onsdag 20. oktober 2010

HIMMELSK # 6

4987378325_b77095bd20_b[1] God onsdag morgen! Her har dere mitt bidrag og liste til å sette dere på i den 6. runden av “Himmelsk”! Navnelogo Himmelsk 6 Ingen elg i solnedgang her hos meg. Bare katten Silver som nyter kvelden ute på altanen.

Deltakere på HIMMELSK # 6

Sett deg på listen under her ved å trykke på "Add your link". Fyll inn navn, epost (vises ikke) og direkte link til denne ukes bidrag!



4987378325_b77095bd20_b[1]
Lyst til å være med på “HIMMELSK??
Reglene er veldig enkle! Hver onsdag legger jeg ut et innlegg på bloggen min med temaet HIMMELSK. Her kan dere sette dere på en linkliste med bilder og innlegg på deres egne blogger. Bildene må ha noe med himmelen å gjøre enten det er en nydelig solnedgang, utsiktsbilde med blå himmel, regnværsskyer, skyer med rare fasonger, fugler, fly, luftballonger… Ja, det er uante muligheter! Bruk øynene, bruk fantasien, BRUK KAMERA og vær kreative!! For hjelp til å bruke linktjenesten, INLINKZ, se HER. Hvordan man linker dirkete til et bestemt innlegg, kan du lære HER.

Himmelsk bygger på det engelske konseptet Sky Watch Friday. Det er den amerikanske bloggeren DOT, som startet opp det hele i 2007.

34 kommentarer:

Mona sa...

Det syns att han njuter av den vackra solnedgången!

Mia Folkmann sa...

Jeg synes, at Silver er nok så smuk en silhouet som selv den flotteste elg... ;-)

REJEN sa...

Dejligt billede, mine katte nyder også at kigge ud i skumringen.....

sigrid sa...

Så flott!
Tenkje eg hivar meg på seinare i dag :-)
Nyt ein himmelsk onsdag!

Mandy Lou sa...

Herlig bilde! Der har han nok full kontroll over hele verden. :)

Malys krok sa...

Likte Silver bedre enn en elg! Flott bilde! Veldig flott!!
-Margit-

Hagemor sa...

Nyyydelig katt på flott bilde! Jeg blir litt forvirret av at linken ikke kommer opp med det samme...så om du får flere linker til samme innlegget fra meg...så er det tålmodigheten min som svikter.. Har ikke hatt mye bloggtid i det siste, men blir mer og mer fornøyd med tipset ditt :)) Og du er selvsagt velkommen til Averøy med hund og fjellsko :))

Anette sa...

Åh, rett og slett vakkert :)

Laila -Karin sa...

Nydelig . Ser ut som pus nyter utsikten.
Ha en fin dag

Inge sa...

Et kattens flot billede.. ;-)

Tofo sa...

Nydelig med Silver i solnedgangen:)

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Nesten trolsk flott det bildet ditt!

Maria G sa...

En sån underbar bild!
Klart att katten ska ligga på balkongen och njuta av den vackra solnedgången :)
Ha en riktigt bra dag!

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Like så fint med katt i solnedgang - tror pusen koser seg storligen der h*n sitter og nyter utsikten☺

Rimkogeren sa...

Pragtfuldt billede, hvad mon katten tænkte på.

Ida sa...

"Livet er herlig dere!" :))

Og du,
det er ikke for sent å sette løker.
Så da er det bare å tenke fremover mot våren, brette opp ermene og sette i gang. Kos deg! :)

Line sa...

Utruleg flott bilde, Petunia:o)
Han ser verkeleg ut som ein livsnytar der han ligg!!
Ha ein flott onsdag, klem

anjoe playhouse sa...

Sikke et skønt billede, men katten burde vel omdøbes til Blackie :-D

Maria Berg sa...

I löv your photo of the leave!
Ååå vad härligt med katt siluetten och dena himmel! MB

Bare Mio sa...

Så nydelig.
Var like fint med pus i solnedgang som en elg.
Ønsker deg en nydelig onsdag. :O)

Annette's space sa...

Dejligt billede :-))

Lotta sa...

Vilken skärpa
Man ser ju varenda hårstrå och vilka ljuvliga färger
En underbar bild på alla sätt.
Kramizzzzz

Anette sa...

Flot billede :) Ikke noget at sige til, at katten nyder den smukke solnedgang :P

Sommertid sa...

Så flott bilde av Silver i siluett, man ser godt han er rufsete og fin.
Flott utsiktsplass han har funnet seg.

Randi's Tanker sa...

Herlig bilde! Nå har jeg levert mitt bidrag til himmelsk for første gang. Tror ikke det blir siste, for arkivet er fullt av himmelbilder.

Anne-Berit sa...

Syns det var herlig å få bytta ut elgen med en vakker katt.Koselig bilde:)

HildeS sa...

Det var en særdeles vakker himmel bak den katten altså. Katter er ikke min styrke, så den ser jeg ikke. :-))))

Hasigamas mamma sa...

Flott pus i solnedgang! :) Like majestetisk som en elg :)
Klem
Lise

Vilt og vakkert sa...

Heisann! Den kom straks tilbake...
det er et fantastisk bilde du bidrar med denne gangen også ;:OD)
Katter er fotogene dyr!

Gunsside sa...

Vakker silhuett av katten mot den vakre himmelen - stilig
Ha en fortsatt fin uke ;)

♥ mys ♥ sa...

Herlig og flott bilde :)
*Inger*

TorAa sa...

Han vet å ha oversikt den Silver-pus - flott bildet

Pysselfarmor sa...

En underbar siluettbild på kissekatten där den sitter och funderar på något....

AnneKa sa...

Skal ha lørdagskos med ukens himmelske bilder, 50 stk ser eg det er kommet:) Herlig bilde av Silver, han gjør seg mye bedre på bilde enn en elg :) God helg !!