onsdag 8. september 2010

Høyt og lavt med Petunia

Jeg var visst skikkelig aktiv som liten… Det skjedde noe hele tiden.

72 3    69 10 14 12 11

16

Her var jeg på jakt etter min tante sin hund, Krølle – med en kam. Bildene er tatt i 1967 og jeg var to år. Min mor har vært veldig flink å ta bilder da jeg var liten og det er kjekt å bla i gamle album. Jeg har dessverre ikke vært like flink med foto og slikt til mine barn. Joda, bilder er tatt, men å sette dem i album… Det har jeg ikke gjort. Det blir liksom ikke det samme med bilder som ligger på cd og dvd’er…

Og om jeg til slutt klarte å fange Krølle???

18 Det ser da ut som jeg fant han rett før leggetid!!

10 kommentarer:

Gamleheksa sa...

Så morsomme bilder!!! Takk for titten.

naturglede/Randi Lind sa...

Sånn en nusselig unge da! Takk for at du viste der fra. Gøy å se på:)

LaDolceVita sa...

Vilka härliga bilder!:o)) Ha en bra dag!

9na sa...

Nyydelige bilder! Jammen var du søt altså.

Annette's space sa...

Jaja Petunia...dejlige billeder og vi er vist mange der vil mene at dit aktivitetsniveau IKKE er gået nedad siden :-))

gunknitter sa...

Herlige bilder av den alltid så sjarmerande jenta. Så heldig du er som har så mange bilder av deg som lita. Artig at det er fleire i samme situasjon :)

Har lenge tenkt å scanne bilder frå mammas fotoalbum, men det har ikkje blitt. Det er sånn som tar tid :) Og så er det mest slike: sitte på stas-bilder, sende-til-mormor-bilder !! ja,ja det var nå slik det var i nokre heimar på 60-talet :))

ArneA sa...

Herlige bilder.
Jeg er for gammel til at mine foreldre hadde kamera til daglige situasjoner
:)

Lisa B sa...

Å, helledussen!!!

Så herlige bilder:)

qehenne sa...

For en herlig bildeserie :-)
Virker ikke som aktiviteten din har avtatt i det hele tatt, jeg. Stadig nye prosjekter tryller du ut av ermet, til stor glede for oss andre på www.

Melusine sa...

Herlige bilder! Fint at din mor tok mange bilder, det er veldig gøy å kikke i album. Dessverre er jeg som deg, og har bilder fra flere år tilbake kun på cd-er. Men - jeg har nå kjøpt et album, så nå er det bare å få bildene printet ut...