søndag 25. juli 2010

♥ Sommerflørt ♥

Mandagstema

Sommerflørt er ordet på Mandagstema denne gangen og det har vi jammen fått oppleve en del av de siste to ukene her hjemme. Her har vært lange øyekast i en bestemt retning, høylytt plystring og innsmigrende kosesmatting… Det ser dessverre ikke ut til at det hjalp noe særlig… Sommerflørt ♥ Marsvinet vårt Luke har hatt besøk av nabomarsvinet Muffin mens eierne har vært på ferie. Fra Luke sin side, var det kjærlighet ved første blikk. Men jeg hadde lovet eierne dypt og hellig, at prinsessen deres ikke skulle vende hjem i uheldige omstendigheter, så det ble helst bare litt hilsing gjennom sprinklene eller under nøye overvåking. Den første uken brydde ikke Muffin seg om Luke i det hele tatt. Hun overså han totalt enda han laget sine fineste marsvinlyder. Den andre uken begynte hun så smått å svare han og var ikke like overlegen. Men nå har Muffin reist hjem til seg selv og Luke sitter og småsturer litt i buret sitt, men jeg tror ikke det er så veldig alvorlig… Appetitten hans er det ikke noe å si på… Det var nok bare en ganske enkel liten sommerflørt…♥

På tampen vil jeg bare opplyse om at jeg i går la ut en fotokonkurranse på bloggen min. Er du nysgjerrig på hva det er, kan du trykke på logoen under her:

Logo 1

19 kommentarer:

Birgitta "foto CHIP" sa...

Men gu' så söta och vad de passar bra ihop :)

http://foto.rudenius.se/post/2010/07/26/Mandagstema-Sommarflort.aspx

Mona sa...

Åh, så söta dom ser ut. Kanske lite generade inför fotografen?

Monica o Jacob sa...

Vilka sötnosar, klart han saknar en så snygg tjej.
Ha en bra vecka;-)

Rimkogeren sa...

To marsvin mødes og sød musik opstår.

Rantamor sa...

Hum...ja det kan nog uppstå kärlek från marsvin...och ge ett snabbt resultat också.
Söta va dom.
Har ju varit på bröllopsfest (se blogg) i helgen och fått mycket av kärleken, men väljer ändå att lägga upp två foton av mina käraste killar....

Ha d gott.

Gamleheksa sa...

Hælledussen, så søte!

Her revideres arkivet for å finne et bilde som kan smelte juryen ;) Kanskje jeg skulle stille i klassen "smisker" og sende et bilde fra Kapp i foto
konkurransen XD

Annette's space sa...

Hvor er de søde !!!

Jeg kan slet ikke forstå at naboerne ikke vil have "uheldige" omstændigheder. Marsvineunger er da det yndigste og mest fascinerende. Tænk at de bliver født fiks og færdige og klare til at spise selv :-))

kullefotoblogg sa...

Men åh vad söta dom är, passar ju jättebra ihop :) Söt bild.
Ha en fin dag.
/Helena

Irene sa...

Næmmen ... så søte de er sammen! Får håpe "kjærlighetssorgen" ikke varer så lenge :o)

Som svar på din kommentar, så er bildet tatt i Oman. Jeg tok det med min telelinse så paret ante nok ingenting om min snikfotografering.

Ha en fortsatt fin mandag!

Pockethexan sa...

Tack för dina fina ord om min sommarflörtsbild!
Du har själv en väldigt söt flörtig bild på de små djuren som nog väntar på nästa sommar då de kanske får ses igen..

Kramis o ha en trevlig sommar o tack för att du gör en så trevlig fotoutmaning med måndagstema!
från Pockethexan själv
<;D

BP sa...

Dom är ju som gjorda för varandra. Kärlek vid första ögonkast - eller ska jag säga vid första flörten.
Suverän bild!!!

Pialotta sa...

Underbart gulliga.. vilken sommarflirt de där två sötisarna:)
Ljuvlig, mjuk bild. Ha de.. gott:)

Donald sa...

Tror du at den lille dame kom i løbetiden og var skuffet over at prinsen forsvandt?

Malys krok sa...

Åh! Dette var da en aldeles fortryllende sommerflørt! Fine de to småtrollene! -Margit-

Gunsside sa...

For et herlig par ;)
- sommerflørten min traff jeg i en andedam på Samsø ;)

Melusine sa...

Åh, stakkars Luke! Men sånn kan en sommerflørt være, man sitter gjerne igjen med litt kjærlighetssorg...

Takk for kommentar hos meg, Petunia :)

Hobbygåsa sa...

Så utrolig søte de er! Du skal se at du må kjøpe en liten kjærest til ham :-)

Camilla (Rantis) sa...

..men åh så söta och gulliga...

ASSA sa...

Så herlig med dette flørtende paret :))))