mandag 9. august 2010

"Should I Stay or Should I Go"

Should I stay or should I go

16 kommentarer:

Berit's fotoblogg. sa...

Nydelig og litt vemodig bilde. Det nærmer seg høst, og fuglene drar snart til varmere strøk.Ha en fin kveld:)

linsky sa...

Å nei!!! Ikke allerede! :(

9na sa...

Huffameg..., håper de blir litt til og at det bare er øvelsesflyging...

Petunia sa...

Allerede, ja! Det er over en uke siden jeg så den første plogen sørover og kanskje ikke så rart.. tatt i betrakning været her hjemme i sommer..
Bare til å pakke og dra!!

Anne sa...

:-)

Malys krok sa...

Min første tanke var: Ånei, ikke enda! Men slik er det. Sommeren står snart på hellet, det kan ingen endre på. Vi må bare ta vare på de gode stundene, som også den kommende årstid har å gi! Nydelig bilde og godt fanget med ditt øye! -Margit-

Mitt hvite hus sa...

vakkert bilde...har sett d epå himmelen jeg også...vemodig...da er det liksom høst...

kanskje man skulle henge seg på..?=)

aPe sa...

Nydelig bilde, men ikke fullt så bra at pippippene pakker og flytter sørover... Trodde ikke de dro så tidlig jeg da - var nok bare en liten flygetest tenker jeg... hehe...

anne merethe sa...

Jeg har sett fugler på vei sørover i flere dager også. Kunne godt tenkt meg å slå følge med dem for her er været ikke til å holde ut. Jeg har ikke vært i bad, ikke solet meg og ikke gjort noe særlig av det jeg pleier. Jeg håpet først at juli skulle bli bra - og så at august skulle redde stumpene, men nå er vi snart halveis i denne måneden også. Og snart er det vinter

Min Verden sa...

Veldig bra! Først så jeg ikke måkene :)))

ArneA sa...

Ren og klar oversetting fra W.S.
To be or not to be– that is the question:
Whether 'tis nobler in the mind to suffer
The slings and arrows of outrageous fortune,
Or to take arms against a sea of troubles
And, by opposing, end them.

Villblomsten sa...

Kjempetøft bilde !! :-)

Og hærlig bilde-serie med marsvin og katt :-)

Du tar mange gode flotte bilder :-)

Også ville jeg bare si at jeg har en liten Give Avay inne hos meg :-)

Skautrollet sa...

Fint bilde :)
Gleder meg i grunnen litt til høsten, jeg.
Til kalde, klare dager.
Håper på en lang og tørr høst.

Ragnar Steinmoen sa...

Her har du fanget ettersommeren på en flott måte.. De blir nok en stund til :)

GAWO sa...

Du må ikke tro at de drar enda. De er bare ute og lufter seg. Sjekker kursen og sånn. Neidu, det varer nok enda litt til. Bare så på de på kanten - de tar det helt med ro.

Kult bilde :-)

TorAa sa...

Glimrende komponert