torsdag 23. september 2010

ABC i ord og bilder runde 3 # X

4523786846_4250cdfd2c_m[1] Som jeg skrev på ABC bloggen, er det ingen nåde i denne runden heller… Vi må gjennom de vanskelige bokstavene også. Hvis det er noen trøst for dere, så er det like vanskelig for meg som for dere. Det er ikke som Mandagstema der jeg velger ordet;)

X

Min X står for XXX

xx

Kanskje en veldig lettvint løsning å bruke xxx, men jeg vil benytte anledningen til å si at jeg setter veldig pris på alle dere vennene mine der ute i bloggverden!! Dere beriker hverdagen min!! Tusen takk for at dere er der ute og for alle kommentarene, ris og ros, dere legger igjen på bloggen min!!! Uten dere ville ikke bloggingen vært det samme.

27 kommentarer:

Mokomoko sa...

Flott bilde, og takk til deg som finner på så mange tema..
Hilsen din X

Inge sa...

Fin x-løsning, og selv tak til dig, der giver så meget.. :-))

Fruen sa...

Ååååå tusen takk :)
Bloggverden hadde ikke vært den samme uten din hjelp og gøye leker :)
Klems

Annette's space sa...

Takken må flyve direkte tilbage til dig. Meget smuk løsning du har fundet på :-))

bestemors hage sa...

Masse hilsner tilbake til deg. Ideen var god og bildet var kjempeflott.

Malys krok sa...

X er en supervanskelig bokstav så det er nok fler enn deg som tyr til "lettvinte" løsninger! Uansett var det en nydelig rose!
Takk tilbake til deg for all moro du lager her inne, og for alltid hyggelige kommentarer! -Margit-

Petrine sa...

Tusen takk skal du ha sjølv, Petunia !

Vi har det gøy !!

Bare Mio sa...

Flott løsning og nydelig bilde.
Tusen takk tilbake til deg, er så glad jeg oppdaget bloggen din og alt det flotte du lager til.
Ønsker deg en fortsatt fin torsdagskveld.
Klem fra Mio

enn-08-i-exil sa...

Morrn.

Jag menar att hela ABC-greia är topp.

Det går hyggligt att "förplanera" ev. bilder.

Ha de bra.

Hasse A

PS. Flott bilde av blommen.

Lotta sa...

Tack tack tack!!!!!!
Du är bara för go.
Härlig lösning på problemet X.
Kramizzzar i massor // Lotta

Mona sa...

Åh, tusen tack! Och tack till dig för att du vill och orkar hålla på! En underbar rosbild. Man ser till och med nerverna i rosbladen.

naturglede/Randi Lind sa...

Så nydelig da! Du er da bare herlig!Hva var vel bloggspot uten deg? Ønsker deg en flotters helg med masse kos:)

Rimkogeren sa...

Return to sender blot skal min tak være xtra stor - God weekend.

Gamleheksa sa...

Uten DEG ville iallefall bloggverden vært mye tristere!!!

God helg!

TorAa sa...

Rosen og den vakre rosa er det du og ingen annen som fortjener.

Hobbygåsa sa...

XXX til deg også Petunia, vi kan trygt si at det iallefall ikke hadde vært det samme uten deg! Tusen takk for alt du setter i gang! Jeg skal nok henge meg på ditt nyeste påfunn, jeg må bare få litt bedre pc tid først :-) Ha en fin helg!

linsky sa...

xxx Tilbake til deg!!
Takk for alt det morsomme du finner på!

Kamelryttersken sa...

X var da ikke så vanskelig?
Er bare å si Xtraordinært tusen takk for hyggelige initiativ :)

HildeS sa...

Flott bilde av den vakre rosen.
En riktig god helg til dette landets viktigste bloggdame:-)))

Klem

TorAa sa...

Takk for hyggelig kommentar. 6 poeng

Donald sa...

Denne alvorlige "selskabsleg" er absolut kun for viderekomne, når man når til bogstavet "X", men hvor er det dog morsomt alligevel, og sikke mange nye venner, man får!

Det er dejligt - knus og tak!

Bjørn-Erik sa...

Helt nydelig macro Petunia :)

Charlotta sa...

:D
Tack från mig med. Ha en riktigt skön helg!

munamaj Sweden sa...

Tack för kommentaren. X kan stå för många saker ;-)
Fin bild och Ja den är X-tra fin i färgen.
Kram/Ulla

Melusine sa...

Det enkle er ofte det beste, som det heter, og dette er jo kjempebra! En flott hilsen, takker tilbake og sier som de andre at bloggingen hadde ikke vært det samme uten deg.

Ha en fin helg videre :)

Halina sa...

Otroligt vacker närbild på rosen...
Härliga färgtoner. :))
Tusen tack Petunia för dina fina ord hos mig.
Apropå Photoshop, det verkar komplicerat i början, men det gälar att leka och prova sig fram... jag lärd mig själv... tycker det är roligt ibland att leka med bilder.
Ha det gott
Halina

Vilt og vakkert sa...

Heisann!
Tror jeg velger en kjapp utgave fra og med nå- med en felles kommentar til alle og enhver. Rekker ikke å skrive spesielt til hver av dere denne og neste uke. Jeg vil snart stå med beina planta på et helt annet sted enn nå, og det krever noen forberedelser i forkant som tar tid!
Av erfaring vet jeg at bidragene er
både vakre og kloke - og noen ganger humoristiske, så det er nok ingen unntak disse ukene. Ros til dere alle sammen og fine dager ønskes av meg på vilt og vakkert ;:OD) ... jeg må ikke glemme å takke for alle koselige kommentarer på bloggen min!