lørdag 17. juli 2010

Skitt fiske

Fotosafari For meg er det å fiske ensbetydende med tålmodighetsprøve. Hvis det ikke biter temmelig fort, så er det ikke noe særlig artig og jeg går lei. Denne karen her kjørte vi forbi på vei til hytten og jammen satt han ikke der da vi var på vei tilbake noen timer senere. Imponerende! Skitt fiske 1

Ved nærmere ettersyn så kan det jo se ut som fiske her er ganske så magert.

Skitt fiske 2

Eller er det dette som skjer med folk som prøver å tjuvfiske her inne??

Skitt fiske 3

kanskje best å bare fange noe med kamera her da og skynde seg videre…

15 kommentarer:

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

herlighet...!
så bra! og så skummelt...!


sommerklem¨¨*

RuneE sa...

Han overholdt nok ikke 2-timers regelen på skiltet :-)

Godt observert!

Christina sa...

Artig. Ha en fortsatt fin sommer.

Gamleheksa sa...

Hehe, folk finner på mye rart. Tror jeg måtte ha en sånn tålmodig assistent hvis jeg skulle finne på å fiske. Tror ikke jeg har prøvd det siden jeg var barn.

Ønsker dere ei super helg.

Torunn sa...

Hehe....artig!!!

Berit's fotoblogg. sa...

Artig bilde:))

Anne sa...

Er det virkelig mulig??? og tenk om det virkelig biter...

9na sa...

Hahahaha!

Gunsside sa...

Kul fyr ;))

wigdis sa...

Herlige bilder. Det har nok vært dårlig med napp der han sitter, he,he.
Takk for link til sokkehjelp. Den kan jeg nok ha bruk for, jeg er ganske nybegynner når det gjelder sokker. Men det største problemet mitt er å få ferdig to like. Jeg synes det er så utrolig kjedelig å strikke en til, så jeg har noen enkle sokker liggende. ;-o
Tror nok svigerdattera mi vil ha stor glede av den linken også.
Ha en fin søndag.

ArneA sa...

Kanskje han har sittet der så lenge at "Kalde Spor" burde blitt tilkalt

mrsnesbitt sa...

Excellent!

asbjørg sa...

Tålmodig kar det der,hehe...

Mitt hvite hus sa...

Stilig da... jeg elsker å fiske..men jammen er det en tålmodoghetsprøve ja.. men der har jeg faktisk tålmodighet...

klemmer =)

munamaj sa...

Hejsan, du undrade över två av bilderna på N. Om du vill så kan jag skicka en länk till sidan deras. Skriv till min email i så fall, den finns på min profil. I ämnesraden kan du skriva Petunia.
Kramen / Ulla