tirsdag 5. oktober 2010

HIMMELSK # 4

4987378325_b77095bd20_b[1] Vi burde nok kanskje kalt dette for “ med nesen i sky”, for det er slik jeg har gått rundt de siste dagene på jakt ettet et himmelbilde til Himmelsk # 4.Navnelogo Her er mitt bidrag


Himmelsk høstHøsthimmelen har hengt tung og grå nedover fjellene her de siste dagene, men hvem har sagt at ikke det kan være vakkert også. Jeg får i alle fall lyst til å ta bilder når jeg ser den uværsgrå himmelen mot de sterke høstfargene – og det beste av alt; Kameraet mitt tåler vann!!


Deltakere på Himmelsk # 4






Lyst til å være med på “HIMMELSK?? Reglene er veldig enkle! Hver onsdag legger jeg ut et innlegg på bloggen min med temaet HIMMELSK. Her kan dere sette dere på en linkliste med bilder og innlegg på deres egne blogger. Bildene må ha noe med himmelen å gjøre enten det er en nydelig solnedgang, utsiktsbilde med blå himmel, regnværsskyer, skyer med rare fasonger, fugler, fly, luftballonger… Ja, det er uante muligheter! Bruk øynene, bruk fantasien, BRUK KAMERA og vær kreative!! For hjelp til å bruke linktjenesten, INLINKZ, se HER. Hvordan man linker dirkete til et bestemt innlegg, kan du lære HER.

34 kommentarer:

Inge sa...

Efterårsfarverne er så smukke, og spejlingsbilleder er helt suveræne.. Flot himmelsk billde
Hav en dejlig dag.

GAWO sa...

Høsten er nydelig. Og det er bilde ditt også. Egentlig er det spennende nå, både med været og med alle fargene. Det er ikke bare kameraet ditt som tåler vann. Du tåler det til også. Været skremmer ikke deg :-)

REJEN sa...

Et dejligt smukt himmelsk billede....dejlige farver....God dag til dig...

Malys krok sa...

Nydelig høstbilde! Du har fått himmelen med to ganger,i flotte farger! Her er skogen svart, alle bladene har forlatt for denne gang. Men vi har nydelig vær, sitter
akkurat nå og ser på en himmel jeg må forte meg ut og ta bilde av!
-Margit-

Helle K. sa...

Fantastisk og smukt efterårsbillede :)

Tofo sa...

Har ikke undervannskamera jeg:)

Flott bilde!
Tror det er bedre for kropp og sjel og gå med nesen i sky, enn bare glo på bakken:)))

Ha en fin dag!
Klem Turid:)

Bare Mio sa...

Nydelig bilde og for en høststemning!
Ønsker deg en fin høstdag :O)

Hagemor sa...

såå flott!!!!! Jeg holder på å bli gaaaal, laga Himmelsk-innlegg på begge bloggene mine, men klarer ikke å publisere..grrrr..
så prøve igjen i kveld..
Ha en flott Høstdag!!

9na sa...

Takk for linkingen som skjedde i nattens mulm og mørke takket være Petunia.God onsdag! Bildet ditt er flott, Petunia!

Mia Folkmann sa...

Hvor er der utroligt flot. Jeg har aldrig været i Norge, men det er en fejl, kan jeg se... :-)

Mandy Lou sa...

Nydelig landskap. Det trenger absolutt ikke være sol for at himmel og natur skal være vakre. Høsten er en fin tid. Spesielt her i Trøndelag hvor vi har 20 grader om dagene. ;)

Rimkogeren sa...

Flot, man kan næste kalde det to i en!

Hagemor sa...

hmm...da klarte jeg å publisere...men jeg har bloggproblemer som jeg ikke forstår, og har ikke klart å linke til deg..håper du tilgir meg..
håper fremdeles på en nydelig høstdag på dine kanter..jeg skal avsted å dele ut fra hagelagets overskudd :))

Hagemor sa...

hmm...da klarte jeg å publisere...men jeg har bloggproblemer som jeg ikke forstår, og har ikke klart å linke til deg..håper du tilgir meg..
håper fremdeles på en nydelig høstdag på dine kanter..jeg skal avsted å dele ut fra hagelagets overskudd :))

Gamleheksa sa...

Nydelig bilde hos deg. Det er godt med vær og årstider her i landet at det varierer så mye. Det gir oss mange gode knipsemuligheter.

Ha en himmelsk onsdag.

Laila -Karin sa...

Vakkert høst bilde

Maria G sa...

Underbar och vacker höstbild med en tjusig himmel!
Ha en bra dag!

sigrid sa...

Nydeleg bilete!
Såg etter oppdateringa di i går kveld, men nei..
I dag ligg du mellom to som eg fann i går.. Merkeleg!
No kom eg med mitt himmelske bidrag :-)
Ha ein flott og himmelsk dag!

Petrine sa...

Ja, hausten er den flottaste tida på mange måtar. Og bildet ditt er bevis på det !

Eg må tilstå at eg er blitt ein svært farleg bilist i det siste. Har begynt å sjå meir på himmelen og naturen rundt meg enn på trafikken. Blir eg stoppa av politiet for uvettig kjøring, er sikkert på eg svarer: Himmelsk :))

Ønsker deg ei fin haustdag vidare :) No skal eg gå inn på bloggen min og legge ut innlegget mitt :)

anjoe playhouse sa...

Jeg føler mig alt for ydmyg til at stikke næsen i vejret; nåh, rettere vinden bider for meget i disse dage :-D
Flot billede af den skønne, norske natur!

Lotta sa...

En underbar höstbild
Jag älskar dessa färger.
Varma och sköna.
Fint med speglingarna i sjön.
Kramizzzzz

Randi sa...

For et vakkert høstbilde! Høstens farger er jo virkelig nydelige:)
Ha en flott kveld.
Klem, Randi:)

Bestemor Drillo sa...

Et himmelsk bilde !
Vakkert! Klem!

Anette sa...

Hvor er det flot!!

Ruths datter sa...

Koselig at du var innom meg. Flott himmelbilde du har lagt ut.
Klem

Line sa...

Nyydeleg bilde, Petunia:o)
Personleg synst eg den beste tida for bildetaking er hausten...med sine vakre fargar og klare luft!!
Ha ein fin kveld, klem

Line sa...

Nyydeleg bilde, Petunia:o)
Personleg synst eg den beste tida for bildetaking er hausten...med sine vakre fargar og klare luft!!
Ha ein fin kveld, klem

Irene sa...

Et vakkert høstbilde Petunia ... kunne hatt samme tittel som mitt ... stille vann ... Sånn som det blåser og regner her nå, så spørs det om det er noen høstfarger igjen på trærne når sola titter frem igjen!

Ha en fortsatt fin kveld på den andre siden av fjellet!

TorAa sa...

Du verden hvor flott naturen og himmelen kan vaere selv om solen ikke skinner.

btw. Skriver kommentaren fra Provence og med fransk tastatutt - ikke lett kan jeg si deg-;)

Gunsside sa...

Fantastisk flott høstbilde - for en vakker speiling du har her ;)
Ha en fortsatt flott uke.

NatureFootstep sa...

jätteflott bild. :) Får försöka komma ihåg den här nästa vecka. :)

Mona sa...

Fantastiska höstfärger och underbara speglingar. Det är så vackert!

HildeS sa...

Vakkert høstbilde.

Melusine sa...

Praktfullt bilde, Petunia! Fjellene som ligger lag på lag bakover og den stille sjøen hvor landskapet speiler seg i høstens vidunderlige prakt...nydelig fanget med kamera - som attpåtil er kameraet vanntett, ikke verst.

Ha en vidunderlig helg og takk for kommentar hos meg - jeg leste i bt i dag at sommeren ikke var så verst som vi skal ha det til. At vær har mye med psykologi å gjøre og det spørs hvordan vi opplever været. Vet ikke helt jeg, for jeg opplevde i alle fall ingen særlig god sommer i år og hadde det ikke vært for at jeg oppsøkte den ville jeg knapt sett solen. Slik føles det i alle fall :)