mandag 11. oktober 2010

Hjerte

Mandagstema Naturen ligger mitt hjerte nært ! Så når Mandagstema velger ordet “HJERTE” som tema denne uken, viser jeg frem noen bilder med hjerteformede ting som jeg har knipset rundt omkring i skog og mark..

Hjerte 1 Hjerte 3 Hjerte 2

Hjerte 5

Det er ikke så vanskelig å få øye hjerteformede ting bare man ser litt etter. Langs en vei var det hugget ned en del grantrær og en av stubbene, var saget ut som en stol til å sitte og hvile seg litt på..

hjerte 4

En liten rast i bakken, er av og til hjertelig velkommen!

Hjerte 6 Jeg har fått mer sansen for hagearbeid og bare det å sitte ute og luke i bedet, har blitt en ting som jeg gjør av hjertets glede. Jeg ble ikke ferdig med alle hageplanene mine i år, men satser på å få dem ferdig til våren!

Hjerte 7

Hjertelig takk for besøket!!

23 kommentarer:

Anne sa...

Jøjje meg har du gått hjertestien eller? her var jo den samlinga av bilder jo, den trestammen varvirkelig min favoritt, ja også den steinen da, den hadde jeg helt klart putta i sekken, tatt hjem og vaska og lagt til pynt, he he

Ha en super mandag kjære venn.

REJEN sa...

Sikke nogle fine hjerter du har fundet rundt omkring i naturen, jeg holder også meget af naturen....En hjertelig dag til dig også....

Pysselfarmor sa...

Så många fina hjärtan du fångat in...tänk vad naturen är otrolig på att skapa både det ena och andra....

sigrid sa...

Så flotte ♥ du har funne på din veg :-)
Ha ein ♥ flott mandag!
Ps: Anne meinte at mitt siste innlegg om Kjærleiksfrukt viste eit ♥

Trine Lill sa...

Wow, så mange fine hjerter du har funnet i naturen! Flotte bilder Petunia!:)

Turid sa...

For den som ser, vil det alltid være et hjerte å oppdage. Klem

Rimkogeren sa...

Hold da op, hvor er det en stribe dejlige hjertebilleder.
Vidste du for resten at hjertesymbolet oprindelig var et åkandeblad???
Et rigtigt hjerte ligner jo ikke hjertesymbolet.

PS. Slet venligst mit første indlæg - Tusind tak.

Anki sa...

Man ser saker i naturen då man söker ...mycket fina bilder, ska leta efter hjärtan hos mig.

Anne-Lill sa...

Nydelige bilder!

Pialotta sa...

Oj, oj, oj vad du har hittat hjärtformade grejer i naturen.. riktigt läckert:)
Ha de gott..

billedmager sa...

Det var et positivt ord du har valgt til denne uge. Hjertelig tak!

Malys krok sa...

Mange flotte natur-HJERTER du har funnet! Som før sagt:Du har øynene med deg!
PS. Jeg satte meg på linken, men kom ikke med, selv ved oppdatering! Vil ikke ta imot på nytt! Er dette noe du kan hjelpe meg med? -Margit-

Malys krok sa...

Tusen takk for hilsen, og for at jeg fikk vite at jeg står på listen! Skjønner ikke hvorfor det ikke vises hos meg!
Glemte å si at den steinen var artig, sikkert et steinalderfunn, som var brukt som gave til en kjæreste! ;)

-Margit-

Anette sa...

Sikke nogle fantastiske hjerte-motiver du har fundet i naturen :) Dejlige billeder :)

Linda sa...

Åååå masse fine hjerter i naturen, å så koselig stol som sto der i veikanten!!Kjempe flotte bilder!!=)

Livsgnistan sa...

Vilka underbara naturhjärtan du hittat! :)

LEna Norgren sa...

Härligt hjärtligt naturligt!!!!!Du har verkligen hittat härliga bilder!!!

Kerstin sa...

Fantastiska bilder allihop. Den lilla stubben med hjärtat är riktigt charmig. Undrar vem som gjort det? :)

Irene sa...

Nydelig samling med hjertelige bilder ... Jeg hadde nok også vært fristet til å putte noen av dem i sekken :o)

Line sa...

Fantastiske, veldig koselige hjertebilder <3 Likte spesielt godt trestubben som har blitt en "stol".

Gunsside sa...

Jammen har du funnet
"mange hjerter" - flotte bilder
- jeg fant mitt hjerte på søndagstur på stranden ;))

Ida sa...

Søte hjerter. :)
Du har virkelig øynene med deg, ja.
OG at du er glad i naturen, ja det er lett å se.
Å ha hage er et langtidsprosjekt som man aldri blir ferdig med.
Litt av sjarmen det.
Du får bruke vinteren på planlegging. Kos deg med det! :)

♥ mys ♥ sa...

Utrolig herlige hjertebilder:)
Du er en mester i fotografering:))
Ha en fin helg!
Klem fra Inger