søndag 15. august 2010

“Mitt lille land” AVSTEMNING"!

Logo 2


Da er vi kommet til avstemningen i fotokonkurransen ”Mitt lille land”! Men først av alt vil jeg takke for alle de flotte bidragene! Tusen takk alle sammen!! Jeg er veldig glad for at jeg bare arrangerer den konkurransen, og ikke skal stemme på noen vinner, for her er så mye fint å se på at det er vanskelig å bestemme seg. Og en ting kommer tydelig frem av bidragene; Vi er veldig glade i sjøen her i Norge!!


Når det gjelder avstemningen så har jeg tenkt at det mest rettferdige er at dere som har deltatt her, stemmer frem vinneren(e). Jeg vil sende ut en mail til hver og en av dere, der dere får informasjonen om hvordan dere skal stemme og så svarer dere på den e-posten som en stemmeseddel. Jeg vil så legge sammen antall stemmer/poeng og ut i fra dette, kåre tre vinnere.


I tillegg vil jeg gjerne at dere som er innom og besøker bloggen og tar rundturen i Norge via alle de flotte bildene, stemmer frem deres favorittbilde. Det gjøres i høyre marg ved å trykke på navn og nummer på det bildet dere likte best. (Ikke på bildene under her). Publikums favoritt vil naturligvis også få en premie!!


Det vil også bli en liten oppmerksomhet på en av dere som har reklamert for konkurransen, enten ved å ha deltatt selv eller formidlet det videre via blogg eller facebook!


Det kan stemmes frem til søndag, 22. august kl: 18:00.


Alle bidragene finner dere under her. Hvert bilde er en direkte link til deltakerens konkurranse innlegg. Enjoy!!!


Premier:


1. Premie (den som får flest poeng): en gave til verdi av ca 1000,-


2. Premie : gave til en verdi ca 600,-


3. Premie: gave til en verdi ca 300,-


4. Publikums favoritt (uavhengig av hvem som vinner de 3 premiene over her) verdi 250,-


5. En premie vil bli trukket ut blant alle deltakerne og blant alle dem som har reklamert for konkurransen. Verdi ca 250,-


Konkurransen er avsluttet. Det er ikke lenger mulig å stemme:)


1. HildeS 12. Laila L S3. Hilde M


4. Line 1 5. Gunknitter 6. HildeS  2


7.Gudveig HN 1 8. Gudveig HN 2 9. ArneA 1


10. Line 2 11. Gudveig HN 3 12. Hobbygåsa 1


13. Hagemor 1 14. Hagemor 2 15. Gamleheksa


16. Monika 17. Hagemor 3 18. Bea


19. 9na 20. Sommertid 1 21. Sommertid 2


22. Gunsside 1 23. Gunsside 2 24. Gunsside 3


25. Koselig 26. Hobbygåsa 2 27. Sol og Bolig


28. Hagemor 4 29.Hagemor 5 30. ArneA 2


31. Ragnar Steinmoen 32. Gudveig HN 4 33. Bjørn- Erik 1


34. Nina Bakke 35. Jane 36. Vilt og vakkert


37. Hasse 38. TorAa 1 39. Sissels


40. MereteV 1 41. TorAa 2 42. Bjørn-Erik 2


43. Renny 44. Gawo 45. Randi 1


46. Siddisisalo 47. Hanne 48. Randi 2


49. Randi 3 50. Randi 4 51. Hobbygåsa 3


52. Sølvi 53. Askeladden 54. Merete Veian 2


55. Line 3 56. Malys krok 57. aPe 1


58. aPe 2 59. Oheidia 60. Monica


61. Salvie 62. Mandy Lou 63. Gunssiden 4


64. SisselS 2 65. Blondhild 66. Hulra 1


67. Huldra 268. Marianne 1 69. Mrianne 2


70. Turid 1 71. Turid 272. Mandu Lou 2


73. Husfruen 74. Didle 75. Husfruen 2


76. SissleS 3] 77.Didle 278. 9na 2


79. Fies Notiser 80. Gamlehaksa 281. Hubby


82. Mokomoko 83. Cecilie 84. Hubby


Takk for en fantastisk rundtur i vårt vakre land!

16 kommentarer:

Petunia sa...

Alle dere som har deltatt på konkurransen, skal nå ha mottatt en mail fra meg. Men; Jeg har allerede fått beskjed at enten er e-post adressen ikke riktig eller at innboksen hos enkelte av dere er full... Så gå inn og sjekk om dere har mottatt min epost!
Jeg har brukt epost adressene dere oppga ved påmelding og på dere hvor jeg fikk beskjed om at adressen ikke var riktig, har jeg sjekket på ny at jeg skrev riktig av, noe jeg hadde gjort... Så hvis dere vil avgi stemme;
Sjekk innboksen:)

Hagemor sa...

oj, for et arbeid du har gjort her. og så mange flotte cronebilder...blir vanskelig å stemme.
(Jeg har mottatt mail)

Gamleheksa sa...

Så masse flott. Et helt unikt land vi bor i, ingentvil om det. Her blir det ikke lett å velge.
Du jobber som du skulle ha betalt for dette du, Petunia. Takk for at du tar deg tid og brydderiet med å lage til sånn konkurranse. Det er så gøy.
E-posten er mottatt, men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal kunne klare å velge tre bilder når det er så mye flott!!!! Her må det tenkes og kikkes litt mere :D

9na sa...

Fantastisk sier nå jeg. Fantastiske bilder, fantastisk jobb av deg, Petunia.

Monika sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Monika sa...

Heia -- kor mange flotte bilder --
av vårt vakre land ;)

eg finner ingen mail mail fra deg --
smil fra monika

HildeM sa...

Så masse flotte bilder!!! Dette blir virkelig kjempespennende! Krysser fingrene!
Ha en herlig uke!

Klem

Marianne sa...

Wow så mange flotte bilder det ble! Spennende konkuranse dette.

Marianne

GAWO sa...

Fantastisk mange fine bidrag. Dette blir ikke lett. :-)

Du har gjort en kjempejobb. Ønsker lykke til med avstemmingen.

enn-08-i-exil sa...

Morrn.

Flott arbete.

Resultat sänt pr. E-mail.


Ha de bra.

Hasse A

Tofo sa...

Har ikke mottatt mail!

tofo103@yahoo.no

Klem:)

LissenTo sa...

Så många vackra platser det finns. Tänk att få se det genom alla fotobloggar, suveränt!
Ha en skön tisdag. Lissen

Siddis-in-houston sa...

Heisan, jeg har motatt mail, tusen takk!
ÅÅÅ, så mange flotte bilder, klarer ikke å velge jeg...

Gudveig HN sa...

Har fått mail, men så den først i dag, siden jeg har vært bortreist i en uke og ikke hatt tilgang til nettet.
Takk for den kjempejobben du har gjort med konkurransen! Moro å se så mange flotte bilder.

Vilt og vakkert sa...

Heisann!


Gratulerer til alle vinnerne, og alle som deltok, for jeg synes ALLE fortjener en god porsjon ros for flotte bilder av landet vårt.
To av favorittene nådde opp på pallen - sjølom jeg kun stemte på en av de premierte ;:OD)

Maria Berg sa...

Väldigt många fina bidrag! MB