tirsdag 19. oktober 2010

I løv you!

I løv you

22 kommentarer:

Havfruen sa...

Nydelig Petunia...flott bilde av høsten.....men her meldes snø imorgen...hva gjør man da med sommerførerkortet? hehe:)
Ha en flott kveld, klem fra meg:)

qehenne sa...

Så nydelig bilde, flott med speilbilde!
Ha en fin kveld.

Anne-Berit sa...

Å,det var lekkert,og for en fin gjenspeiling.Du er flink:)

Anne sa...

Du så flott et bilde kjære du, virkeligen å, som om det hviler på et speil jo, fantastisk.

Anneklem

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Nydelig!!! Kan jeg komme til deg på fotokurs?

sigrid sa...

Du er ein kløpper med kamera...
Så flott "fanga"..
virkelig løvlig det der ♥

SoF@Format900px sa...

Men herregud så vackert!

En riktig proffsbild.

Tack!

Ellen sa...

Nydelig, som alltid :-)

Mokomoko sa...

Boff, stilig

Bekka sa...

Så utrolig vakkert! Nydelig bilde!
Klem fra Bekka

AnneKa sa...

Nydelig!!!!!!!!!!!!

9na sa...

:)

LaDolceVita sa...

åååååå... så läcker bild! ;o)

Irene sa...

Utrolig flott! Liker etterbehandlingen du gir bildene dine!

Natta

GAWO sa...

Tittel + bilde = ♥

Morten Pedersen sa...

VELDIG vakkert!

Ellen sa...

Du har sikkert svart på dette før, men jeg spør igjen. Hvilket kamera bruker du og hvilken programvare for behandling av bildene? Og hvordan i all verden får du til å ta så flotte bilder emd mobilen? Hvilken mobil har du? :-)

anne - moseplassen sa...

Mye Løve her også nå ;)

Flott bilde!

Petunia sa...

De fleste bildene mine er tatt med et Panasonic TZ5 kamera. Det er et liten kompaktkamera som går lett i lommen når jeg skal på tur og det er helt uunværlig for meg.
Jeg har også et Nikon D90 speilreflekskamera som jeg holder på å venne meg til.. (går ikke så bra)
Mobilen min er en Nokia N95 som skranter på det siste. Blitz og zoom virker ikke mer.
Jeg redigere ikke bildene mine så mye. Jeg legger en mørk kant på dem i et gratis program som man kan laste ned fra nettet som heter Photoscape og der legger jeg også rammen på (den ujevne hvite linjen) Av og til føler jeg at bildene blir litt "klarere" om jeg gjør dem bittelitt mørkere og det gjør jeg også i Photoscape. Jeg legger signaturen på i et annet gratis program som heter Picasa: ) Ingen hokus pokus eller dyre programvarer!

Inge sa...

Hvor er det smukt.. godt set og fanget.. :-)

Helle K. sa...

Fantastisk efterårsbillede - og overskriften er bare totalt genial :)

Halina sa...

Löv-ly ;)

Underbar bild :)
Mvh Halina