tirsdag 12. oktober 2010

HIMMELSK # 5

4987378325_b77095bd20_b[1] Ukene går fort og dette er femte runde med himmelske bilder. Tusen takk for kjempefine bidrag forrige uke også!! Her i byen, har vi hatt noen flotte høstdager og akkurat nå er det høstferie, så jeg bare nyter dagene! Det er rett og slett…NavnelogoHer er mitt bidrag denne ukenSol 6 Et utsnitt av skulpturen “SOLEN” laget av kunstneren Finn Eirik Modahl. Jeg har hatt bilder av denne på bloggen før. Det innlegget kan du lese HER.

Deltakere på HIMMELSK # 5

Sett deg på listen under her ved å trykke på "Add your link". Fyll inn navn, epost (vises ikke) og direkte link til denne ukes bidrag!



4987378325_b77095bd20_b[1] Lyst til å være med på “HIMMELSK?? Reglene er veldig enkle! Hver onsdag legger jeg ut et innlegg på bloggen min med temaet HIMMELSK. Her kan dere sette dere på en linkliste med bilder og innlegg på deres egne blogger. Bildene må ha noe med himmelen å gjøre enten det er en nydelig solnedgang, utsiktsbilde med blå himmel, regnværsskyer, skyer med rare fasonger, fugler, fly, luftballonger… Ja, det er uante muligheter! Bruk øynene, bruk fantasien, BRUK KAMERA og vær kreative!! For hjelp til å bruke linktjenesten, INLINKZ, se HER. Hvordan man linker dirkete til et bestemt innlegg, kan du lære HER.

Himmelsk bygger på det engelske konseptet Sky Watch Friday. Det er den amerikanske bloggeren DOT, som startet opp det hele i 2007.

31 kommentarer:

Livsnjutaren sa...

Hej,min bild i bergen med fåren är tagen ovanför Trollstigen i Norge. Min favoritplats på jorden.

Malys krok sa...

Solen og månen mot en litt mørk himmel! Vakkert bilde! -Margit-

Bare Mio sa...

Nydelig bilde!
Ønsker deg en fin onsdag :O)

Mandy Lou sa...

Kjempefint bilde, Petunia! Der var jo både sola og månen på en gang. Supert at du startet Himmelsk Onsdag.

Laila -Karin sa...

Vakkert bilde.
Ha en super onsdag

anjoe playhouse sa...

Flot vinkel at fange den jordiske sol på, hvormed det himmelske univers står stærkt!
Smilede af din bemærkning om, at stedet var et fint sted for børn at lege og for voksne at få fine skud i kassen ;-)

Rimkogeren sa...

Hvor er det en spændende skulptur. Den får mig til at drømme om at låne et svejseværk og gå i gang :-) Men det bliver nok kun ved drømmen ;-(

Maria G sa...

WOW!!! Vilken snygg bild! Sååå fin och såååå läcker!
Ha en riktigt bra dag!
/Maria

9na sa...

Oi oi, allerede onsdag igjen, er jammen på hæla jeg!

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Dette var vakkert, Petunia! Ha en fin onsdag vider☺

Anette sa...

Flot skulptur ;) Rigtig god onsdag :)

Bestemor Drillo sa...

Et praktfullt bilde!
Ha en flott onsdagskveld!

sigrid sa...

Veldig fint :-)
Kos deg med haustferien!!

RuneE sa...

Den var ubetinget den artigste sol jeg har sett :-)

Mona sa...

Vilken underbar bild!!! Jag tittade också på dina andra inlägg om denna skulptur. Ni har så många intressanta skulpturer och arkitektur i Bergen. Vinkeln du tagit den här bilden i är perfekt!

Sommertid sa...

Den lyskulen er nok et fint skue på en bekmørk kveld.
Flott bilde var det iallefall.

TorAa sa...

Fantastisk foto, og selv månen er med.
Nyd ferien.
Vi gjorde det i Provence. Til gangs.

Ida sa...

Flott!
Det er ikke så verst å ha en sol som alltid skinner. Til og med på en regnværsdag. Skulle hatt en slik i hagen her. Det hadde vært noe det! ;)

Lotta sa...

Vilken läcker bild
Den skulle man kunna ha på väggen.
Ett riktigt konstverk.
Kramizzzz

Gunsside sa...

Utrolig lekkert - flott bilde
Ha en fortsatt fin uke ;))

Petrine sa...

Hei ! Så flott bilde ! Virkelig flott ! Denne sola skal eg så absolutt oppsøke ein gang eg er i dette himmelstrøket :)

Irene sa...

Lekkert bilde Petunia! Skulpturen er utrolig fin med lys inni!

Ha en fortsatt fin uke!

Irene

Line sa...

Utruleg flott foto, Petunia:o)

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Kjempemorsomt bilde:)

Marie sa...

Kreativt :)
Flott bilde :)

munamaj Sweden sa...

Hejsan, och tack för kommentaren. Ja bilden är tagen runt 05.45. Så visst var det en tidig morgon. Nu någon vecka senare så är det för mörkt att ta en sådan bild.
Kramen /Ulla

GAWO sa...

Ganske stilig den dere kulen. På vinterstid lyser den opp omtrent hele dagen.

Jeg likte godt vinkelen du har tatt bilde i.

God helg til deg og dine. :-)

HildeS sa...

Utrolig fint bilde. Og det gjør ingen ting om vi har sett det før. Jeg blogger samme bilde om igjen noen ganger jeg også.. Det tåles med flotte bilder.

AnneKa sa...

Nydelig bilde du har:) Har brukt en regnfull høstsøndag på alle bidragene i Himmelsk for denne uken. Så mange flott bidrag!!!!!

Landlige Hjem sa...

NYDELIG!! Så utrolig bra komponert!♥
Nyt av dagen .)
Klem Anki

Vilt og vakkert sa...

Heisann!

Ja, da var det stengt.....
hadde tenkt til å bidra med http://viltogvakkert.blogspot.com/2010/10/es-port-og-himmelkikk.html

Posten din åpner vel snart igjen, vil jeg tro, Petunia!
Prøver igjen litt senere.
Ha den fin kveld ;:OD)