tirsdag 21. september 2010

HIMMELSK # 2

Himmelsk hos Petunia Tusen takk for alle de flotte bidragene deres i første runde av himmelsk!! 48 stykker! Hvem hadde trodd det?? Jeg må si at det var over all forventning og veldig hyggelig!!

For å svare på et par spørsmål som har dukket opp etter sist onsdag:Det er lov å “stjele” logoene jeg har laget og bruke dem på egne blogger, både bildelogoen og tekstlogoen! Værsågod! Det er helt i orden for meg at dere linker innlegget deres til Himmelsk og Sky Watch. Jeg kan ikke svare for hva SWF gjengen liker da, men jeg håper at de også synes det er ok. Og sist vil jeg si at dere kan sette dere på denne ukens liste helt frem til tirsdag. Og for ordens skyld. Regler og veiledning kan dere lese om HER.

Det er den amerikanske bloggeren Dot som startet SWF høsten 2007. Hun har gitt meg lov til å lage en norsk/nordisk utgave basert på ideen hennes.

NavnelogoHimmelsk høst 2 Mørket kommer tidligere og tidligere for hver kveld nå. Det er fort gjort å glemme seg for så plutselig stå midt i mørke skogen. Det er på tide å finne frem hodelykt og refleks folkens!

Sett ditt himmelske bidrag på listen under her. Husk direkte link!

Hjelp til å linke til et bestemt innlegg, kan du se HER. Hjelp til å sette seg på linklisten, INLINKZ, kan du se HER.


DELTAKERE PÅ HIMMELSK # 2

36 kommentarer:

Petunia sa...

Jeg hadde litt problemer i morges da jeg la inn linkknappen. Hvis den ikke virker, legg igjen link tilbake til innlegget ditt her, så order jeg liste etter jobb i dag:)

Line sa...

Nydeleg haustbilde,Petunia:o)...og gratulerer med salg!!
Her fungerar det som det skal.
Ha ein fin dag,klem

Mandy Lou sa...

Kjempefint at du har startet opp dette, Petunia! Rakk ikke å bli med sist uke, men henger meg på denne gangen. Nydelig himmelbilde du hadde. Ha en fin onsdag!

Malys krok sa...

Vakkert høstbilde som viser at du ikke forlater skogen og marka selv om det skumrer litt!

Ser ut til at dette blir en "vane" for meg, klarer ikke å la være disse "utfordrigs - lekene" dine:)

Moro! -Margit-

Inge sa...

Flot spejlings billede af efterårets farver

Ida sa...

Veldig vakker påminnelse.
Nydelige speilinger. :)

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Det er så vakkert med himmelspeilinger i vann, særlig når det er så godt dokumentert som her! Fin onsdag til deg!

♥ mys ♥ sa...

Nydelig himmelbilde :D
Vannspeilinger er utrolig fint :)
Ha en super dag!:)

*Klem, Inger*

HildeS sa...

Flott bilde.
Mitt bilde er ikke fra dagens grå verden, for jeg har ikke satt fot utenfor huset siden lørdag...
Men jeg blir vel frisk igjen tror du ikke?

Tofo sa...

Nydelig himmelbide!

Ha en fin dag!

LaDolceVita sa...

Hej!
Måste bara TACKA för att du gör det möjligt för fotoamatörer att utforska sin kreativitet!
Ha en underbar dag!

Petrine sa...

Nydelig spegelbilde, Petunia!

Alike spegelbilder er så vakre og spesielle om hauste, både skarpe og varme på samme tid.

Ha en fin onsdag !

Annette's space sa...

Nydeligt billede af søen iklædt flotte farver :-))

Bea sa...

Flott himmelbilde!! Du har så mykje kjekt på gang du.. Har erfart at det er best å ikkje engasjere seg i for mykje, for eg heng ikkje alltid med i svingane når det gjeld kor i veka vi er.. ;)

Ha ei fin veke (jo, det er onsdag i dag, veit eg)!

Laila -Karin sa...

Vakkert bilde.

anjoe playhouse sa...

Kære Petunia
Dit nummer 2 himmelske foto er nok en perle, igen set via mine mega-nærtsynede brilleglas :-D Og hvis/ifald øjentårer havde fyldt glassene, ja så var alt doblet ekstra op :-D

Anette sa...

Flot billede du viser :) Vand og himmel i et billede - det er da himmelsk :)

Bestemor Drillo sa...

Bare en ting å si :Vakkert!
Jeg har nå linket til deg, tror jeg da! Ha en himmelsk kveld!!

Sommertid sa...

Blikkstille vann, tusmørke og vakker natur..ja da må det bli vakkert da.

Bare Mio sa...

Nydelig bilde, fantastisk stemning.
Ønsker deg en fin onsdag, klem

GAWO sa...

Utrolig vakkert bilde Petunia. Jeg har vært flink nå og har gått tur om kveldene og som du sier kommer mørket brått på. Mørkredd er jeg også, så nå må jeg passe klokken.
Skal rote litt i arkivet og se om jeg finner noe "Himmels" til deg, for dette blir jo bare bedre og bedre og da MÅ jeg jo delta. :-)

SWF faller liksom igjennom her (dette sier jeg ikke høyt altså...) for de norkse bildene er bare helt smach. Når helgen kommer er det fristende og linke til SWF, for dette må alle får se.

Mete sa...

Nydelig bilde - kunne godt hatt det på veggen her :-)

qehenne sa...

Gratulerer med salg av bildet ditt. Det var morro :-)

sigrid sa...

Prøver meg igjen. Dette er kjekt :)

Og ditt bidrag var utruleg flott!!

Irene sa...

Nydelig stemningsbilde ... mørke høstkvelder er koselige også, spesielt inne ved peisen med noe godt koppen.

lisa sa...

Jeg er imponert over produktiviteten din. Skikkeig stå på jente (!) du!

Anne sa...

Ja, da heiv jeg meg over HIMMELSK jeg også, har jo ikke mindre heiiel bilder å ta av. Dine var flotte da Petunia, stemning de lux.

(men du, forskjellen på twitter og Facebook, det vet sikkert du, pc`racer som du er.. Ser Arne har et inlegg om det i dag og skjønner fint lite jeg da...)

Mona sa...

Underbar spegelbild och snygg efterbehandling!

Rune (Bildebloggen) sa...

Lekkert bilde Petunia, en slik ro som ligger over vannet og speiler seg skulle man hatt mer av. Lekkert bilde!

Monika sa...

hmmmmm.... alle kommer med sol og så har eg regn
jaja -- slik vart det berre denne gang --- men du kor mange flotte blå himmelbilder ;)
smil fra monika

Inger-M sa...

Perfekt speilbilde!

Gunsside sa...

Flott høstbilde
- mitt første himmelske bidrag
- foto fra Trondheimsbesøk i "regn" forrige uke
Ha en god helg ;))

Melusine sa...

Fantastisk bilde, Petunia! Refleksjonene i den stille sjøen får landskapet til å virke så innbydende og mystisk.

Flott komposisjon :)

Camilla (Rantis) sa...

å vad skoj med ytterligare en foto-utmaning....
hoppar på denna nästa vecka!

Bente sa...

Takk for at du rettet opp min misforståelse. Jeg har nå skrevet om teksten min, litt. :o)

Grunnen til at bildet mitt har disse fargene, kommer nok av at bildet er tatt under soloppgangen. Jeg bor i Nord-Norge, og i desember har vi soloppgangen litt utpå formiddagen, her hos oss.

Klem fra Bente

Misham ツ sa...

Hei. Er det til og med neste tirsdag det er lov å delta?