mandag 8. november 2010

Vanvittig

Mandagstema ny logo Ord for dagen her på MANDAGSTEMA er VANVITTIG. Et ord som kan tolkes på så mange måter og absolutt er ord som kan forsterke meningen av andre ord… Vanvittig pent, vanvittig stygt, vanvittig godt… Og høsten er jo tiden for vanvittig mye nedbør (vann) kanskje?? Bruk ordet vanvittig akkurat slik du føler for… Husk her er ingen fasit..

Vanvittig oversatt til svensk: vansinnigt/ sinnessjuk. Oversatt til dansk: vanvittigt/sindsyg. Engelsk oversettelse: madly/crazy/insane.

VANVITTIG

Slik velger jeg å løse ukens ord:

Spurv Jeg syntes denne lille spurven var så vanvittig søt der den hadde sitt morgenbad i en liten dam.

Hvis du har vannvittig lyst til å være med på Mandasgtema denne uken, sett deg på listen under her ved å trykke på “Add your link”. Fyll inn bloggnavn/nicknavn + direkte link til denne ukes innlegg + epost adresse (vises ikke).



For hjelp til å bruke linktjenesten, INLINKZ, se HER. Hvordan man linker direkte til et bestemt innlegg, kan du lære HER.

23 kommentarer:

REJEN sa...

Nåeh hvor er den vanvittig sød den lille spurv, jeg må lige tænke lidt ......;-D

Anne sa...

Dette ble et vanvittig raskt laga innlegg, for jeg har det vanvittig travelt, skal på jobb på en vanvittig plass, men gruer meg for å gå ut, for her en pinadø vanvittig kaldt, -10.

Snakkas snuppa mi.

Helle K. sa...

Det er virkelig en vanvittig sød fugl, som leger i vandpytten :)

Petrine sa...

Pjuske spurven er så vanvittig søt !

Maria G sa...

Den här lilla sparven är otroligt söt! Man bara smälter när man tittar på den :)
Ha en riktigt bra dag!

Pialotta sa...

En liten sparv som tagit sig ett bad.. vansinnigt söt o blöt:)

Johanna S sa...

Vilken helt vanvettigt härlig bild :) Helt underbar!!

anjoe sa...

Øj, øj, sikke en nuttet, forpjusket pipper, der stjæler ens hjerte :-D

Malys krok sa...

Her kom jeg til å tenke på en bok jeg leste for jentene da de var små. Den het Petter Pjusk, og forfattern skrev så flott om denne!
Er enig i at den på bildet er VANVITTIG søt!
-Margit-

Leena sa...

Åh vad söt den lilla fågeln är! Och tuff! Påminner lite om en undulat vi hade för en massa år sedan, han älskade att bada under kökskranen och såg lika tilltufsad ut efteråt.

Anette sa...

Hvor er den vanvittig sød :)

Anette sa...

Hvor er den vanvittig sød :)

Monika sa...

vannvittig pjuskete ;)

Nyt dagen snuppa ;)))

Sommertid sa...

En liten fugl som setter pris på litt vann i fjærene...søt var den.

qehenne sa...

Det er et fantastisk flott bilde du har her. Skjønner bare ikke hvordan du er kommet så nære på med kamera her.

Ps jeg er med og leker etter de minste har gått å lagt seg.
Ha en vannvittig fin kveld!

Irene sa...

Kjempesøt ... vann vittig :o)

Melusine sa...

Ja, denne var søt! Ser skikkelig pjusket ut der den sitter - godt knipset :)

Så telefonen fristet, ja det skjønner jeg godt!
Jeg hadde egentlig lyst på en iPhone, men etter å ha lest flere tester og ekspert-uttalelser fant jeg at denne var mye bedre :)

Kerstin sa...

Så otroligt söt man kan vara. Ser verkligen ut att vara blöt från topp till tå. :)

Gunsside sa...

Å den var søt da - og for et flott bilde du har fått til her .
Ha en fortsatt fin "inspirerende" uke ;)))

munamaj Sweden sa...

Har bild på min sida, men kan inte lägga in den. Blir bara Erro, hela tiden. Får försöka igen i morgon.
Söt bild som du har./:-)

Pysselfarmor sa...

Den lille tufseluffsen är så himla vanvettigt söt så man kan svimma!

Kvasthilda sa...

Ja du Petunia, den är vansinnigt söt!

didle sa...

nommen...så søt! Et blinkskudd.
Lenge siden jeg har vært på bloggrunde nå, så jeg måtte innom for å si hei, og titte på bildene dine.
Så mye fint:)
Ha ei flott helg:)