søndag 18. juli 2010

Relax

Mandagstema Ferietid her, men det har ikke blitt så mye avslapping. Huset er som før nevnt beiset og litt andre prosjekter er på gang. Derimot skal det bli andre boller nå siden ukens ord på Mandagstema er RELAX/SLAPPE AV..  Da må jeg jo få lov til å nyte min nyinnkjøpte adirondack stol eller dekkstol om du vil.

Relax 4 Jeg har vært på jakt etter slik som dette lenge, men enten har de vært utsolgt eller så har stolene vært for dyre. Jeg ville egentlig ha to stykker, men da jeg til slutt klarte å spore opp en stol, som tilfeldigvis var på salg, ja ,da bare måtte jeg bare ha den. Så får jeg heller gå på jakt etter en til neste år eller kjøpe to helt make nye og sette denne et annet sted.

Relax 2Så her skal jeg altså slappe av den nærmeste tiden! En kopp kaffe, en god bok og mest sannsynlig en katt på fanget. Nå er det bare å vente på solen… Og det jeg kan beskue mens jeg sitter der i den nye stolen min er:

Relax 5 

Ha en avslappende mandag!!!

31 kommentarer:

asbjørg sa...

Kjempefin stol,og utsikten var ikke værst den heller!!

9na sa...

Kjempefin stol, kjempefin utsikt...

Gamleheksa sa...

Jeg misunner deg både stolen og utsikten, jeg ;) Flott begge deler. Men du fortjener å slappe av der etter å ha beiset.

Fruen sa...

For en herlig utsikt :):) Og hen passende stol :) Her kan du nyte mange avslappende dager,med eller uten sol :)
Klems :):)

Annettes space sa...

Ved du hvad !!! Med din udsigt kunne jeg såmænd nøjes med en sten på marken og STADIG slappe af .-))
Men stolen er også fin ;))

Nattsyrran sa...

WOW!! Vilken vy du har från din avkopplande stol!! Ser verkligen härligt ut=)

Birgitta "foto CHIP" sa...

Åh det ser riktigt skönt ut! Hoppas du får många go'a stunder i denna fina stolen :)
Solen kommer hoppas jag - här är den varm i Budapest :)

http://foto.rudenius.se/post/2010/07/19/Mandagstema-Relax.aspx

Pialotta sa...

Ser riktigt gott och avslappnande ut Petunia:) Läckra bilder och ett gott liv ser du ut att ha i Sommaren:) Ha de bäst:)

Mona sa...

En riktigt vacker stol! Ser skön ut. Det är ingen dålig utsikt du har. Hoppas att solen kommer till dig också. Lycka till med relaxingen!

Monica o Jacob sa...

Vad mysigt det ser ut med regnkläder, här har man haft pygmévärme i flera veckor och att ha regnkläder har inte varit att tänka på här hemma.Vilken fantastisk utsikt du
har;-)
Ha det bra/Kram

Anne sa...

Stilig stol, stilig regnjake, stilige støvler og stilig utsikt, kan man ønske mer?? ja sol kanskje :-)

Første feriedag her, du milde hendelse for en følelse da gitt!!

Anneklem

kullefotoblogg sa...

Ser härligt ut :)
Vilken fin kisse, liknar min Timon.
Ha en fin dag.
/Helena

Sommertid sa...

Syns du fortjener å slappe av i din fine stol nå ja, og for en henrivende utsikt du har..nytelse det å sitte å se der.
og lykke til i jakten på Hengekøye m stativ, da blir det mer lykke i heimen har jeg skjønt.
Ha en fin mandag og ei go uke :)

Rimkogeren sa...

Med den sol i haven ville jeg ikke få lavet noget...

Randi's Tanker sa...

Se der har dama fått seg en herlig godstol! Da er det bare sola som mangler. Utsikten er jo fantastisk!

Quiltefia sa...

Hei!! Fin stol!! Jeg lette også etter en slik stol. Men jeg fant ikke noen for salg.(det er 5-6 år siden) Jeg bestilte et mønster fra Usa og fikk min kjære mann til og snekre 2 stk. Han og en kompis holdt på mange kvelder en vinter, og nå finnes det 4 helt unike!! stoler. Og de har fått mange spørsmål om de ikke kunne lage flere.......Jeg håper de varer lenge...... Hilsen AnneK:-)

anjoe playhouse sa...

Sikke en udsigt, den i sig selv er meget afslappende! God jagt med at finde en mage til din Relaxstol ;-)

Johanna S sa...

Vilka härliga bilder - och vilken utsikt du har =) Perfekt när du sitter i din sköna stol med en kopp kaffe!
Härlig semester!

Donald sa...

Skønt billede af dame i rødt (regn)tøj.

Du må nok anskaffe nogle store puder så du får lidt mere støtte i ryggen.

God fornøjelse!

Lasseivåmma sa...

Härligt när man når sitt mål. Vilken härlig utsikt du hade från den stolen, en typiskt Norsk utsikt skulle jag säga. Solen har vi kvar här borta på östsidan, vi skulle behöva lite vatten

Gunsside sa...

FOR en utsikt, og jammen var det en flott stol - Ha en fortsatt flott sommerferie ;)

Irene sa...

For en herlig utsikt! Og lekker stol! Så var det solen da! Her var det sol da jeg stod opp, tok bikinien under shorts og t-skjorte, men akk. Den forsvant igjen og sommerklærne ble tatt av igjen! Men regnjakke og gummistøvler er det foreløpig ikke behov for, det er da noe! Ha en fin mandag!

Rantamor sa...

Härlig solstol och vilken utsikt från dina stövlar sett.
Härligt och där kan du slappa...

Ha d gott.

Linda sa...

Gratulerer med ny stol! Er det utsikten fra hagen din? Kjempefin utsikt!

linsky sa...

Superkul stol! Og for en herlig hage og utsikt du har! :-D

Anette sa...

Sikke en lækker stol ;) Sådan en ville jeg gerne have .. et par stykker af :P God uge :)

Malys krok sa...

Se det ja, der har du funnet deg en dekkstol! Heldig! Fint at du kan slappe av i den selv om ikke sola skinner! Håper du ikke må vente så veldig lenge på den! PS: Vi venter også... Takk for din hilsen!
-Margit-

munamaj sa...

Men vad det ser avslappnat ut, ja riktigt skönt. Flott utsikt har du också plus ett par röda tår ;-)
Ha de gott/Ulla

Mokomoko sa...

Stilig stol, kjør den opp til Otto etter sommeren så lager han sikkert en til maken!

Åpent hus sa...

oj, så herlig du bor til. og gratulerer med adirondack-stoler. slike ønsker jeg meg også.
takk for kommentar og hjelp inne hos meg.

jeg har vært med på en anna bokstav tidligere, i riktig tid. :) Men akkurat nå dukka det opp inspirasjon til et F innlegg! :)

http://apenthus.blogspot.com/2010/07/f-for-ferie.html

(kanksje ikke så rart?)

fortsatt god ferie til deg
(godt du kan å kle deg etter været!!)

Hilsen Åpent hus

VIILHVILE sa...

Jaaaa, dette var en deilig stol (og fune støvler)!
Bedre sent enn aldri, så jeg har bidratt med nok en katt (visste ikke det var så mange fra før). Uansett - de er alle unike.

Benytter samtidig anledningen til å takke for alle dine trivelige tilbakemeldinger. Har hatt problemer med å komme inn på din blogg (og en del andres); Norton-problemer.

Deilig sommer - snart kommer solen!