fredag 24. desember 2010

God jul

Julekort 5

18 kommentarer:

Mia Folkmann sa...

Rigtig glædelig jul, Petunia. Jeg sender dig et blad med nogle meget flotte billeder i begyndelsen af januar... ;-)

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Veldig God Jul til deg og dine - så kjempefint julekort!

Morten Pedersen sa...

God jul.

Randi sa...

God jul til deg og dine:) Nyt dagene og tiden sammen med kjente og kjære♥
Klem, Randi:)

Turid sa...

GOD JUL!
Juleklem;)

Halina sa...

Önskar Dig detsamma!
Vilken vacker bild :)) Ett finaste julkort man kan önska sig...
Kram Halina

Lindaen sa...

God Jul til deg og alle dine!

Kitty sa...

Merry Christmas from Ireland!

Lasseivåmma sa...

God jul
...tomten

SoF sa...

Tack Petunia för julhälsningen!

Rödhaken är min favoritfågel. :)

Önskar dig en riktigt fin, skön och God Jul tillbax!

Ida sa...

God jul ønskes deg og dine, Petunia. :)

Nå skal jeg straks lage god julefrokost,
før jeg vekker resten av gjengen.
Siden blir det nok PS3-spilling på hele gjengen utover dagen... ;)
Vi får helt sikkert tid til å se en film eller to også.
Jeg må nok ut for å måke litt mer snø og, ja. Fullt program her, altså. Hehe.

God juleklem fra meg.

REJEN sa...

Hej Petunia, du og dine ønskes også en glædelig jul og håber I får nogle dejlige juledage...Klem...;-D

Anette sa...

God Jul til deg også :)

Dagrun sa...

Vakkert julekort. God jul til deg også!

Linda sa...

Hei Petunia! Ønsker deg en riktig God Jul og ett Godt Nyttår!
Ser frem til å følge bloggen din i det nye året også!

Klem Linda

Lillianna sa...

God fortsättning och Gott Nytt År på dig med! Nu ser vi fram emot ett härligt fotoår 2011!

/Lillianna

Helga Sofie sa...

God jul til deg også, Petunia :-)
Kjempefint julekort!

Pialotta sa...

God Fortsättning till dig :) Riktigt vacker bild på Vinterpippin:)/Pialotta