serlig bilde nr. 2 var flott.
Det er godt å være pus når han eier en snill og god familie.
Ha en fin helg.