torsdag 20. januar 2011

Ett år med Luke

Luke 3

Jeg kan ikke tro at det er over ett år siden vi fikk marsvinet Luke i hus! Dette er det første bildet jeg tok av han der han satt så sjenert oppe på trehuset sitt og betraktet oss med kulrunde øyne, usikker på hvem vi var for noen og om han ville få det godt her.Marsvin 3 Han ble snart stuevarm og nysgjerrig på omgivelsene sine..

Kj%C3%A6rlighet uten grenser_thumb%5B3%5D[1] Jølle elsker Luke!

Sammen_thumb[3][1] Kattene Todd og Silver har godtatt den lille sjarmøren selv om Todd ikke alltid er like glad for konkurrenten til mors sitt fang. Både Luke og Todd et skikkelige kosegriser som liker å ligge på fanget og bli kost med.

Barnevakt1_thumb3[1]

lommerusk_1_thumb[3][1]Luke! Husets store sjarmør:)

24 kommentarer:

naturglede/Randi Lind sa...

Det mo jo feires med bilder på blogg! Herlige bilder ble det av alle dine vakre dyr. Likte det der katten og marsvinet ligger på gulvet og titter på hverandre. Det var et blinkskudd.

Margrethe sa...

Nej men Petunia, hvor er han dog charmerende :-))
Dejlige billeder af den lile charmør :-))

sigrid sa...

Så skjønn!

Petrine sa...

Så herlig !! Så flotte bilder ! Du er så flink til dette. Eg kan godt sjå at dyra dine har det godt hos deg. Det virker så harmonisk og naturlig :)

Nydelige Luke !

Petrineklem

HildeS. sa...

Gratulera som mamma til Luke i 1 år.
Han er så utruleg sjarmerande med pelsen som står til alle kantar:)))
Nydelege alle bileta av desse flotte dyra dine:)))
Eg prøver å klippe ut ein kjole i kveld, men det er ikkje så enkelt når Fridapusen skal ligge midt oppi stoffet, og aller helst gøyme seg under.
Ha ein fine kveld, Petunia.
Klem H

Stifinneren sa...

Hehe... For noen sjarmerende bilder.

REJEN sa...

Haha, hvor er han dog en lille charmetrold og så fint at han kommer godt ud af det med både kat og hund...herlig lille marsvin..;-D

Bare Mio sa...

Så skjønne bilder av alle dyrene dine, de ser ut til å stortrives sammen.
For en sjarmør Luke er, nydelig.
Klem fra Mio

lisa sa...

Alle dyrene dine er så vannvittig søte at jeg smelter helt!

TorAa sa...

Herlig og vidunderlig, søt historie.
Snart legger jeg ut på min engelske blog om Lilli, kattungen.

Mia Folkmann sa...

Luke er rigtig sød og charmerende, og jeg ville gerne have sådan en lille fyr. Men jeg tror, at min rare mand trækker grænsen ved to katte og to fugle i huset... ;-)

Tromsøjente på 39 sa...

Så søt og sjarmerende. Ser ut som han koser seg med alle i familien :)

Linda sa...

For en herlig krabat!

Maria sa...

Gratulerer Luke med årsdagen! En blir så beriket av nærhet til dyr som ALLTID er positive. Det er så synd at mange mennesker har aldri forstått det og kommer aldri dit heller. Men vi andre - vi har det fint med dyr, har vi ikke det?

Frk.Badegakk sa...

Du har så mange nydelige bilder. OG jeg som er dyresjuk nok fra før! Jeg løp nettopp ut for å hilse på en totalt ukjent katt som jeg så snike seg forbi vinduet mitt. Heldigvis ville den snakke med meg så jeg fikk litt kos utenfor døra. Nei, jeg kidnappa den ikke, men det var ikke langt unna...

Gry sa...

Nå har hele huset beundret Luke! En ekte hjerteknuser det der.

Chris sa...

Vilka underbara varelser

Helen sa...

Åhh, herlan dusan - så skjønne bilder !!!!!!!

Helt bedåren liten kar det der ;))

Skautrollet sa...

Så flotte bilder av gode venner. Må være ganske sjelden at marsvin har katter og hunder som bestevenner.
Fortsatt god helg.

Maria Berg sa...

Vad himla gossiga dom ser ut!
tack för att du berättade att det flyttades till fredagar (himmelsk) MB

Linda sa...

Å, så fine bilder av dyrene dine, helt herlig å se hvor godt de trives sammen!
Ha en fin søndag:-)

The Nam sa...

Søte bilder! Kjærligheten mellom dyrene er jo riktig så vakkert :)

Synnøve. sa...

Hei vennen.
Så flotte bilder på Luke.
Tenk det er ett helt år nå. Tiden går fort.
Han har det godt hos dere og koser seg med di andre kosedyrene dine.

Önsker deg nå ei flott helg.
Klems Synnöve.

anne - moseplassen sa...

så koselige bilder av Jølle og vennene hans :)