mandag 30. august 2010

Kontakt

Mandagstema Kontakt
er tema denne uken og her er mitt bidrag:

Kontakt 2 To snegler i tett kontakt på avispostkassen vår..

Kontakt 4Bulle har god kontakt med dyrene våre. Her leser han for Jølle og Silver!!

Kontakt 1Jølle og jeg har stort sett fin kontakt! Ikke alltid han er like enig i alt jeg vil da, men han er lett å lure bare man har en ball;)

Kontakt 3 Tall Ship Race Bergen 2008. Her er det kontakt på flere plan; Båtene lå så tett at man nesten kunne gå tørrskodd over Vågen, folk fra mange nasjoner deltok og ble kjent og noen har kanskje holdt kontakt med dem de ble kjent med.

Kontakt 5 Husene på Bryggen ligger tett i tett. Det er jo en form for kontakt det også.

For mer kontakt, ta en titt innom Mandagstema bloggen.

25 kommentarer:

Mona sa...

Här är kontakt på flera olika plan. Första bilden ser otroligt spännande ut. Andra bilden är min favorit! Vilken koncentration. Det måste var något riktigt intressant som Bulle läser.

Mona sa...

Här är kontakt på flera olika plan. Första bilden ser otroligt spännande ut. Andra bilden är min favorit! Vilken koncentration. Det måste var något riktigt intressant som Bulle läser.

Annette's space sa...

Ja der er sandelig kontakt på alle dine billeder.
Og lige her og nu er endnu en kontakt igennem en kommentar på et bloginlæg :-)
Ha' en herlig mandag.

Pialotta sa...

Härliga kontaktbilder du visar:) Jag är inte så glad, då jag inte kan få in min minibild denna veckan heller, trots jag gör allt som du beskriver:( Förra veckan kom den in, men varför krånglar det så här.. alla måste ju kunna visa sina tumnails för att hitta in till alla som är med här..
Ha de/P-L

Randi's Tanker sa...

Herlige bilder over ukens tema. Det er en stund siden jeg var med på Mandagstema, men jeg holder kontakt via kommentarer.

Ønsker deg en fin uke!

Fruen sa...

Herlige bilder av kontakt :) jeg kaster meg ut i mandags temaet Kontakt :)

Birgitta "foto CHIP" sa...

Vilka fina tolkningar på kontakt. När Bulle läser "gonattsaga" blir min favorit :)
http://foto.rudenius.se/post/2010/08/30/Mandagstema-Kontakt.aspx

9na sa...

...Og jeg setter pris på den kontakten vi har...!

Donald sa...

Husene på bryggen ligger tæt og har kontakt - ja, næsten. Rører de ved hinanden eller ligger de på pæle hver for sig?

Drengen, der læser for dyrene, den er god - det er et fantastisk billede :-) Jeg sidder med et stort smil!

Rantamor sa...

Många fina kontakt foton.
Men jag gillar han som läser sagan för sina djurvänner...vilken kontakt dom har..

Ha d gott.

linsky sa...

Herlige bilder med kontakt! Jølle ser ut som han synes Svein og Rotta er kjempespennede! haha

Sommertid sa...

Her byr du på mange "perler" av kontakt, alle like fine og kjære på sin måte. Og kontakten mellom mennensker og dyr er alltid noe spesielt ved. Ha ei fin uke.

Koselig koselig sa...

Koselige og fine bilder av dere og Jølle! Den bikkja di er så skjønn altså! Bare så du vet det!!! Men det vet du jo :)))

Fine bilder og god mandag til deg. Jeg syns du er så flink og du vet hvorfor :)
KLEM

Malys krok sa...

Her er da virkelig kontakten i orden!
Jølle ser så fornøyd ut, og det er han vel også når han både får gå tur og får seg en lesestund! Gode bilder!
-Margit-

Irene sa...

Koselige bilder Petunia ... ikke vanskelig å finne noe som passer, du som har så mange firbente venner :o)

Malys krok sa...

Hei igjen! Glemte å si at jeg syns denne nye linken er helt grei og lettvint! -Margit-

gunknitter sa...

Herlig innlegg ! Ja, eg setter virkelig pris på den kontakta min vesle firbeinte Frikken og eg har. Og det trur eg han gjer også :)

Nydelig bilde av dei tre som les Svein og Rotta :))

Linda sa...

Fine bilder med forskjellige former av kontakt, å det er så kos med hunder!!=) Takk for kommentar inne på bloggen min!!=)

Pysselfarmor sa...

Du bjöd på många fina bilder på detta tema....jag gillar nr 1, å 2 o 3 å....ja ALLA!
Bergen är jättefint och Bryggen är ju Världskulturarv

BP sa...

Helt underbara kontaktbilder!!! Ettan är helt underbar. Har aldrig sett en sådan färg på husen på snigeln.

RuneE sa...

En ting kan man i alle fall si om deg - du har ikke kontaktvansker!!! :-)

Ida sa...

Nærkontakt, til og med. ;)
Flotte bilder!

Jeg skal også kontakte deg for å svare på spørsmålet ditt snart. Men det tar jeg "på privaten". ;))

Fortsatt GOD DAG! :)
KLEM.

Veronika sa...

Å verdens søteste bestevenner!! Flotte bilder, helt herlig å se:)

Melusine sa...

Glimrende bilder, Petunia! Du viser at kontakt kan vises på mange måter, spesielt godt liker jeg det hvor Bulle leser for dyrene :)

Gunsside sa...

Herlig kontakt, flotte bilder
- ser ut som en hyggelig lesestund !
Ha en fin uke ;)