onsdag 29. desember 2010

HIMMELSK # 16

4987378325_b77095bd20_b[1] Året er på hell og jeg vil benytte anledningen til å takke dere alle som har vært med på HIMMELSK i 2010! Det hele startet som et lite forsøk for å se om det var noen interesse og som dere alle vet; det var det!! Vi har til og med fått med oss noen bloggere utenfor Skandinavia også! Himmelsk bygger på en idé den amerikanske bloggeren DOT hadde i 2007 og som i dag blir drevet av andre fra denne bloggen HER. Det har vært utrolig gøy og se alle himmelbildene deres. Og vi fortsetter i god stil i 2011!! Takk for det gamle. Godt nytt år!

Logo himmelsk Himmelsk# 16 Solnedgang ved Hordamuseet en kald desember ettermiddag 2010.

Sett ditt himmelske innlegg på listen under her. Trykk på “Add your link”. Fyll inn nicknavn/bloggnavn + direkte lenke til denne ukes innlegg + epost adresse (vises ikke). Du blir også bedt om å velge (select) et bilde til å ha som knapp på linklisten. Velg da bilde for dette aktuelle innlegget. Takk:)


43 kommentarer:

Mathildes Eden sa...

Vidunderlig vinterstemning.
Det går mer og mer opp for meg at det å komme seg ut å jakte på lyset vinterstid, er fantastisk.
Så det skal være et av mine nyttårsforsetter for 2011- UT, ut, ut...

Mandy Lou sa...

Et herlig bilde, Petunia! Ha en riktig fin overgang til 2011!

9na sa...

Vakkert ;) Intet mindre. Du er såå flink til å ta bilder!!!

Turid sa...

Nyyyyydelig!

Mona sa...

Otroligt vackert! Önskar Dig också ett Gott slut och ett Gott Nytt År. Vi ses 2011!

Rimkogeren sa...

Godmorgen, du er tidligt oppe :-)
Smukt. Dit billede er uendelig smukt. En vidunderlig stemning, som sender tankerne tilbage i tiden.

Bare Mio sa...

Utrolig vakkert bilde.
Ønsker deg en fortsatt fin romjul.
Klem Mio

Inge sa...

Et himmelsk billede du viser, og et godt nytår til dig og dine.

Elisabeth sa...

Mycket vacker stämningsfull bild. Får mina tankar att gå tillbaka till min barndoms vintrar och vår tvättstuga vid sjön.

KATE ♥ sa...

O`glæde!
For et julekort.
Klem & Godt Nyttår.

Camilla (Rantis) sa...

wow, vilken otroligt vackert foto du bjuder på...
Är en perfekt bild för att göra en vacker tavla av!
Vill passa på att önska dig ett Gott Nytt 2011 och tacka för att du håller i en massa fin fina fotoutmaningar och jag hoppas på ett bra foto år 2011!
=)

REJEN sa...

Meget smukt Petunia, tak for et himmelsk 2010, flot at du gider hver onsdag...;-D et rigtigt godt nytår til dig og dine...Knus...

Malys krok sa...

Du har alltid øyne for det "lille ekstra", som her hvor naustene liksom er det jeg først ser, og så er det likevel himmelen som teller! Frostrøyken lager den helt spesielle stemningen! Vakkert, Petunia!
-Margit-

GAWO sa...

Det der ser kaldt ut!!
Men kulde skaper frostrøyk og dermed vakre motiver. Du er flink til å komme deg ut i all slags vær og heldigvis har du alltid kamera med deg. Her har du fått et ekstra vakkert foto. Julekortstemning :-)

bea's blog sa...

Hei Petunia!
Tusen takk for din pen kommentar hos bloggen min .♥⊱╮•
Jeg önsker deg og dine en kjempebra 2011 .♥⊱╮•
Vil fölge med Mandagstema og Himmelsk i 2011 ogsa, fordi jeg tenker det er moro. Gjöre mange pene nye kontakter gjennom det ogsa .♥⊱╮•
Nydelig bildet har du lagt ut i dag .♥⊱╮•
Klem fra
Beatrice

Anki sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anki sa...

Tycker mycket om din bild, den är så vacker. Vill också tacka dig för den här sidan och den möjligheten som vi får att visa våra vackra himmel bilder.

Sommertid sa...

Vakkert og stemningsfullt. Fargene er veldig harmoniske og gir mye.
Takk for alt du har ordnet istand i 2010 og visst skal jeg følge med videre, man vet jo aldri hva som kan skje..
Ønsker deg et riktig godt nytt år 2011. Klem :)

Anette sa...

Fantastisk vinterbillede ;) Rigtig godt nytår til dig - jeg håber 2011 bliver et godt år for os alle :)

Laila -Karin sa...

Nydelig bilde.
Nå skal jeg lage nye meiseboller.
Når jeg ser på handlisten min så går det mest til fuglene og en liten bortskjemt hund, men det skal vel være slik
Riktig godt nyttår til deg og dine
Klem

Monica o Jacob sa...

Otroligt vackert med speglingarna, dimman och solen.
GOTT NYTT ÅR önskar vi på
torpet;-)

Linda sa...

Et flott bilde - tenk at verden kan være så vakker selvom den er nedfrosset!
Jeg har nettopp startet med blogging, og via en venninnne fant jeg din blogg :-)
Har vært og kjøpt nytt kamera i dag, så nå gleder jeg meg til masse fotografering og blogging!

Gunsside sa...

Vakkert- som årets siste Himmelsk
- og ønsker deg et Godt nytt år Petunia - så "ses vi igjen i 2011 ;))

Thorunn sa...

For et flott bilde - området rundt Hordamuseet kan virkelig være vakkert!

Fortsatt riktig GOD ROMJUL og Godt Nyttår! Gleder meg til å følge bloggen din videre i 2011.

SoF/Blindstyre.se sa...

Återigen en fantastiskt vacker bild fotograferad av dig Petunia.

Njuuuuuuuuuter! :)

Ha det gott!

Wildhearts sa...

En jättefin bild. Det ser så lugnt och rofyllt ut.

Monica o Jacob sa...

Den är på väg in mot Stockholm från Helsingfors med så där lagom mosiga passagerare;-);-)

Petrine sa...

Vakker vinterstemning !

Ønsker deg eit riktig Godt Nytt År !

Villblomsten sa...

Jeg har vært der flere ganger , men det gikk en stund før jeg kjente meg igjen alikevel :-)

Nydleig bilde !! :-)

Godt Nyttår :-)

enn-08-i-exil sa...

Morrn.

Flott med den vackra "tåken", och färgerna.

Ha de bra.

Hasse A

Maria G sa...

Din bild är såååå vacker!
Tack för det här året!
Önskar Dig ett Gott Slut och ett Gott Nytt År!
Kramar Maria

Pysselfarmor sa...

helt underbar bild - eller som du säger flott!

Gott slut och Gott Nytt År!

Vilt og vakkert sa...

Heisann!

Dette er nasjonalromantikk på sitt beste . Ha noen fine romjulsdager ;:OD)

Anne sa...

For et fantastisk vakkert bilde :-)

Gry sa...

For et nydelig bilde!

Jeg ble helt fristet til å hive meg med over nyttår!

Melusine sa...

Praktfullt bilde, Petunia!
Sjeldent vakkert.

Godt Nytt År til deg og dine :)

HildeS. sa...

Vidundereleg vakkert bilete Petunia.
Vil ønskje deg eit retteleg godt nytt år.
Klem H

sigrid sa...

Så flott eit bilete!
Takk for Himmelsk fotoleik!

Godt nytt år!

Magical Mystical Teacher sa...

The rays of the sun add a golden glow of warmth to this snowy scene.

Emerald Raptor sa...

Fantastisk bilde du har lagt ut som årets siste himmelsk-bilde. Det er ikke ofte man ser bilder som inneholder så mange flotte detaljer!

Linda sa...

Takk for det gamle og ha et riktig godt nyttår!

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Virkelig et 'outstanding' bilde - alldeles superfint! Ønsker deg et riktig GODT NYTTÅR!

♥ mys ♥ sa...

Utrolig vakkert bilde!
Ønsker deg en koselig nyttårsaften:)
*Klem Inger*