mandag 3. januar 2011

FORVENTNINGER

5115036497_90a4c6d791_z[1] Godt nytt år og velkommen til første mandagstema i 2011! Tenk dere et helt nytt år som skal fylles av alt det man kan tenke seg!! Årsskifte er tiden for å ha ambisjoner.. Ja, rett og slett å starte med blanke ark og prøve å gjøre det litt bedre enn i fjor!! Mitt nyttårsforsett er å bare spise sjokolade på lørdager! Og gjett om jeg var glad at årets første dag nettopp falt på en lørdag!

Årets første ord her på Mandagstema er FORVENTNINGER. Dere står fritt til å tolke temaet slik dere ønsker. Her er ingen fasit!!

Naturen Mine forventinger til 2011 er at jeg skal bli flinkere til å komme meg til fjells. Høsten 2010 var skikkelig laber i så måte og det skal ikke mye til for å bli bedre enn i fjor!!

Ønsker du å bli med på Mandagstema og lurer på hva dette går ut på? Les dette innlegget HER.

Sett ditt innlegg på listen under her. Trykk på “Add your link”. Fyll inn nicknavn/bloggnavn + direkte lenke til denne ukes innlegg + epost adresse (vises ikke). Du blir også bedt om å velge (select) et bilde til å ha som knapp på linklisten. Velg da bilde for dette aktuelle innlegget. Takk:)


27 kommentarer:

LissenTo sa...

Hoppas du kommer till fjällen många gånger Petunia.
GOD FORTSÄTTNING. Lissen

Linda sa...

Ønsker deg lykke til med fjellturene dine! :-) Det er herlig å komme seg ut på tur.
Så var du jo heldig med valg av sjokoladedag - du kunne begynne allerede første dagen i det nye året..hi hi :-)
Ha en fin dag!

Malys krok sa...

Åja! Det er deilig! Håper forventningen blir oppfylt! Flott bilde! Så godt at sjokoladedagen kom så fort! Uansett, det er IKKE vanskelig å la være! Det erfarte jeg i fjor,da det var mitt forsett! Jeg klarte det, med godt resultat!
Lykke til med alt du foretar deg i det nye året! -Margit-

Leonora sa...

Håper det blir mange fine fjellturer på deg Petunia! Hehe vi har visst samme målet med sjokolade bare på lørdager - ah det kommer til å holde hardt denne uken - jeg er skikkelig bra inne i julegodtespisingen :-)

Rimkogeren sa...

Smukt billede, jeg forstår din længsel :-)

Kerstin sa...

Vackert foto, hoppas att du kommer till fjällen. :)

REJEN sa...

Håber du får dine forvetninger indfriet og får en masse dejlige fjeldture...;-D

Elisabeth sa...

Du får se till att det blir många fjällturer. Det är något alldeles speciellt med fjällnaturen, luften, blommorna.

Sommertid sa...

Foventninger er bra, spesiellt om de også innfries. Turer ut i naturen er herlig, selvom jeg selv foretrekker om våren og sommeren.
Lykke til med ditt nyttårsforsett, heldig med dagen da...lørra.
Ha en fin mandagefta :)

Vilt og vakkert sa...

Heisann.... ja, nå kaster jeg meg uti fotomandag igjen.
Skjønner ikke hvorfor Norway snek seg med i avsender, men sånn er det nå engang, litt for rask på tastene og vips så er feil signatur haka av!
Håper flest mulig av dere får forventningene oppfylt i 2011
;:OD)

Monica o Jacob sa...

Fjällvandring är ju inte helt fel, hoppas du kommer iväg fler gånger i år;-)
Argos har varit frisk hela sitt liv till i november förra året, han blir 10 år i maj men ser betydligt yngre ut;-)
Ha en skön måndagkväll;-)

Maria sa...

Dine bilder er så vakre og stemningsfulle at de gir meg noen stille øyeblikk. Tusen takk for det, Petunia.

Pysselfarmor sa...

Förstår att du längtar till fjällen....jag längtar också dit - till min gård i Lappland. Ska dit till påsken. Brukar åka även nu under jul- och nyår, men som sagt, tredje barnbarnet anländer snart och då vill ju farmor vara hemma;-)

var någonstans brukar du vandra?
jag har min gård 12 mil från norska gränsen. Tärnaby/Hemavan-trakten.

Inge sa...

Jeg håber du kommer til at se tilbage på 2011, som året hvor du fik mange gode fjedture.. Godt ord du har valgt her.. :-)

Mona sa...

Jag avundas er alla era vackra fjäll och jag förstår att du gärna vill ut fjälltur. Du kommer säkert att lyckas med din förväntning!

Petrine sa...

Å så herlig med fjelltopper uten snø !! Håper inderlig at alle dine gode forventninger blir oppfylt i 2011 !

Petrineklem

Charlotta sa...

Jag hoppas dina förväntningar blir verklighet. God fortsättning på nya året!

enn-08-i-exil sa...

Morrn.

Endast lördagar, ENDAST 52 ggr på året....

Vacker bild.

Jag har lagt upp en förväntan.....

Ha de bra.

Hasse A

Irene sa...

Godt Nytt År Petunia! Håper 2011 blir som du ønsker!

Godt valg av tema denne uka ... jeg følger deg på dine "forsetter", mindre sjokolade men flere turer :)

Ha en fin uke! Irene

Mathildes Eden sa...

Godt Nytt År Petunia!

Jeg får en lengsel etter lukten av myr, jord og kjenne vinden i ansiktet når jeg ser på blinkskuddet ditt fra fjellet.
Jeg har forventninger...
M

Turid sa...

Tipper det blir mange flotte fjellturer på deg 2011 Petunia;) MED kamera og Jølle;) Og er det lørdag kan ta med Kvikk Lunsj også:)




Klem fra Turid;)

Stifinneren sa...

Flott bilde og mange flotte forventninger fra lesere.
Jeg håper også at det blir mange gode friluftsopplevelser i det nye året.

Lykke til med nyttårsforsettet.

Ha en fin dag!

Anette sa...

det kan jeg godt forstå du gerne vil blive bedre til for der ser da fantastisk smukt ud :)

naturglede/Randi Lind sa...

Alle har vi nok store forventinger til det nye året! Hva det bringer vet vi ikke enda. Godt nytt år ønsker jeg dere:)

Melusine sa...

Veldig fint bilde fra fjellet! Jeg er sikker på at du kommer deg mer til fjells, men sjokoladen kan det bli verre med ;)

Gunsside sa...

Ja vi håper forventningene blir oppfylt med mye turer og lite sjokolade hehe, bare lørdager hmm
Ses snart ;))

Ida sa...

Hell og lykke,
og GODT NYTT ÅR, Petunia! :)