søndag 22. august 2010

Vinnere av fotokonkurransen “Mitt lille land”

Logo 2 Da er det store øyeblikket kommet!! Jeg har talt sammen alle stemmene jeg har mottatt og kan nå kunngjøre hvem som har vunnet fotokonkurransen!! Men først må jeg fortelle hvor tett det var i teten! To bilder skilte seg ut helt fra jeg begynte å motta stemmer og vinnerbildet vant med en liten margin på 3 poeng!!!

Her under kommer de tre bildene med flest poeng. Jeg begynner med 3. plass og går oppover:

3. premie:

3

Monika med sitt bidrag fra Geiranger!!

Premie verdi 300,-

*

2. premie:

2 Husfruen 2 Landåsvannet, Søndre Land!!

Premie verdi 600,-

'*

1. premie:

1Didle 1 Nordlys over Andøya!!

Premie verdi 1000,-

Jeg lovet også at jeg skulle trekke en premie blant alle dere som har vært med på eller har reklamert for konkurransen enten på bloggen deres eller facebook, og Line, du kan vente deg noe i posten de nærmeste dagene!!

Publikums favoritt Publikums favoritt ble Hilde M. Bildet ditt fikk også mange stemmer blant deltakerne! Et stemningsfullt bilde fra solnedgang over Onøy

Til alle dere som har vunnet; Gratulerer så mye (og send meg adressen deres på mail) og til alle dere som har deltatt; tusen takk for bidragene deres!! Det har vært mye arbeid, men knallgøy!!

27 kommentarer:

Husfruen of Hilltop House sa...

Oj oj oj, dette var uventet. Andreplass blant så mange gode bidrag. Nå er jeg stolt.
Gratulerer så mye til vinneren - jeg stemte på deg! :-)

sigrid sa...

Så flotte bilete..
Vel verdt sin pris..
Og du skulle hatt ein pris fordi du administrerar dette og meire til..

Ha ei vakker ny veke!!

Tofo sa...

Gratulerer til alle vinnerene!
Nydelige bilder!

Ja den stemmegivingen på favorittbildet, virket dessverre ikke:( Jaja pyttsann;)

Ja du skulle så absolutt hatt en pris du også Petunia!

GAWO sa...

Gratulerer til de flinke fotografene. Alle tre har veldig fine bilder som forteller mye om vårt vakre land.

Og takk til deg som ordner med dette :-)

qehenne sa...

Stor gratulasjon til alle vinnerne :-)
Petunia du har også gjort en kjempejobb.

Hagemor sa...

Gratulerer!!! Mange flotte bilder.og selv om disse var de flotteste, var de supre alle sammen!!

Petunia, du er flink!!

Gamleheksa sa...

Gratulerer til vinnerne. Det var flotte bidrag!!!!
Tusen takk til deg som dro igang det hele. Flott jobbet.

HildeM sa...

Gratulerer til de heldige og utrolig flinke fotografene!! Nydelige bilder!

Anne sa...

Hælle dussan!!! for noen flotte foto, og Nordlys bildet, tar jo nesten pusten fra en :-)

Monika sa...

yoo hooo -- no vart eg glad :)

kor artig ;)
med så mange flotte bilder

Takk for at du er så flink med å ordne artige ting på bloggen ;)
Klemma fra maonika

Laila L S sa...

Gratulerer til vinnerne! Dere har alle tre fantastisk flotte bilder. Det var også svært mange andre flotte bilder, så jeg syns det var vanskelig å velge....

Gratulerer til Petunia også. Du har gjort en flott innsats med dette, og jeg er enig i at du hadde fortjent en premie selv også.

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne! SÅ utrolig mange fine bilder, så de må være bra stolte de som vant! Og heder og ære til deg som setter i gang det ene etter det andre her i bloggeland, Petunia - hvor tar du tiden og overskuddet fra? Er imponert over deg! Ha ei fin uke!

Gudveig HN sa...

Mange flotte bilder; Gratulerer til de tre vinnerne!
Petunia, du fortjener også en pris, for all moroa du lager på bloggen... Takk for at vi har fått sett så mange fine bilder fra vårt langstrakte land...

9na sa...

Kjempeflotte vinnerbilder!GRATULERER fra Smutthullet!

Mokomoko sa...

En verdig vinner, gratulerer. Takk til Petunia for denne flotte konkurransen. Godt jobbet. Ser frem til neste!

gunknitter sa...

Så flotte vinnarbilde ! Gratulerer til alle sammen og gratulerer til deg Petunia som har gjort ein kjempejobb ! Dette har vore skikkelig gøy !!

didle sa...

oj:)
Så moro:)
Gratulere til 2. og 3 plass. Og alle dere som har vært med. Så moro å se så mye flott fra dette landstrakte landet.
Så må jeg rose Petunia som har ordnet med denne konkurransen. Kjempemoro å være med.

lisa sa...

Så artig! Alle mine favoritter på topp! Gratulerer til alle vinnerbildene!!

HildeM sa...

HURRA!!! Tusen takk til alle som har stemt på bildet mitt!!! Dette var morsomt å våkne opp til!

Ha en herlig uke!

Klem fra Hilde

ArneA sa...

Gratulerer til vinnere og arrangør

Bjørn-Erik sa...

Flotte verdige vinnerbilder. Ekstra morsomt syns jeg det var siden vinnerbildet er fra min egen øy. Nordlys er alltid vakkert :)

Helga Sofie sa...

Gratulerer til alle vinnere, og tusen takk Petunia for et morsomt tiltak :) Hilsen HS

TorAa sa...

Hurra for vinnerne, virkelig verdige sådanne.

aPe sa...

Gratulerer til de flotte vinnerbildene! Kjempemoro at du tok jobben, Petunia!

sissels sa...

Gratulerer så masse til alle vinnerene.

Huldra sa...

Så moro! To av mine favoritter var i tetet, og jeg gratulerer stort til alle vinnerne. Masse herlige bidrag! =D

Melusine sa...

Virkelig flotte bilder!
Gratulerer til vinnerne :)