lørdag 7. august 2010

Skjørt

Skjørt

Så skjørt er løvet…

16 kommentarer:

GAWO sa...

Nå alt? Er det ikke sommer da? Har du kommet over et høstblad allerede? Jeg klamrer meg til sommeren fortsatt!!

sigrid sa...

Så nydeleg..
Midt i oppløysinga..
Midt i alderdomen..
Kanskje håp for oss også?
At nokon kan synast vi er vakre sjølv om kroppen forfell?

Ynskjer deg ei vakker helg!

Petunia sa...

På tur i dag har jeg sett at lyngen blomstrer for fullt og at noen av trærne har funnet frem høstkolleksjonen... Men sommer er det nok en stund enda.... bare noen som er tidligere ute med "siste nytt" vet du:)

Anne sa...

Skal si, du har jammen ikke ligget på latsiden se siste uker!!! snakker du om mange morsomme blogginnlegg :-)

Vil ta uker ennå jeg kommer meg litt ovenpå igjen i denne verden, en er bort et lite øyeblikk og så mye å ta igjen jo!!

Lørdagsklem herfra.

Berit's fotoblogg. sa...

Veldig fint bilde:)Ha en fin kveld:)

sylvia sa...

hei.
sååå nydelig et løv dette er,du vet å finne det vakre,
ønsker deg en fin helg.
klem fra sylvia

Stifinneren sa...

Fantastisk flott. :)
http://motlivsglede.blogspot.com/

Marie sa...

Vakker også rett før det smuldrar bort!

God helg :)

Min Verden sa...

Nydelig! Utrolig flott bilde :)

gunknitter sa...

Nydelig foto. Du har virkelig fanga eit audmjukt øyeblikk ute i den merksnodige naturen vår.

Margareth sa...

Utrolig flott dette bildet. Det ser ut som et maleri, naturens maleri meg alle detaljer intakt. Livets løp kan være kort, men åh så vakkert. Vi burde alle ta bedre vare på de små detaljer som somregel går oss hus forbi i hverdagen.
Tusen takk for dette magiske bildet som sier mer enn tusen ord!!!

Lillis verden sa...

NYDELIG bilde :)

-hanne sa...

Å, nå må jeg le, da jeg så overskriften i blogglisten min tenkte jeg på sånn skjørt man har på seg, og ble kjempeoverrasket *fnis* -men dette var et utrolig flott bilde :)

Oheidia sin fotoblogg sa...

Ja så skjørt og så vakkert! Er vel ikke så mye mer å si om den saken.
Fint bilde og fin tittel til bildet:=)

linsky sa...

Nydelig bilde! :-)

Turid sa...

Et virkelig pent bilde.