tirsdag 28. september 2010

HIMMELSK # 3

4987378325_b77095bd20_b[1] Ny himmelsk uke og så mange fine bilder sist runde!! Tusen takk!!! Har dere fått vondt i nakken nå av å gå og se opp etter fine himmelmotiv? Det husker jeg at jeg hadde de første rundene jeg var med på Sky Watch Friday. Det er den amerikanske bloggeren DOT, som startet opp det hele i 2007.NavnelogoHer er mitt bilde i runde 3:

Himmelsk høst September måned har vist seg fra sin beste side i år og har gitt mange flotte solnedganger. Dette bildet er tatt fra terrassen for et par uker siden. Mørke grå og rødmende skyer lå lag på lag. Det var så himmelsk vakkert!.

Deltakere på HIMMELSK # 3



Lyst til å være med på “HIMMELSK?? Reglene er veldig enkle! Hver onsdag legger jeg ut et innlegg på bloggen min med temaet HIMMELSK. Her kan dere sette dere på en linkliste med bilder og innlegg på deres egne blogger. Bildene må ha noe med himmelen å gjøre enten det er en nydelig solnedgang, utsiktsbilde med blå himmel, regnværsskyer, skyer med rare fasonger, fugler, fly, luftballonger… Ja, det er uante muligheter! Bruk øynene, bruk fantasien, BRUK KAMERA og vær kreative!! For hjelp til å bruke linktjenesten, INLINKZ, se HER. Hvordan man linker dirkete til et bestemt innlegg, kan du lære HER.

30 kommentarer:

AnneKa sa...

God morgen og så var det alt tredje runde:) hvor blir dagene av;) Elsker dette teamet og prøver så godt eg kan å få med meg alle bildene hver gang. Himmelen kan være utrolig vakker i alle slags vær, tid på døgnet og årstid. Og du har valgt et nydelig bilde også denne gangen!!!!

Malys krok sa...

Virkelig vakker solnedgang du har foreviget! Må si du har flott utsikt fra terrassen!
Ps: Nakken var vond fra før...
-Margit-

Mia Folkmann sa...

God morgen, Petunia. Sikke en smuk udsigt du har fra din terrasse; det må være et dejligt sted du bor... :-)

Inge sa...

Godmorgen Petunia.. Fantastisk udsigt du har fra din terasse..:-)

REJEN sa...

Meget smuk udsigt fra din terrasse...god dag til dig..

Sommertid sa...

Vakkert, og som en slags "bonus" ser man de vakre fargene 2 ganger, også som speilbilde i vannet.
Ja, du har fin utsikt som du titt og ofte kan beundre Petunia :)

Ida sa...

Nydelig kveldsstund og bilde.
Vi har hatt noen veldig flotte dager i september, ja. Herlig! :)
Og du, vi fortjener virkelig en slik "bonussommer". ;)

Har lagt ut et innlegg under temaet nå.
Tar besøksrunden senere på dagen,
og gleder meg til det.

Ha en fin-fin dag, kjære deg!

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Det er litt av en utsikt dere har, gitt - må være en fryd å få nyte slike syn! Vakkert, vakkert!

Bare Mio sa...

Nydelig utsikt fra terrassen din og et vakkert og stemningsfult bilde.
Ønsker deg en nydelig dag :O)

Petrine sa...

Så utrolig nydelig. Herlige farger og nydelig motiv. Flott utsikt !

Var nettopp ute og knipsa nokre bilder av rim og kaldskodde over vatnet, det var skikkelig kaldt. Men utrolig vakkert.

Ha en fin haustdag vidare.

9na sa...

Du store min så fort som tiden går! Allerede en uke til, og jeg som ikke rakk den forrige en gang!!!

Tofo sa...

Nydelig!
Tenk å ha sånn utsikt fra sin terrasse..*sukk*

Fruen sa...

Fikk denne med meg og kastet meg på :)
Klems

Gunsside sa...

Herlig utsikt du har fra terassen, for noen farger !
Ha en fortsatt flott uke ;)

- som viser forrige ukes " himmel" weekendtur til Berlin.

Bestemor Drillo sa...

Et lekkert bilde fra en flott utsiktsplass!! Klem!

Annette's space sa...

Petunia....Der kunne man også drikke kaffe !! Sikke et billede af en fantastisk udsigt :-))

Laila -Karin sa...

For en fantastisk utsikt du har.
Nydelig bilde

Misham ツ sa...

Vet du er frue, men tenkte ikke som i tittel ;) Tenkte frøkna hørtes bedre ut en dama ;)

Takk for kommentar på bilde :) Skal prøve å bli med på dette fremover :)

Anette sa...

Smukt billede :) det er så fantastisk at se de mange himmelske billeder der aldrig er ens :)

sigrid sa...

Så skjønt!
Og takk fordi du samlar oss.. :-)

Gamleheksa sa...

Masse fin himmel å se her denne uka også. Din var nydelig.
Joda, det lukter litt saltvann av min denne uka. Åkra, Karmøy.

Fruen sa...

joooo du har rett det er herlig g kunne dele gleder :) Og opplevelser :)
Takk for din alltid så koselige kommentar :) Hvordan rekker du over alt hi hi...
Klems :)

Marie sa...

Vakkert!
Så flink du er som drar igong alle desse flotte tema rundane :)
Kjenner eg har "dotte litt ut", krevande og travel kvardag får ta skulda...

Klem frå Marie :)

Irene sa...

Utrolig vakkert .... dette trenger vi virkelig!

Ha en god natt!

Bente sa...

Nydelig bilde du har der!
Det er så flott hver uke å se alle de fine bilden du samler på bloggen din!
Himmelen er jo som en malerpalett mange ganger.
Ha en himmelsk uke !

hobbyvimsa sa...

Vakkert:)Klem Linda:)

Gudveig sa...

Utrolig vakkert bilde fra deg - igjen! Mange andre flotte himmelbilder her også - så artig at du gjør dette!

Vilt og vakkert sa...

Heisann!

Trollsk og skummelt, men utrolig vakkert! Veldig stemningsfullt.

♥ mys ♥ sa...

Nydelig bilde Petunia!:)
Fantastisk flott utsikt dere har:)
Ønsker deg en strålende fin helg!
~Inger~

Inger-M sa...

Nok et fantastisk nydelig bilde fra deg! Jeg måtte ta pause denne uka, men prøver å komme tilbake neste uke :-)