tirsdag 14. desember 2010

Himmelsk # 14

4987378325_b77095bd20_b[1] Først av alt!! Ikke få panikk!! Dagene før jul går fort, men ikke sååå fort!! Det er fremdeles tirsdag og ikke onsdag! Derimot jeg har en litt travel dag i morgen, så derfor poster jeg i kveld! Her har dere:Logo himmelsk Djevelens sp%C3%A5kule_thumb%5B3%5D[1] Bildet mitt denne gangen ble tatt i april og jeg har brukt det på bloggen tidligere. Men dette er et av de få solnedgang bildene mine jeg virkelig liker. Litt spesielt bilde… Kan du se ansiktet i det?

Sett ditt himmelske innlegg på listen under her. Trykk på “Add your link”. Fyll inn nicknavn/bloggnavn + direkte lenke til denne ukes innlegg + epost adresse (vises ikke). Du blir også bedt om å velge (select) et bilde til å ha som knapp på linklisten. Velg da bilde for dette aktuelle innlegget. Takk:)

48 kommentarer:

Helle K. sa...

Jeg var allerede begyndt at lede efter kalenderen ;) for søren da et chok.
Nå men jeg ta'r en slapper til i morgen ;)
Flot himmel du viser :)

Hagemor sa...

nydelig bilde!!Litt spooky det ansiktet...

TorAa sa...

Visst ser jeg ansiktet.
Er det Rembrandt eller Nerdrum mon tro?

Fascinerende foto, og jeg forstår godt du liker det, for det gjør jeg også.

Håper alt normaliserer seg i dit hjem.

btw. Har fortsatt litt jet-lag. Vi sto opp kl 7 om morgenen i Texas, MEN det er jo kl 14.00 norsk tid, så sånn sett var vi skikkelig syv-sovere.

PS. skal bla igjennom bilder fra Texas, kanskje finner jeg noe himmelsk....

REJEN sa...

Puha troede lige at jeg havde sovet alt for længe i toget på vej hjem...hehe ...jo man kan sagtens se ansigtet, ligner noget fra en Harry Potter film...flot solnedgang...Klem til dig..

Inge sa...

Super flot billede Petunia.. :-) Så er det himmelske bal jo åbnet igen, jeg må se om jeg kan finde lidt himmel at vise frem..
Hav en dejlig uge.

Bare Mio sa...

Fantastisk flott bilde og jeg ser ansiktet.
Forstår godt at du liker det, det var kjempefint.

Trodde også jeg så feil da himmelsk 14 dukket opp, så valg av bilder ble tatt fort.

Tusen takk for du tar oss med på himmelsk lek, det er så kjekt.
Ønsker deg en fin tirsdagskveld.
Klem Mio

Berit sa...

Man blir jo nesten litt hypnotisert.. Godt observert og foreviget!

Elisabeth sa...

En grann himmel. Jag förstår att du tycker om bilden.
Jag är glad i dagens blåa himmel som varit här. Njuter verkligen av dagar som inte är grå.

sigrid sa...

så flott eit bilete..
Har alt hengt meg på, for innlegget var nesten klart ;-)

Takk for at du står på, sjølv om du har nok å styre med..

klem

Ramme Alvor sa...

ja skulle vel berre mangle at me ikkje lika den frodige og rikt velsigna somaren :) men ingenting står ut utan kontrastar.. :)
Nydeleg boge...ligg dar ein skatt i fjorden din?

Klem!

Ramme Alvor sa...

Ops den kommentaren havna på heilt feil plass :) Men biletet ditt var også heilt himmelsk!!! ;)

GAWO sa...

Forstår godt at du liker himmelbilde ditt. Det gjør jeg også. Ganske stilig med det ansktet.

Malys krok sa...

Du verden så utrolig flott dette bildet var! Og med DET fjeset! Spennende! -Margit-

Gunsside sa...

Ansiktet er der !
- nydelig himmel i flotte farger
Ha en fortsatt fin ! førjulstid ;))

Sommertid sa...

Utrolig fasinerende bilde, mystisk og vilke herlige farger. Ser ansiktet ja,det er det som er det mest fasinerende.

Håper dagene nå ikke er altfor slitsomme for deg, er så enig med deg i det du kommenterte med i bloggen min..skal bli godt å tine nå ja..varmere vær.
Ha en fin onsdag og resten av førjulsdagene.

Pysselfarmor sa...

Vilken dramatisk bild...jo jag ser...fascinerande.

Mona sa...

Mycket vackert! Ansiktet ger en övernaturlig dimension åt bilden.

GundaM sa...

godt vi er to, jeg trodde for alvor det var julekvelden nå på fredag men fant ut det er enda en uke igjen, phu litt deilig kan du si ;)

klm

Mathildes Eden sa...

Helt tydelig et ansikt der oppe!
Hiver meg rundt og får deltatt på din himmelske konkurranse!

hobbyvimsa sa...

Himmelsk vakkert bildet.Jeg ser en øyne maske,tenkte på phantom of the opera:)Ha en fin dag!!Klem Linda:9

Maria G sa...

Så otroligt fin bild, och visst ser jag ansiktet! Härliga färger är det också.
Ha en bra dag!

naturglede/Randi Lind sa...

Knallfint ansikt der i den vakre solnedgangen. Flott. Jaså du er tidlig ute her? Jeg får se hva jeg rekker. Dagene flyr avsted nå føre jul, men jeg koser meg da virkelig. Klemsiklem til deg:)

Laila -Karin sa...

Nydelig bilde og ansiktet ser jeg ja.
Utrolig flott.

Rimkogeren sa...

Wooav, hvor er det flot og tak tor din kommentar :-)

Bente sa...

Spesielt bilde ja, ser ansiktet. Forstår at du liker det, flott bilde:)

Petrine sa...

Hei, Petunia :)

Bilde ditt er virkelig vakkert og ja, eg ser godt ansiktet.

Ønsker deg og dine ei god førjulstid, og håper at Petunia-mannen er blitt bedre.

klem frå Petrine som skal prøve seg på rundstykke-baking i dag !

Bestemor Drillo sa...

Ansiktet ser jeg,og bildet er helt herlig!
Ha en himmelsk dag!
Klem!

Leonora sa...

Nydelig bilde!
Javisst ser jeg ansiktet - spooky :-) Ha en fin dag!

Anette sa...

Sikke et fantastisk billede. Ja da - jeg kan sagtens se ansigtet. Det er lidt sjovt dit billede!

Bekka sa...

Vakkert, men samtidig skummelt bilde! Jeg ser ansiktet klart og tydelig!
Klem fra Bekka

Monica o Jacob sa...

Vilken härligt varm och skön
bild:-)
Ha en skön onsdagkväll;-)

Lotta sa...

Vilken otroligt vacker himmel.Färgerna är sanslösa...
Snyggt som attan...
Kramizzzz

Emerald Raptor sa...

Veldig fint bilde. Morsomt med ansiktet. Kanskje det er nordavinden?

Lifecruiser Photo Playground sa...

Helt fantastiskt foto! Vilket ansikte - det startar verkligen fantasin.

Anki sa...

Om jag kisar med ögonen syns ansiktet mycket väl. Blev inspired
rad att visa mitt foto med molnansikte, inte så vacker som din solnedgångsbild.

Lifecruiser Photo Playground sa...

Ber om ursäkt om någon klickat på den länk jag lade upp tidigare: den verkade som om den blivit hackad???? För när man klickade på den så kom man till en sida med dåligt rykte! Absolut inte den jag angivit! Det var TorAa som varnade mig om det, tack och lov, annars hde jag fortfarande varit ovetande.

Nu har jag gjort delete på den och lagt in min rätta länk på nytt igen.

Irene sa...

Så nydelig himmel ... hadde kanskje ikke lagt merke til ansiktet om du ikke hadde gjort meg oppmerksom på det! Ha en fortsatt fin førjulsuke!

Irene :o)

Vilt og vakkert sa...

Heisann!

Varme og gode farver i en kald desember. Ansiktet er kanskje værgudens??

Kvasthilda sa...

Vilken fantastisk himmel! Så vackert med de svarta molnen mot den guldgula solnedgången.

Kvasthilda sa...

Hoppsan, fick med fel adress till kommentaren :-)
Det är dock samma himmel med i de fotona... Heheheheee...

Leovi sa...

Like the great quantity and quality of delicate and exquisite tone.

Mandy Lou sa...

Et veldig spesielt bilde. Nesten skummelt med det ansiktet.
Kjempefint at du fikk sporet opp eierne til den lille birmaen som kom på besøk. Det er ikke så vanlig å se rasekatter gå fritt ute nei.
Håper det går greit hos deg. :)

Melusine sa...

Fantastisk flott solnedgang, en slik kan ikke vises for ofte!

drengen sa...

Jeg finner bare ett dekkende uttrykk; MAGISK!
Må du ha en fin førjulsuke!

Lasse sa...

Ja det var enmycket speciell bild - och otroligt vacker !! Visst ser jag ansiktet i himmelen. Vem är det tro ?
Ha en fin helg,

Maria sa...

Jeg liker så godt bildene dine og har lyst til å være med på himmelsk også, men må få litt hjelp først. Er ikke født med pc-en på beina. Ha en fin helg, nå er jeg en følger av deg

Maria sa...

Hei på deg igjen - tusen takk for tilbakemeldingen din - ja har klart det å bli med på himmelsk på sett og viss. Dette åpner for meg en helt ny bloggverden som jeg skjønner jeg vil trives med. Og bildet ditt gir meg nesten grøssninger med det ansiktet du fanget. Får vi håpe at dine problemer er forbigående. Ha en fin-fin juleuke!

Tromsøjente på 39 sa...

Hei og takk for tilbakemeldingen fra deg ang. bildet mitt :) synes det er noe ekstra med lyset i mørketiden :).

Synes ditt bilde var fasinerende, og skjønner godt at det er blandt dine favoritter. Spesielt å få med det ansiktet :).

Opplegget rundt Himmelsk er nytt for meg, men skjønner mere og mere etterhvert. Etter at jeg hadde lagt mitt bilde hit, laget jeg et nytt innlegg hvor jeg også la link til siden her, samt logobildet til Himmelsk :). Neste gang skal jeg få dette med i det innlegget som jeg linker til ;).

Har vært rundt å besøkt bloggene til mange av de bildene som ligger her,, masse flotte bidrag :)

Ønsker deg fine førjulsdager :)