mandag 21. februar 2011

"Annerledes" Mandagstema

Mandagstema ny logo God mandag!! Her går vi på en ny uke med friskt mot og jeg hiver ut et nytt ord/tema til dere som dere kan få bryne dere litt på.. Det trenger ikke være så vanskelig da, om dere vrir og vender litt på tingene og tenker kreativ! Ordet jeg gir dere er :

ANNERLEDES

Annerledes

“Petunia er ikke som andre petuniaer”.. (Og det er vel ganske så sant!!)

Ønsker du å bli med på Mandagstema og lurer på hva dette går ut på? Les dette innlegget HER.

Sett ditt innlegg på listen under her. Trykk på “Add your link”. Fyll inn nicknavn/bloggnavn + direkte lenke til denne ukes innlegg + epost adresse (vises ikke). Du blir også bedt om å velge (select) et bilde til å ha som knapp på linklisten. Velg da bilde for dette aktuelle innlegget. Takk:)


33 kommentarer:

Monica o Jacob sa...

Vilken söt bild;-);-)
Ha en bra vecka;-)

Elisabeth sa...

Söta Petunior!!!

Småbyliv sa...

Hehe, herlig bilde!! :o)

Millemilla sa...

Så fine petuniaer!

Rimkogeren sa...

Og dog,for du er lige så smuk :-)

Mokkamaster sa...

Hysterisk bra bilde..-lar meg gledelig inspirere :)
Ha en strålende annerledes-mandag.
Monica

Marie sa...

LOL!
Jag kan se en mkt fin petunia där bland de andra. En annorlunda visst men mkt charmig ;-)
Ha en riktigt fin måndag.

anjoe playhouse sa...

Du, Petunia, er en ener, og det er vi mange, der er mægtig glade for :-D
Hav en dejlig uge!

Marias Teater sa...

Petunia, Petunia - du får det til! Jeg tror at det går mye lettere i livet med humor - og det har du i bøtter og spann! Ha en fin uke!

Fotokarusellen sa...

Et spennende tema og et herlig sammemnsatt bilde.
Fortsatt fin dag.

Malys krok sa...

Petunia blant petunia! Det var stilig og morsomt! Alle petuniaene stråler og blomstrer!:) -Margit-

Inge sa...

En smuk Petunia mellem andre smukke petuniaer.. Fint ord du har valgt.. :-)

Hverdagslivet sa...

Det finnes bare en Petunia, ingen over og ingen under:))) Skal nok finne noe "annerledes" og være med på leken jeg også! Ha en flott dag, smukke Petunia:)
Klem Anne Karin

Pialotta sa...

Ha,ha .. riktigt annorlunda bild på dig .. Kul:) Papiljotter .. det var ett tag sedan jag hade.

Greyscale Territory sa...

Such a fun photo! Love the colours and the big smile!

I had trouble loading the photo from my blog into the link! It did not appear at all! So I loaded it from my computer and now it is upside down! I am sorry but I can't change it!

Kristineshjerte sa...

For et herlig bilde av Petunia og petunia. :0)

Anne-Berit sa...

Du er no bare den herligste,flott bilde:))

Irene sa...

Herlig bilde av en "annerledes" Petunia .... søt, selv med hårruller!

Ha en fortsatt fin mandag!

Koselig koselig sa...

Nei du er ikke som andre Petuniaer og det er vi glade for!!
KLEM til deg
mette :)

Anette sa...

Fantastisk billede ;) Og selvfølgelig er du ikke som andre Petuniaer ;) Altså ment på den mest fantastiske måde ;) God mandag :)

Rantamor sa...

Vilken underbar bild du bjuder oss på, du är verkligen som en "Petunia" i verkligheten...sagolik..

Ha en bra kväll.

enn-08-i-exil sa...

Morrn.

Den stora blomman med de blå ögonen tycker jag var flott....

Jag har lagt upp en bild.

Men det blir alltid något krull.
Ett rött kryss under bilden, under krysset står "jag", klickar jag på krysset så fjernes min anmälan, se på "35" i dag....
så ser du krysset
Ha de bra.
Hasse A

Bare Mio sa...

Kjempestilig bilde!
Prøver meg på Mandagstema for første gang.
Ønsker deg en fin mandagskveld.
Klem

Kicki sa...

Hej Petunia.Det var en knivig utmaning idag.
En rolig tolkning har du gjort själv och petunior är ju härliga blommor...

Sommertid sa...

Den va kjekk du..Petunia blant Petuniar..dog med hårruller..he he ..
Go mandagskveld.

annemarie sa...

Herlig bilde med flotte farger :-)Et bilde man blir i godt humør av!

TorAa sa...

Krølle dama - ispedd farger og petuniar - herlig bilde.

btw. Jeg rakk å hive meg med denne mandag, til tross for at blogger? var nede noen timer fra min PC.

naturglede/Randi Lind sa...

Du er da "berre lekker"! Gøyalt bilde. Den blomsten i mitten var litt annerledes, men fin da! God uke til deg;)

Mokomoko sa...

Det var jo en bukett med fargerike petuniar, bare til å plukke?

Pysselfarmor sa...

Söta petunior ;-)


Svaret på din fråga om min annons är att jag har två stora tjocka böcker med gamla tidningar från 1952 och 1951...i original. Det är jätteroligt att ibland titta i dessa. Jag har haft någon bild tidigare från dessa tidningar i ett tema.

REJEN sa...

hihi, sikke en herlig blomst:,-)

Melusine sa...

Ikke som de andre petuniane,
men like vakker!

Ha en fin tirsdagskveld,
takk for kommentar hos meg.
Mine katter ligger også på sofaen, skjønt den eldste liker seg godt på varmekablene :)

Jill c",) sa...

*SMIL* super herlig bilde og en super herlig blogg:)))

Nå går jeg å legger meg med det smil rundt munnen av ditt humoristiske bilde:))