fredag 21. januar 2011

HIMMELSK # 19

4987378325_b77095bd20_b[1] Endelig fredag og denne gangen er det en himmelsk fredag! Som dere har fått med dere, har jeg flyttet himmelsk til denne dagen for det ble litt hektisk med Mandagstema og så Himmelsk allerede på onsdag. Jeg håper at dere vil være med likevel og selv om jeg poster dette om fredagene, så har dere mulighet til å henge dere på i løpet av helgen og videre utover i uken som kommer… Dere kan ha himmelske lørdager, søndager, mandager… bare til å velge en dag å sette dere på denne listen. Jeg stenger listen torsdag kveld for å lage nytt innlegg til fredag morgen.

Logo himmelsk 2577783691_84cbe4373d_o[1] Jeg trenger ingen blå himmel for å se det vakre i naturen. Jeg kan vandre i striregn med lave tåkeskyer rundt meg og bli ør av lykke fordi jeg får et glimt av en kongeørn som svever over meg.

Sett ditt himmelske innlegg på listen under her. Trykk på “Add your link”. Fyll inn nicknavn/bloggnavn + direkte lenke til denne ukes innlegg + epost adresse (vises ikke). Du blir også bedt om å velge (select) et bilde til å ha som knapp på linklisten. Velg da bilde for dette aktuelle innlegget. Takk:)




Lyst til å være med på “HIMMELSK?? Reglene er veldig enkle! Hver onsdag legger jeg ut et innlegg på bloggen min med temaet HIMMELSK. Her kan dere sette dere på en linkliste med bilder og innlegg på deres egne blogger. Bildene må ha noe med himmelen å gjøre enten det er en nydelig solnedgang, utsiktsbilde med blå himmel, regnværsskyer, skyer med rare fasonger, fugler, fly, luftballonger… Ja, det er uante muligheter! Bruk øynene, bruk fantasien, BRUK KAMERA og vær kreative!! For hjelp til å bruke linktjenesten, INLINKZ, se HER. Hvordan man linker dirkete til et bestemt innlegg, kan du lære HER

45 kommentarer:

Bare Mio sa...

God morgen,
Dette var et himmelsk vakkert bilde.
Fantastisk med kongeørnen.
Ønsker deg en himmelsk fredag.
Klem

Fruen sa...

Utrolig flott bilde,og godt innlegg på himmelsk ;)
Ha en fin helg

Mandy Lou sa...

Ååå, for et spennende bilde, Petunia! Mystisk og stilfullt.

Rimkogeren sa...

God Morgen.
Fantastisk billede - det bringer mine tanker i retning af et gammelt folkeeventyr, måske kunne det hedde "Ørnen og prinsessen"

Hagemor sa...

For et flott bilde, Petunia :)) Jeg er med både med Fotobloggen Hagemor Fotosafari og snikksnakkblogggen Hagemor. ha ei fin helg.

naturglede/Randi Lind sa...

Ååååååååååååååå, her drømte jeg meg helt bort. Bildet var vakkert, men det var jammen ordene dine også. Knakende god helg!

Monica o Jacob sa...

Som hämtat från en gammal svartvit rysare, snyggt
Ha en skön helg;-)

Bekka sa...

Dette var et magisk bilde, Petunia! Flott at du har fanget den svevende kongeørnen på film :)
Ha en fin helg!
Klem fra Bekka

Malys krok sa...

Når jeg ser en slik stolt fugl så stopper jeg alltid opp og beundrer! Det ser jeg at du har gjort! Og også fått et flott bilde! -Margit-

Ida sa...

Et flott skue,
- og bilde.
"Ør av lykke."
Kjenner meg igjen... ;)

FIN FREDAG! :)

Monica sa...

Himmelskt vackert, du är sååå bra på fotografering, jag gillade inlägget på Luke jätte fin liten hårboll./ ha de gott/ Monica

Venke sa...

Så vakkert bilde du har denne uka :)

Millemilla sa...

Stilig bilde!! Fin fredag!!

Bente sa...

Det var bra!!
Nesten litt trolsk bilde, jeg venter liksom på at ørnen skal lande.

REJEN sa...

meget smukt himmelsk billede flot i sort/hvid, og jeg springer med på himmelsk så længe jeg har tiden...

Inge sa...

Fint himmelsk billede.. Rigtig god weekend til dig.. :-)

Bestemor Drillo sa...

Ja dette motivet må være lykken å fange! Fantastisk!

Tromsøjente på 39 sa...

Nydelig bilde Petunia. Er så enig med deg at himmelen ikke alltid trenger å være blå for at den skal være himmelsk :)

Nyt helgen :)

Gry sa...

Flott bilde av ørnen! Selv om jeg i det første sekundet trodde du hadde klart å fange en ordentlig heks!

Elisabeth sa...

Vilken maffig situation att få med en kungsörn. Vacker mörk bild.

adama sa...

Veldig flott bilde!
Jeg er også med i Himmelsk denne gangen,regner med du linker meg til siden den er nede......

adama sa...

Fiksa;-)

Monica sa...

Vakkert bilde med fin ro i seg! Ha en himmelsk helg *klem*

Lifecruiser Photo Playground sa...

Oj, det var en fantastiskt spännande bild! Jag älskar hur man tom kan se vingpennorna på fågelsiluetten! Bra fångat!

Linda sa...

Et nydelig og spennende bilde!
Ønsker deg en fin helg:-)

Anette sa...

Flot himmelsk billede. Rigtig god weekend :)

sigrid sa...

Dramatisk flott bilete!

Her strøymer det på :-)
Eg vart nr.55, ikkje verst...

Ha flott helg og takk for Himmelsk på fredag!!

NatureFootstep sa...

jag blev väldigt förtjust i din bild. Det finns dramatik samtidigt som den ger ett rofyllt intryck.

Leonora sa...

Så flott bilde! Ja jeg hadde også følt det som i himmelen hadde jeg fått sett en slik fugl. Her finnes bare dompapper og kjøttmeiser :-) Ha en fin helg Petunia!

Melusine sa...

Som alltid praktfullt bilde å finne her hos deg, Petunia!
Og det er sant; man trenger ikke blå himmel for å nyte det vakre i naturen.

Ha en fin helg :)

hobbyvimsa sa...

Heisann!!

Nei dette er mitt første keisersnitt.Førstemann kom på vanligvis,det endte opp med en traumatisk tang fødsel,så denne gangen blir det ks,så får vi prøvd det også:I)

Ha en fin helg!!

Klem Linda:)

Laila -Karin sa...

Nydelig bilde
Heldig du som får slike fugler i sikte.
Ha en riktig fin helg

Gunsside sa...

Tenk å få den fuglen så nær, lekkert i sorthvitt
Ha en flott helg ;))

Berit sa...

Skremmende vakkert! Synes det var en god beslutning å flytte HIMMELSK til fredager- fint start på helga!

Lasseivåmma sa...

Men ett verkligt lyckat montage. Snyggt jobb.

Anna sa...

Takk for tilbakemelding! Selvfølgelig skal jeg linke til innlegget neste gang ;o)=

Takk for kommentar inne hos meg, koselig!!

Klem Anna

marianne Sa sa...

Fantastisk at se den store fugl

Ja, en himmel behøver ikke at være blå for at være himmelsk.

God weekend til dig.

Vilt og vakkert sa...

Heisann!


Fantastisk bilde du viser denne gangen, Petunia. Vær ingen hindring...
Foreløpig har jeg ikke noe himmelsk å komme med akkurat nå. Hvem vet, kanskje det dukker opp et bidrag i morra - fortsatt go' hælj!

Det er rett og slett himmelsk å være ferdig med terminvurderingene. Sier hver gang at jeg bør strukturere tida bedre...jeg må få ord til handling!

Marie sa...

Stilig!

God helg :)

Petrine sa...

God kveld i stua :)

Utrolig flott bilde! Det er flott å kunne gå i gråvær og regn og likevel kunne nyte naturen. Det har eg gjort maaaange ganger. Og det er også bildet ditt eit godt bevis for.

Ønsker deg ei fin helg fortsatt:)

klem frå Petrine som er stappmett av Lasagne:)

Mona sa...

Snyggt manipulerat. Vackert och samtidigt lite kusligt. Visst är det härligt med svartvitt.

Qehenne sa...

Nydelig:-)
Her finner man roen!

frk ma sa...

Hei Petunia! Tusen takk for tilbakemeldingen på bloggen min :) Nå skjønner jeg hva som skjedde i går... Jeg linket først en gang, men fant den ikke igjen (hadde altså valgt feil liste hos deg ;)). Så da gjorde jeg det en gang til og dermed har jeg lagt meg til både på Mandagstema og Himmelsk. Har slettet fra Mandagstema nå, så slipper jeg å endre mitt innlegg. Ser fram til å være med litt her inne hos deg! Gir en god grunn til å lage bilder, har så lyst til å lære mer/mye om fotografering :)

Grønn fryd hos Monique - sa...

Hei! Dette ser gøy ut! Mange fine bilder! Men jeg er usikker på reglene. Du har flyttet startskuddet til fredag, slik jeg forstår, men ikveld, torsdag, ser jeg telleren viser dette: Submissions close in 5d 23h 52m...

Leckeres für Mensch und Katze - Goodies for a pleasant life sa...

what a nice picture! LG Tina