søndag 22. august 2010

Humør

Mandagstema

Humør
er ordet på Mandagstema og bare det å vite at det er mandag er nok til å få meg
sur..

Not to happy

Mandager liker jeg ikke, men heldigvis går de fort over til tirsdager, og så er det nesten helg igjen!

Sur 1En ting som fikk meg pottesur som liten, var når min mor skulle pynte meg og ordne håret mitt. Helst ville hun sette det opp i en ekkel topp eller englefletter som lugget og gjorde vondt. Ikke rart at geipen hang ned på knærne.  Jeg ville ha håret løst. Her ser dere lille Petunia  sittende på bordet og furte fordi hun ikke vil pynte seg.

Collage humør  Jeg er litt sånn enda… Nåde den som rører håret mitt.

Men for å få opp stemningen her, før dere forlater bloggen min i dårlig humør (for det vil jeg jo ikke), så avslutter jeg med dette bildet av mine tø sønner; Livets glade gutter; Dustefjerten og Bollefisen:

Humør

Opp med humøret! Ha en flott uke!! Snart helg igjen vet dere!!

24 kommentarer:

lisa sa...

God morgen. Petunia!
Hehe, mandag du!! Og et skikkelig godt humør smittebilde det siste der..
Jeg har ikke mottatt mailen du sendte og ville ikke ringe deg så tidlig på morgenen. Sender du det på jobbmailen frem til kl 15 og evt på hjemmemailen etterpå??
Så ser vi på det:)

sigrid sa...

Sett på maken til ei søt jente sjølv om du meinar du var sur...
Ha ein herleg mandag :-)

PS: Guttaboys var i allefall i stor humør!

Koselig koselig sa...

Hahahahhaa!!! herlig duuuuu

ja i morgen er det tirsdag og snart helg igjen.

ps. kanskje norsk tirsdagstema hadde vært hyggeligere da???? ;)

Turid sa...

Hei, det er bare så skjønne bilder du har av deg selv som liten. Så flott at foreldrene dine tok bilder av deg i slik situasjoner. Det var jo ofte slik i den tiden at en skulle smile på bilder, og den kunne bli noen stive smil.

Ønsker deg en riktig god uke. Turid

Irene sa...

Mandagene er ikke så ille når en bare får begynt på dem ... de er over før en vet ordet av det! Søte bilder til tross for en hengegjeip på en liten "Petunia".

Ha en flott mandag!

kullefotoblogg sa...

Haha, ja du ser inte jätteglad ut på bilderna, men söt var du :) Tyckte minsann du var fin i håret.
Ha en fin dag.
/Helena

sylvia sa...

hei,
åå så søt du er på bildene her,
skjønner godt de ikke fikk røre håret ditt,vondt å være hårsår,
men jeg elsker mandager jeg.hihihi.
ny uke og nye muligheter,
ønsker deg en fin dag ,
klem fra sylvia

Gamleheksa sa...

Mandag morgen blues! Bra du sprita til litt på slutten her ;)Artige herremenner.

Klem fra hu som sitt på en bergtopp og blomstrer.

Malys krok sa...

Sur eller ikke - søt og yndig var du på disse bildene! Det kan jeg ikke si om han på det første bildet! Glade guttefjes var perfekt å slutte med!
-Margit-

Pernille sa...

Selvom du er sur - så er du vældig sød på billederne. Og det sidste billede af dine sønner er da lige til at blive glad af, at se på.

Fruen sa...

SYNES du var kjempe søt..hi hi selv om du var sur :):) Og det med håret husker jeg selv,ikke var noe gøy :) Men mine jenter elsker det :):)

Camilla (Rantis) sa...

Underbara foton på dig som liten... å nä, du ser verkligen inte ut att ha humöret på topp!
*S*

Pialotta sa...

Härliga bilder på en trumpen tös.. visst är det kul att man kan scanna in de gamla bilderna:)
Har för mig jag la in en kommentar förut här, men...

Johanna S sa...

Vilken härlig samling bilder - underbart på den trumpna flickan!

Birgitta "foto CHIP" sa...

:D Vilket härligt roligt inlägg och gu' en sån söt liten Petunia vi fick se :)
http://foto.rudenius.se/post/2010/08/23/Mandagstema-Humor.aspx

gunknitter sa...

Herlig innlegg med herlig jentunge :) og guttunger så klart !

som min kjære brukar å seie: Gjev var det fredag og helga varte ei veke !!

Ha ein fin mandagskveld !

Catta sa...

10-hi! Synes de bildene var ganske herlige alle sammen, jeg :D Håper du får en fin uke!

Kerstin sa...

Jättefina bilder på dig som liten. Så söt du var trots den sura minen. :)
Ha en fin tisdag.

Pysselfarmor sa...

Ja tänk att även "sura" miner kan vara söta och fina!!

marte sa...

Herlig bilder. Så at fotograferingen ligger i slekten eller ? Moro å se guttene dine i latteranfall. Sånt blir man glad av;)

Gunsside sa...

Herlige barnebilder Petunia ;)
- og får si som noen andre her, bare man får kommet i gang på mandager så er det jo greit hehe
- innlegget mitt er fra oslobesøk i helgen, jazzmusikk og liv i gatene som gir godt humør !!

Mona sa...

Din stenskulptur är helt underbar! Jag gillar hans sura uppsyn. Måndagar har aldrig varit någon favoritdag. Inte lätt att vara liten flicka och mamma vill tukta håret. Härlig bilder på dig som liten.
Jag hittar inte mitt eget bidrag på Måndagstema. Har försökt att lägga in det flera gånger, men då står det att mitt bidrag redan finns i kollektionen. Kan du kolla?

Mona sa...

Nu provade jag med permalänken i stället och då gick det. Se min kommentar på Måndagstemas hemsida.

Elisabeth sa...

Nydelige bilder av deg, Petunia :)