mandag 29. november 2010

Skygge(r)

Mandagstema ny logo Det første lyset på adventstaken er tent og snart går startsskuddet for døgnåpent på alle kjøpesentrene rundt omkring i landet… Jeg håper dere likevel tar dere tid til å være med på MANDAGSTEMA.

Solen står lavt på himmelen om dagene og Jølle og jeg kastet lange skygger på vår lille ettermiddagstur i det kalde været i dag. Jeg tenkte på et bilde jeg tok i vinter som var, og bestemte meg for at denne ukes ord, skal være SKYGGE(R).

SKYGGER

Walk the dog Walk the dog

Sett ditt “SKYGGEinnlegg” på listen under her ved å trykke på “Add your link”. Fyll inn bloggnavn/nicknavn og direkte link til ukens tema. Fyll også inn epost adresse (vises ikke).


24 kommentarer:

Camilla (Rantis) sa...

underbar skuggbild du bjuder på...

Inge sa...

Skøn skygge i kaster, og både sol og sne, det er dejligt at se.. Vi har en del sne, men ikke meget sne.

REJEN sa...

Herlig skyggebillede af dig og hunden...

Erik "Semlan" sa...

Så här på vintern när solen står lågt blir det fina skuggor. :-) Snyggt foto som verkligen bjuder på en fin skugga! Vi har oväntat kallt så här redan i slutet på november och en hel del snö också! Önskar alla en fin vecka.

Berit sa...

Kuleste hund-på-tur-bildet jeg har sett! Skikkelig stilig :)

Veronika sa...

Herlig bilde du har plukket ut:)

Leonora sa...

Flott bilde av deg og hunden, skyggebilder er morsomt :-)

Birgitta - foto CHIP sa...

Vilken fin och snöglittrig skuggbild du bjuder på!
Här finns det inga så fina skuggor på hundpromenaderna nu.
Ha det gott!

http://fotochip.blogspot.com/2010/11/mandagstemaskuggor.html

Hagemor sa...

herlig snøføre...hehe... artig bilde:))
Forstår ikke hvorfor denne typen linky tar timevis å komme opp....jeg er ikke skapt med tålmodighet....
ha en flott dag i snøen, her har vvi ikke snø, bare is..

Helga Sofie sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Malys krok sa...

Når solen står lavt blir skyggene lange! Artig bilde! -Margit-

Helga Sofie sa...

Huttemegtu som jeg kløner med teknologien i dag... Blåmandag, kanskje - men langt fra det slaget som bildet ditt, Petunia :) Vidunderlig!
Uansett, nå tror jeg jeg fikk det til, å linke opp min ved-vals...

Anette sa...

Rigtig flot billeder med jeres skygger i sneen ;)

Marie sa...

En underbart fin och klar skuggbild.

TorAa sa...

Dette er jo bare helt herlig og artig bilde.

Denne mandagen fikk jeg sannelig frigjort litt tid, så jeg er med igjen, dog veldig annerledes enn dette.

agnetha sa...

Fin skuggbild på dig och hunden din!!! Ha en bra fortsatt vecka.

Nattsyrran sa...

Fantastiskt härlig skuggbild!!!!

enn-08-i-exil sa...

Morrn.

Det ser ut som du är på tur med en
"gynghest", men det är en fin bild.

Ha de bra.

Hasse A


Jag har lagt upp en höstbild med en
skugga.

Elisabeth sa...

Jag är inget vidare på tekniken, så fel bild hamnade här. Men ni andra har klarat det hela och visar fina bilder. Nästa gång hoppas jag att jag också klarar det hela.

Irene sa...

Skikkelig tøft skyggebilde! Ha en fin ny uke!

Inger Bonde sa...

Endelig kom skyggerne - kæmpekram til dig og den flotte flaskejulenisse skal på bordet på torsdag.

Marie sa...

Hoppas din man kryar på sig snart. Klem från Sverige.

Birgitta - foto CHIP sa...

Krya på dig Petunia!
Take care :)

qehenne sa...

Lange ettermiddagskygger :-) Kjenner meg nesten igjen, bare at hundeskyggen his meg er mye mindre! Hver dag er det ut en 1/2 til 1 times tur etter jobb. Det er DEILIG!